2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

Ninja H2 SX محصول اعمال بهبودهایی بر Ninja H2 است که عملکرد آن را در بازه میانی دور موتور بهبود بخشیده و از م

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

Ninja H2 SX محصول اعمال بهبودهایی بر Ninja H2 است که عملکرد آن را در بازه میانی دور موتور بهبود بخشیده و از میزان انتشار حرارت انجین نیز کاسته است.

برای ساخت محلول آن از ترکیبات مختلفی استفاده می شود. سری H2 به عنوان شاهکار مهندسی دنیای موتورسیکلت و به عنوان اولین موتورسیکلت جهان که از سوپرشارژ استفاده می کند حاصل ترکیب تجارب ارزشمند شرکت کاواساکی در دو حوزۀ توربین های گازی و طراحی انجین موتوسیکلت است و تلفیق این دو حوزه از فناوری به خلق این محصول انجامیده است.

2020: جاناتان رِی (Jonathan Rea) از تیم مسابقه کاواساکی برای ششمین سال متوالی قهرمان مسابقات قهرمانی جهان سوپربایک (WSBK) شد.

در ابتدای این تاریخچه گفتیم که Meguro نام شرکتی است که پیش از کاواساکی در زمینه تولید موتورسیکلت در ژاپن فعالیت داشت و سپس به تملک کاواساکی درآمد. MEGURO K3 فقط در ژاپن توزیع شده است.

2020: معرفی موتورسیکلت MEGURO K3 که بر پایه W800 ساخته شده است. البته لنسر 1.8 لیتری برای اینکه این مشکل را حل کند، در پیشت غربیلک فرمان دو شیفتر برای تعویض دندهها قرار داده تا هر موقع که راننده خواست بتواند به کمک آنها به صورت دستی 6 دنده را در اختیار داشته باشد و بتواند از تعویض آنها و شتابگیری تحت کنترل لذت ببرد.

در صورت گرفتگی و خرابی مبدل کاتالیست و یا منابع اگزوز، خروج دود از موتور مختل شده و عملکرد موتور را تحت تأثیر قرار می دهد و در نتیجه سبب کاهش شتاب خودرو می شود. سیستم اگزوز نمایش دادن همه 2 نتیجه افزودن به علاقمندی افزودن به مقایسه .

طي يك سري واكنشهاي پيچيده شيميايي در مجاورت نور خورشيد، مواد آلاينده كه در اثر احتراق ناقص سوختهاي فسيلي وارد هوا گرديدهاند توليد آلودهكنندههاي ديگري به نام اكسيدكنندههاي فتوشيميايي توليد مينمايند و در نتيجه پديده غبار ظاهر ميشود.

اگزوز فن پشت بامی بیشتر برای خانه هایی کاربرد دارد که دارای شیروانی هستند و مدام در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند که موجب گرم شدن بیش از حد اتاق زیر شیروانی میشود و میتوان با نصب یک اگزوز فن پشت بامی حجم زیادی از هوا را به بیرون هدایت کرد.

این مدل از یک سیستم ارگو-فیت (Ergo-Fit) برخوردار است تا راکب بتواند اندازه های مختلف را متناسب با جثه خود تغییر دهد.

لوله ها در هدر های لوله کوتاه معمولا به راحتی در محفظه موتور مناسب هستند و بعضی از آنها برای اتصال به فلنج لوله های اگزوز طراحی شده اند، بنابراین هیچ برش یا جوش لازم نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن