EXHAUST TIPS معمولا تنها بخش قابل توجهی از یک سیستم اگزوز است. عاشقان خودرو معمولا برای زیبایی اگزوز خودرو را دستکاری میکنند آیا نحوه کار اگزوز و تاثیر آن بر مصرف سوخت را میدانید؟ پیشنهاد میکنم پیچهای منوفلد اگزوز و اتصالات مسیر اگزوز اتومبیلتونو از یکی از نمایندگی ها بخواهید براتون کنترل واز نظر گشتاور محکمی پیچها چک کنند ، شاید جائی در مسیر اگزوز بخاطر شل بودن پیچی هوا میکشه .
اما خراشیدگی ها یا سوراخ های کوچک را می توان با اپوکسی، وصله ها یا پچ های کوچک تعمیر کرد و یا حتی در نشتی های کوچک می توان از نوار عایق اگزوز استفاده کرد. در مقابل، یک هدر اگزوز لوله های فردی دارد بنابراین هر پالس اگزوز می تواند آزادانه از پورت اگزوز جریان یابد.
هدر ها محدودیت را کاهش می دهند و موتور شما را قادر می سازد که اسب بخار بیشتری داشته باشد.
سوپاپ ها باید تنظیم شوند. مطمئن شوید که تمام گاز داخل اتومبیل برابر تمام گاز کاربراتور است، در صورتی که لازم باشد تنظیم کنید. استفاده از اسپرت دربین خودرو های اسپرت رایج است و کاربرد فراوان هم دارد ولی بعضی از خودروهای گران قیمت اسپرت به صورت فابریک و کارخانه ای روی اتومبیل میباشد.
نصب یک سیستم اگزوز عملکرد باید اولین گام برای بهبود جریان باشد، اما اگر می خواهید بیشتر بروید، مجموعه ای از هدر ها را به جای منیفولد های اگزوز خود نصب کنید.
انشاالله دوستان این حقیر رو بخاطر این کج سلیقگی ها می بخشند ! کلیه فن هاي تخلیه هوا و همچنین جت فن ها و تجهیزات جانبی الکتریکی و مکانیکی مرتبط با نصب فن هاي اصلی تخلیه که ممکن است در معرض حریق و گازهاي داغ ناشی از آن قرار بگیرند، باید حداقل یک ساعت در برابر حرارت 300 درجه سانتی گراد مقاومت داشته و داراي گواهینامه فنی معتبر داخلی یا بین المللی باشند.
اگزوز نوع ورودی کارخانه به خصوص محدود کننده است زیرا تمام پالس های اگزوز به همان فضای کوچکی رسیده اند.
موتور نه تنها زیبا واسپرتی نیست بلکه این حقیر رو یاد صدای اگزوز وانت های مزدای 1600 میندازه ! بیشتر ما با وظیفه ی کاتالیست خودرو که محل قرارگیری آن در لوله ی اگزوز می باشد ، آشنا می باشیم و می دانیم که کاتالیست برای آلودگی و دود هایی که از خودرو خارج می شوند ، به کار گرفته می شود ، در واقع وظیفه ی این قطعه بسیار مهم می باشد چرا که مانعی برای آلودگی محیط است و تمام آلودگی ها و مواد مضر را جذب خود می کند .
ما همچنین پیشنهاد می دهیم که هدر های لوله کوتاه با مبدل کاتالیزوری همراه شوند. جریان در طول لوله افزایش می یابد. این فشار منفی کمک می کند تا هر گاز خروجی باقی مانده را از سیلندر بردارید و می تواند باعث جذب بار ورودی ورودی به سیلندر شود.
همچنین بالا رفتن بیش از اندازه دمای موتور و به تبع آن دمای روغن میتواند باعث کاهش کفیت روغن کاری و ایجاد صدای یاتاقان شود. از مدیریت محترم سوال دارم آیا امکان تعویض فنرها با نوع قویتر و یا شیوه دیگری برای بالا بردن ارتفاع خودرو در حد چند سانتی متر وجود دارد ؟
مقالات مشابه
- اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟
- اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟
- آشنایی با سیستم اگزوز خودرو - کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- فروش ماشین سنگزنی شیر اگزوز
- بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت