2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

کاملا واضح است که در این مورد نشت نیز رخ می دهد، و تبخیر بنزین توسط راننده توسط بوی سوخت در کابین تحریک می شو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

کاملا واضح است که در این مورد نشت نیز رخ می دهد، و تبخیر بنزین توسط راننده توسط بوی سوخت در کابین تحریک می شود. یکی دیگر از علائم نشت احتمالی اگزوز ، آزمایش ناموفق انتشار است.

و کارت سوخت دارد-سر اگزوز زنبوری-موتور تکیه اگه ماشین نخریده بودم نمیفروختمش خیلی کم بیرون میبرمش.قیمت 3600000کمتر هم نمیدم.عکس متعلق به خوده موتور می باشد. • در خودروهایی مانند خودروهای اسپرت که ارتفاع کفشان از سطح زمین خیلی زیاد نیست، نشتی و سوراخ شدن اگزوز می تواند به دلیل برخورد اگزوز با سرعت گیرها و سنگ های بزرگ و موارد این چنینی باشد.

سپس دو لوله را که زایعات بود (در فرصتی که ایشان من را تنها گذاشتند) به هم جوش دادم که قابل قبول آقای حسین آبادی قرارگرفت . اتصال دهنده های مخزن هنوز هم رنج می برند، به عنوان یک نتیجه از آن او شروع به تغییر.

من هم با يك اكيپ مكانيك، مسئوليت ماشينآلات و تعميرات دستگاههاي راهسازي را به عهده داشتم. در خروجی ما یک صدای مخملی شیک از نقطه رو به جلو و افزایش شاخص های قدرت را دریافت می کنیم.

ما بیشتر می رویم اگر مخزن خوب باشد، باید خط سوخت را بررسی کنید، مکان های اتصالات و گیره ها، و همچنین یکپارچگی نازل را بررسی کنید. اما بحث محیط زیست همواره یکی از بحث های جانبی و بدون اهمیت در کشور ما بوده و هست و همین امر سبب شده است تا هزینه تعویض این قطعه مهم، در کشور ما بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان نیز متفاوت باشد.

در بسیاری از موارد، این مکان منبع بوی بنزینی است. در هر صورت، لازم است دلیل برای ظهور بوی ایجاد شود. اگر شیر به ثمر برسد یا پیچ خورده باشد، و مشکلی با پوشش مهر و موم پوشش وجود دارد، پس بوی متمایز بنزین ظاهر خواهد شد.

به خصوص اگر از جاهایی عبور میکنید که کف خودرو با زمین در تماس است. اولین موتورسیکلت ساخته شده شباهت زیادی به دوچرخه موتوردار داشت و با نام ریت واگن شناخته میشد که در زبان آلمانی به معنای ماشین سواری است.

2021-5-9 برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ استاندارد مبدلهای کاتالیستی تحت شماره استاندارد ۷۳۷۰ به ریاست شرکت . در کاویان 106 پیدا کردن رینگ و پیستون با ساختار و آلیاژ مرغوب جهت جایگزینی و تعمیر کار آسانی نیست . با توجه به بزرگراه نشان داده شده، بنزین به موتور (خوراک) عرضه می شود و مازاد آن به مخزن بازگردانده می شود (معکوس).

نگاهی به تاریخچه خودرو در جهان نشان میدهد که موفقیت هر برند و فعال صنعت خودروسازی، تنها یک اختراع نبوده، بلکه مجموعه تلاشهای مهندسین، مخترعین و علاقمندان به این صنعت پرسود بوده است. توجه داشته باشید که در بعضی موارد، این کار به سرعت بسیار دشوار است.

جداکننده آب از سوخت / فیلتر سوخت - این ماده آب و مواد خارجی را از سوخت مایع جدا می کند تا سایر اجزای تولید کننده را از خوردگی و آلودگی محافظت کند. واقعیت این است که درب نه تنها مخزن را محکم بسته می کند، بلکه یک شیر اضافی دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن