2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

تا به حال ۹۰ هزارتا کار کرده و خوشبختانه هنوز تعمیر گاه نرفته به جز واسه جلو بندی که اونم یک بار یا دوبار رفت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تا به حال ۹۰ هزارتا کار کرده و خوشبختانه هنوز تعمیر گاه نرفته به جز واسه جلو بندی که اونم یک بار یا دوبار رفتیم حتی هنوز تسمه تایم هم عوض نکردیم. پنج روز تعمیر طول کشید .

پلاتینها روی صفحه دلکو قرار دارند و از دو بازو تشکیل شدهاند؛ یکی بازوی ثابت که پلاتین منفی نامیده میشود و یکی بازوی متحرک که پلاتین مثبت نام دارد. 54-من دی ماه94 یه پارس سال 93با 26000کارکرد خریدم انصافا خوب نگه داری شده بود .اما از بدی هاش بگم در کیلومتر 30000واشر سرسیلندرش آب رد میکرد و ضدیخ روی بدنه موتور میریخت.دیسک و صفحه موقع حرکت در شیب صدایی جیغ مانند میداد که پس از بردن به 5نمایندگی بالاخره قبول کردن بازش کنن هزارخاریش که وسطشه نیم دور تویه جای خودش میچرخید.بلبرینگ عقب لقی داشت .صدای خیلی زیاد موتور که با بردن به تعمیرگاه دیدم که پیچهای منیفولد اگزوز و بست های لوله اگزوز شل بسته شده بودند.

قابل نصب بر روی انواع موتور سیکلت خارجی و ایرانی . ماده 156 ـ در تقاطعهايي كه با ترسيم جهت نمابر سطح آنها مسير حركت مشخصشده، رانندگان موظفند تنها در همان جهت ترسيمشده بر سطح تقاطع به حركت خود ادامه دهند.

سیستم پخش هر خودرویی متصل به چندین قطعات جانبی می باشد که در تیون کردن این بخش ممکن است بخشی از این قطعات تقویت و بخشی کلا اضافه و یا تعویض گردند.

کلاً از یک لوله برای خارج کردن دود از سیلندر استفاده میشود. برای این منظور توصیه میشود تا قبل از اتصالات و لوله های سیستم سوخت آنها را با استفاده از پمپ هوا هواگیری کرد تا آلودگی های احتمالی داخل لوله پاک شود.

60-سلام از شیراز هستم. ناگفته نماند که بنده خودم فنی هستم و ایرادهای فراگیر این ماشین رو برطرف کرده ام. ولی بنده واقعا راضی هستم. 62-سلام. بنده دو ساله که سمند ef7 خریدم.

براساس جدیدترین پژوهشهای مرکز مطالعات و برنامهریزی شهری که ۱۸ شهریورماه سال گذشته اعلام شد، تهران به دلیل تردد تعداد بالای وسایل نقلیه در صدر جدول شهرهای دارای آلودگی صوتی کشور قرار دارد. قانع نشدم. پوزخند صدا داری زدم و دست به کمر نگاهی به اندامش انداختم و در آخر به چشمهاش زل زدم.

55-من سمند پایه گازسوز مدل 90 دارم با موتور EF7.در مورد این موتور باید بگم از عیب های محسوسش اینه خیلی لرزش داره خصوصا در دورهای بالای 4000 صدا و لرزش غیر عادی داره جوری که داخل اتاق احساس میشه .

در این سیستم، سوپاپی برای ورود گاز های نسوخته حاصل از احتراق وجود دارد که exhaust gas recirculation valve نام دارد. این بوی نامطبوع به علت گوگرد موجود در بنزین است که به هنگام احتراقی که درون سیلندر موتور انجام می شود، به سولفید هیدروژن تبدیل می گردد.

در دورهای پایین نرم و خوب کار میکنه ولی در سربالایی های شدید هم صدای غیرعادی داره و ادم احساس میکنه داره فشار زیادی به موتور وارد میشه.مقداری هم روغن کم میکنه حدود نیم لیتر در هر 5000کیلومتر.از محاسنش اینه که کم مصرفه نسبت به موتور XU7 و همینطور قدرتمندتر.البته لوازم و قطعات موتورEF7 مانند تسمه تایم خیلی گرون تر از موتور XU7هستش .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن