انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟

مثلا صدای پاره شدن یکی از نگهدارنده های لوله اگزوز شبیه صدای خرابی دسته موتور است. درصد زیادی از خرابی اگزوز

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

مثلا صدای پاره شدن یکی از نگهدارنده های لوله اگزوز شبیه صدای خرابی دسته موتور است. درصد زیادی از خرابی اگزوز شامل پارگی، شکستگی و یا سوراخ شدگی در آن می باشد. وظیفه ی این قسمت که یکی از قسمت های اگزوز خودرو است، گرفتن دودهای خروجی از مجاری موجود در سیلندر و انتقال آن به لوله ی اگزوز است.

در عین حال، انتظار میرفت که موتورسیکلتهای ژاپنی با حجم سیلندر بزرگ رشد چشمگیری را در سالهای پیش رو تجربه کنند. تولید موتورسیکلت 750 سیسی H2، نتیجه مستقیم موفقیت H1 Mach III در سه سال پیش از آن بود.

برخی از این مهندسین را به کارخانه مگورو منتقل کردند تا روی Meguro K1 و SG کار کنند که یک انجین تکسیلندر 250 سیسی با سوپاپهای بالاسری بود. 1963: ریسرهای کاواساکی با موتورسیکلت Kawasaki B8 مقامهای اول تا ششم را در مسابقه موتوکراس کلاس 125 سیسی که در ژاپن برگزار شد از آن خود کردند.

پس از 50 ساعت کار ، لوله اگزوز را از نظر تجمع بیش از حد روغن و کربن بررسی کنید. ظاهری هم که دقیقا ویو هستش و اگه کامل می خواید کسی متوجه نشه موتورتون طرح ویو هستش می تونید "رادیسون" بخرید و برچسب و پوسته انجین "honda" بخرید و تعویض کنید و اصلا کسی نمی فهمه !

این موضوع ربطی هم به شرکت سازنده خودرو یا نوع واشر سرسیلندر استفاده شده ندارد. در آن دوران موتورسیکلتهای بزرگ را عمدتا شرکتهای اروپایی میساختند و همانها بر بازار آمریکا هم مسلط بودند. در این اوضاع و احوال، موفقیت H1 مهر تاییدی بود بر اعتبار کاواساکی در مقام تولیدکننده موتورسیکلتهای بزرگ و جایگاه این شرکت را در بازار آمریکا تقویت کرد.

1965: معرفی W1 به بازار؛ موتورسیکلتهای سری W بزرگترین موتورسیکلتهای ژاپن تا آن زمان بودند و سرآغاز یک دوره رونق بازار موتورسیکلتهای بزرگ. در زمان حمل و نقل دستگاه اگزاست فن ، باید از لرزش و تکانهای مکرر که ممکن است به بلبرینگها ، موتور و اتصالات آسیب وارد نمایند جلوگیری گردد.

همانطور که در مقاله “صداگیری ژنراتور های دیزلی و گاز سوز ” و در مقاله “نکات مهم در خرید کانوپی سایلنت” توضیح داده شد یکی از روش های مهم در کاهش صدای دیزل ژنراتور و یا ژنراتور گاز سوز استفاده از سایلنسر اگزوز می باشد ولی در انتخاب و خرید سایلنسر نیز باید نکاتی مد نظر قرار گیرد که تفصیل توضیح داده خواهد شد .

در موتورسیکلتهای تولیدی کاواساکی از سال 1962 تا 1967 از لوگویی استفاده میشد که پرچمی را در دل یک بال نشان میداد.

دو سال بعد نام آن به Kawasaki Motors Corp., U.S.A. 1970؛ تاسیس Kawasaki Motors N.V. در 1963، با ادغام Kawasaki و Meguro، شرکت Kawasaki Motorcycle شکل گرفت.

برنامه MOTORCYCLE SOUNDS از بهترین صداهای موتور و صداهای اگزوز تشکیل شده است. سریعتر از هر سوزوکیای که تا به حال دیدهاید.

آخرین مطالب