دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟

خلاصه مطلب:در کل باید با همه نوع از تولیدات داخل بسازید وبسوزید.ولی مهمترین نکته مثبت این موتور را می توان به

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

خلاصه مطلب:در کل باید با همه نوع از تولیدات داخل بسازید وبسوزید.ولی مهمترین نکته مثبت این موتور را می توان به مصرف سوخت بهینه و شتاب ثانویه خوب آن اشاره کرد که در مقایسه با سمند eu7 کاملا بهتر می باشد.نکات ضعف هم که در بالا اشاره کردم:ناهماهنگ بودن گیربکس قدیمی پژو با موتور ملی که باعث می شود این موتور نتواند توان واقعی خودش را در شتاب اولیه اثبات کند.همینطور سیستم جلوبندی کاملا ضعیف.

فرمان هیدرولیک، سیستم ترمز دیسکی خنک شونده، تسمه ایمنی برای حفاظت سرنشینان و فرمان پذیری مناسب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب سرعت و شتاب بالا، سیستم ضد سرقت، قفل کودک و شیشه بالابر برقی جلو و عقب از دیگر ویژگیهای این خودرو است.

استریت پایپ در واقع یک لوله صیقلی و بدون هیچگونه پیچ و خم است. کوئل احتراق دارای دو سیم پیچ است که در اطراف یک هسته آهنی پیچیده شده اند. در یک ماشین سواری (اتومبیل شخصی) یک باتری 12 ولت انرژی تولید می کند، در حالیکه شمع های خودرو برای جرقه زدن نیاز به ولتاژی بین 20 هزار تا 40 هزار ولت دارند، تبدیل انرژی از 12 ولت به 40 هزار ولت به عهده یک بخش سیم پیچ شده به نام کوئل است.

این ماده دارای مقاومت حرارتی تا دمای 700 درجه سانتیگراد بوده و از مقاومت به خوردگی بالایی نیز برخوردار است به طوری که میتواند در برابر نفوذ آب، کلر و اکسیژن مقاومت کند. به همین دلیل ، منیفولد اگزوز اولین کسی است که گازهای داغ را از سر سیلندر دریافت می کند ، بسیار عظیم است.

وقتی برای اولین بار وارد کابین پورشه باکستر شدیم، اول از همه با غربیلک فرمان برخورد داشتیم که دارای سه پایه اصلی بوده و توسط چرمهای مرغوبی روکش شده بود و به عنوان اولین و مهمترین قطعهای که رابطه مستقیم با راننده دارد، حس خیلی خوبی را به راننده منتقل میکند که به طور دقیقتر میتوان گفت، با شگل ارگونومیک که دارد، حس و حال اتومبیلهای اسپرت و همچنین با روکشهای چرمی و کلیدهای سیستم چندرسانهای که بر روی خود دارد، حس وحال اتومبیلهای لوکس را به راننده منتقل میکند.

او با من در کرمانشاه همکلاسی بود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اتومبیل شما به سختی استارت می خورد، یا هنگامی که در بزرگراه با سرعت حرکت می کنید احساس می کنید ماشین قدرت خود را از دست داده است.

سیستم احتراق یکی از بخش های عمده ماشین است که از بخش های مختلفی مثل آلترناتور، شمع خودرو، کوئل احتراق، توزیع کننده و قسمتهای دیگری تشکیل شده که کوئل احتراق مهمترین کار را انجام می دهد، وظیفه این عضو مهم تبدیل جریان کم فشار باتری به جریان فشار بالا می باشد.

پس چرا این کار را نکنیم؟ کوئل احتراق چگونه کار می کند؟ کوئل (کوئل احتراق) یک بخش مهم در سیستم ماشین شماست که انرژی را از باتری می گیرد و به ولتاژ بالاتر تبدیل می کند تا با انتقال انرژی به شمع سبب شود مخلوط سوخت و هوا در سیلندر آتش بگیرد.

از کوئل احتراق به عنوان یک ترانسفورمر کوچک و جمع و جور هم یاد می شود. بد نیست بدانیم که CNG در سطح جهان سوخت جدیدی نیست و خودروها از دهه ۱۹۲۰ میلادی تاکنون از این سوخت استفاده کردهاند.

سومین مورد اینکه باکهای ذخیره CNG از فولادهای آلیاژی خاص و با رعایت بالاترین سطح ایمنی ساخته میشوند که بسیار مستحکمتر و امنتر از پلاکهای بنزین خودروها هستند.

آخرین مطالب