2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

پیش از دور زدن، از سرعت خود بکاهید. اگر در هنگام سواری در هوای بارانی و یا بر روی جادۀ خیس و لغزنده و بر روی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

پیش از دور زدن، از سرعت خود بکاهید. اگر در هنگام سواری در هوای بارانی و یا بر روی جادۀ خیس و لغزنده و بر روی سطوح فلزی (مانند پل های فلزی و درپوش کانال ها) به طور ناگهانی ترمز بگیرید، تایرها دچار لغزش شده و از مسیر خود منحرف می شوند .در جاده هایی با این شرایط، سرعت را به تدریج کم کنید و ترمزگیری را با نهایت دقت انجام دهید.

با توجه به شفافیت قیمتی رگلاژ، دیگر نیازی به مذاکره و چانه زدن با تعمیرگاه را نخواهید داشت و از قیمت اعلامی تعمیرکار نیز شگفتزده نخواهید شد. سفرهای بلند و کوتاه با دوچرخه به قدری لذتبخش است که برخی دوچرخه سواران جدی، مثل کاترین اَلوُرد، حتی در فصل های سرد سال و در هوای برفی نیز با مجهز کردن دوچرخه های خود به تایرهای مخصوص دوچرخه سواری در برف، به رفت و آمد با دوچرخه ادامه می دهند.

می توان تصور کرد که گذار از حمل و نقلِ خودرو - مدار به حمل و نقلِ دوچرخه - مدار در یک جامعه از جمیع زوایا مفید است: سلامتی فردی، سلامتی محیط زیست، ایمنی در حمل و نقل، نشاط در فعالیت های بیرون از منزل، اعتماد به نفس بیشتر و نیز آماده سازیِ زمینه اقتصادی در کشور برای تولید مجموعه متنوعی از کالاهای مرتبط با دوچرخه به منظور دستیابی به اشتغالزاییِ دائم.

در جایی دیگر، کاترین اَلوُرد توصیف می کند که چگونه با استفاده از دوچرخۀ تاشو قادر است مسافرت های دور و دراز را با ترکیبی از اتوبوس، قطار و دوچرخه انجام دهد. واردات منبع اگزوز Jac J5 مربوط به قطعات جک J5 که به صورت مستقیم انجام می گیرد.

این تریلر در واقع چمدان کوچکی است که در صورت نیاز دوچرخۀ تاشو را در خود جای می دهد و اَلوُرد همانند دیگر مسافران که یک یا دو چمدان برای سفر دارند آماده سوار شدن به اتوبوس یا قطار می شود.

به محض اینکه تعداد اعضا در یک محل به عدد معینی می رسد، یک دستگاه خودرو در نزدیکی اعضا پارک می شود.

بدون شک با افزایش این نوآوری ها در جایی که ما زندگی می کنیم، گذار از زندگی ماشینی به زندگی بدون ماشینِ شخصی خیلی راحت تر است، اما من به تجربه دریافته ام که هر جا که زندگی کنیم، بی اتومبیل سر کردن، کاملا عملی است.

از ترمزگیری های چندباره اجتناب کنید زیرا این کار دمای دیسک و لنت ترمزها را بالا می برد، و در نهایت موجب نقص در سیستم ترمز خواهد شد.

از گذاشتن مواد قابل اشتعال و یا مواد حساس به حرارت بالا در محفظه خودداری نمایید. آیا تاکنون به نقش و اهمیت سیستم اگزوز خودروها در کاهش آلودگی های زیست محیطی اندیشیده اید؟

مهمترین تفاوتشون که باعث تفاوت در قیمت میشه که یجورائی توی کشور ما ملاک هست! موتور 8 سیلندر 5 لیتری جگوار، 550 اسب بخار نیرو دارد که تقریبا 100 اسب بخار بیشتر از کوروت است. اگر روغن ترمز با قطعات دیگر تماس داشته باشد، فوراً با استفاده از یک قطعه پارچۀ خشک آن را پاک و تمیز کنید.

آخرین مطالب