چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

در نتیجه از ایجاد مشکلاتی نظیر گرم شدن کره زمین و آلودگی هوا پیشگیری خواهد کرد. نواع بوها:تشخیص. دلیل.راه حل

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در نتیجه از ایجاد مشکلاتی نظیر گرم شدن کره زمین و آلودگی هوا پیشگیری خواهد کرد. نواع بوها:تشخیص. دلیل.راه حل رفع تو این مطلب به بررسی انواع بوهایی که بعضی مواقع ما اونها رو حس میکنیم میپردازیم: 1-بوی شیره درخت افرا: این بو بعد از گرم شدن موتور یا زمانی که موتور رو خاموش کردیم حس میشه.

2-بوی بد پا یا جوراب: این بو زمانی که سیستم ایرکاندیشن رو روشن میکنید به مشام میرسه. دلیل اون هم میتونه وجود نوعی قارچ باشه که تو فضای مرطوب ایرکاندیشن و و داخل سیستم تبخیر به وجود اومده و رشد کرده.

تحویل کالا درب منزل یا محل کار در شهرستان های کشور به صورت زمینی کمتر از 20 ساعت. این زمان، دو دهم ثانیه از اعداد و ارقام مربوط به لامبورگینی گالاردو کمتر است. اما گفته شده که در مدلهای جدیدتر به دلیل تغییر لاستیکها میزان خطر سر خوردن و لغزش در سرعت بالا حین عبور از پیچها افزایش یافته و راکبان این مدلها بایستی نسبت به عبور از پیچها جوانب ایمنی را به صورت بسیار بیشتر در نظر بگیرند و با احتیاط افزونتر از مسیرهای پرپیچوخم عبور کنند.

دلیل اون هم مایع خنک کننده موتور هست که بوی شیرینی داره اما سمی هست و این مایع چون حاوی اتیلن گلیکول میباشد و چون از جایی مثله رادیاتور سیستم گرم کننده. بعدشم که روشن میشد دیگه باید خودم گاز رچ نگه میداشتم تا گرم بشه و معلوم بود ساساتش درست کار نمیکنه.

برای رفع این مسله میتونید فقط پنکه ماشین رو تا درجه اخر روشن کنید و اجازه بدید که فن چندین دقیقه کار کنه تا فضای داخل سیستم رو خشک کنه.

3-بوی گوگرد:بعد از یه رانندگی بسیار طولانی اگر ماشین رو متوقف کنید متوجه این موضوع میشید که دلیل اون هم وجود گوگردی هست که تو روغن گیربکس های دنده ای هست که برای افزایش مقاوت روغن به کار میره اما بعد از چندین سال به مادهای بد بو تبدیل میشه.

در قسمت عقب خودرو، منبع اگزوز خوش صدای برند GREDDY را مشاهده میکنیم که به صورت مایل نصب شده که برگرفته از مدلها و نمونه خودروهای تیونینگ شده ژاپنی است. ترمزهای زونتس آر ۲۵۰ هم در جلو و هم عقب از نوع دیسکی هستند.

یعنی موتور با یک استارت چند ثانیه ای روشن میشه اما موقع روشن کردن ماشین خفه ست و تا دو دقیقه دود غلیظ میاد از اگزوز و ترتر میکنه. منبع روی خط اگزوز و اکثرا در انتهای سیستم اگزوز و قبل از سراگزوز نصب شده است که از یک سری لوله های سوراخ دار و محفظه های پیچ در پیچ تشکیل می شود تا صدای خروجی موتور را حداقل و خوشایند نماید.

شمعها رو باز کردم و دیدم اوه چقدر خیس و پر از دوده شده و حالا هراز گاهی باید شمعها رو در بیارم تمیز کنم.

برای استفاده از دیزل ژنراتور در زمینه تجاری، ممکن است به احداث و نصب یک مخزن سوخت خارجی در کنار دیزل ژنراتور منجر گرد. بالاخره دوران به منصور کاظمیان گفته بود که اجکتاش را نزند یا نه؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن