علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو

کمک های زونتس در جلو از نوع تلسکوپی معکوس و در عقب از یک تک کمک فنر استفاده شده که باز هم همانند راهنماهای ای

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

کمک های زونتس در جلو از نوع تلسکوپی معکوس و در عقب از یک تک کمک فنر استفاده شده که باز هم همانند راهنماهای این موتورسیکلت کمک فنر عقب آن دقیقا همان کمک فنر مورد استفاده شده در تریل روان 200 می باشد و رانندگی با آن بسیار دلپذیری را در پیست های مسابقه فراهم می کند و علت استفاده از این کمک فنر به دلیل کلاس درون شهری این موتورسیکلت نیمه اسپرت است که برای جاده ها و خیابان های پر چاله چوله هم کاملا کارا بوده و می توان از آن استفاده نمود.

در مجموع، نحوه صحیح کابل کشی تابع استانداردهای نشریه ۱۱۰ است. پمپ دارای یک سوپاپ اطمینان است که در فشار بین 5/4 تا 6 اتمسفر باز شده و سوخت را به باک بر می گرداند . 5- رله اصلی Minrail وظیفه این رله تغذیه برق ورودی سنسورها و عملگرهاست وقتی سوئیچ موتور در حالت خاموش در می آید رله اصلی برای 8 ثانیه روشن می ماند و با برق سنسورها و عملگرها را قطع می کند تا آخرین اطلاعات موتور در حافظه ECU ثبت شود .

رله اصلی دارای 5 فیش است . فیش شماره 86 به برق سوئیچ متصل است که این مدار رله اصلی را از طریق اتصال به بدنه که از فیش شماره 48 به آن داده می شود .

با باز کردن سوئیچ رله فعال شده و پلاتین های آن وصل می شود در این موقع از فیش شماره 30 برق از جعبه فیوز برق دریافت کرده و عمل کننده های کنیستر شیر خلعی EGR ، سوپاپ هوایی دور آرام و انژکتورها تغذیه می شود .

سوپاپ یک طرفه وظیفه دارد سوخت را در مدار سوخت رسانی با پیش فشار لازم در هنگام خاموش شدن موتور نگهداری کند . زمان باز بودن انژکتورها 3 الی 6 میلی ثانیه است و سوخت را به صورت پودر به ترتیب احتراق درآورده 1و3 و 4 و 2 در سر سوپاپ تزریق می کند .

اما پس از آن که جنسیس به عنوان زیرمجموعه مستقل لوکسساز هیوندای معرفی شد، شاهد تغییراتی بنیادی در ساختار و طراحی محصولاتش هستیم. 3- سوپاپ برقی کنیستر : این سوپاپ وظیفه دارد بخارات باک را جهت جلوگیری از پخش شدن آن در فضای باز گرفته و در زمانی که ECU فرمان می دهد آنها را به مانیفولد هوا راهنمایی کند .

هدف همه اینها این بود که اتومبیل های تکامل در یک مسیر حتی بیشتر کار کنند. اگرچه عیبیابی خودرو مقولهای فنی و تخصصی به شمار میرود و جهت تشخیص عیوب گوناگون یک اتومبیل به تجربه و دانش فراوانی نیاز است، اما گاهی اوقات میتوان بهسادگی از روی برخی نشانههای دیداری و شنیداری، به وجود نقص در بخشهای فنی خودرو پی برد.

برای رفع این نقیصه در سیستم انژکتوری سوپاپی به نام کنترل دور آرام طراحی و تعبیر شده است . 2- سوپاپ کنترل دور آرام ISC در خودروی بنزینی کاربراتوری زانتیا با روشن شدن چراغ بزرگ ، کولر ، فن رادیاتور و موارد دیگر موتور شروع به لرزش می کند .

روش کار به این صورت است که دمای فر تا بالاترین حد ممکن بالا می رود و کلیه چربی ها و آلودگی ها از سطح فر تمیز می شود و به صورت پودر در سینی کف فر ریخته می شود.

ممکن است مشکل انسداد یا دیگر مسائل مربوط به انژکتور سوخت باشد که باعث می شود به موتور گاز اضافی تحمیل شود. فعال می گردد .

آخرین مطالب