2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

مدار هيدروليک هوا گرفته است. در مدار هيدروليک هوا وارد شده است. ترمزها بدليل اينکه چيزی صد راه رسيدن هوا به آ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

مدار هيدروليک هوا گرفته است. در مدار هيدروليک هوا وارد شده است. ترمزها بدليل اينکه چيزی صد راه رسيدن هوا به آنها شده است داغ کرده اند. پدال ترمز به چيزی گير می کند و خوب نمی تواند حرکت کند.

اين مشکل با هر بار فشردن پدال بدتر می شود. خروجی اگزوز باید با درپوش های ضد باران پوشیده شود تا از ورود برف و باران به سیستم اگزوز ممانعت بعمل آید. این قسمت مربوط بـه تیونینگ درجه 2 به منظور 405 با افزایش قیمت کمـی بیشتر …

که به این خاطر مراتب قدردانی ام را به آقای مهندس بالاور اعلام نمودم . در يکی از شيلنگهای ترمز ، خم شدگی پديد آمده است که مشکل ساز است. ترمز ها خيلی خورده شده اند. ترمز خوب عمل می کند و فقط گرفتن آن خيلی پايين است.

لنت های ترمز خيلی خورده شده اند. روغن ترمز کثيف شده است و يا از روغن صحيحی برای ترمز استفاده نشده است. طول عمر مفید این قطعه حدودا بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ کیلومتر است و بعد از مدتی پس از این دوره، عملا کارایی خود را از دست داده و میزان آلایندگی تا ۵ برابر افزایش می یابد.

آلیاژ استفاده شده در ساخت این سراگزوز ها بسیار مقاوم در برابر حرارات و زنگ زدگی می باشد. در این هنگام احساس می کنید که قدرت ترمز بتدریج کم می شود. در بسته این منبع، یک عدد ریموت کنترل و مبدل پمپ آن نیز وجود دارد.

داغ شدن موتور پراید معمولا در فصل گرم سال بیشتر شایع است، اما هرگز به این معنا نیست که در روز های خنک امکان چنین رخدادی به صفر می رسد. من امیدوارم که این مقاله به نحوی کمک به موتورسیکلت های تازه کار یا سفارشی کمک کند، به سوال پاسخ دهید که چگونه یک موتور سیکلت را برای یک موتور سیکلت ایجاد کنید و این نکات را در عمل، موفقیت برای همه اعمال کنید.

پست های باطری را تمیز یا تعویض نمایید. باطری را شارژ کنید، سیستم شارژ را کنترل کنید. اما در مورد ما ، تمام عناصر ترمز سیستم اگزوز جایگزین شده است. در اين هنگام احساس می کنيد که قدرت ترمز بتدريج کم می شود.

توضيح مشکل: همه چيز خوب کار می کنيد تا اينکه شما در پشت ترافيک قرار می گيريد و از ترمز زياد استفاده می کنيد . ترمز های شما بدليل قفل کردن داغ شده اند. روغن ترمز کافی نيست.

روغن داخل موتور سفت است. تنظیم کننده فشار بنزین ممکن است در فشار خیلی کمی کار کند. ظرفیت دستگاه ها و نوع کاربرد آن در قیمت گذاری دستگا ها اثر گذار است. ضمنا در زمان CMM كردن روي مانيتور به ازاي هر چهار نقطه يك عدد را نشان مي دهد كه اين عدد بايد 3 يا 4 باشد در غير اين صورت عمليات بايد دوباره انجام گردد.

کاتالیسورهای سالم معمولا بیش از 90 درصد آلاینده های شیمیایی موجود در گازهای خروجی اگزوز را به گازهای سالم و غیرمضر تبدیل می کنند. موتور آرام می چرخد ولی روشن نمی شود. اين مشکل ناگهانی پديد می آيد. اگر بخواهیم خیلی ساده بیان کنیم؛ موتور باید هوای جلوی راهش را کنار بزند تا جا برای هوای خروجی جدید باشد!

آخرین مطالب