2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

طراحی و ساخت قطعات سیستم کلاچ برای حصول اطمینان از وجود مقدار لازم نیروی گیرش و جدایش موردنیاز عملکرد سیستم و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

طراحی و ساخت قطعات سیستم کلاچ برای حصول اطمینان از وجود مقدار لازم نیروی گیرش و جدایش موردنیاز عملکرد سیستم و نیز پایایی آن انجام میگیرد، به همین دلیل توجه ویژه به پارامترهای ابعادی و عملکردی قطعات کلیدی سیستم، از اهمیت ویژهای برخوردار است تا بتواند ارتباط مناسبی بین موتور و جعبه دنده پدید آورد.

این وضعیت را هنگام شروع به حرکتکردن خودرو نیز میتوان مشاهده کرد. از دیگر دلایلی که در پاسخ به این سوال که چرا شمع موتور سیکلت سیاه می شود می توان به استفاده کردن از شمع های سرد، پایین بودن کد رنج حرارتی شمع، رانندگی کردن در مسافت های کوتاه و کوتاه بودن فاصله روشن و خاموش کردن خودرو اشاره کرد.

در غیر این صورت ایمنی خودرو به شدت کاهش پیدا میکند. ازآنجاکه صداهایی مانند صدای موتور درحال کارکردن بهگوشتان آشناست، مسلما کوچکترین صدای غیرعادی توجهتان را جلب میکند. چرا رادیاتور ماشین آب کم میکند؟ با از بین بردن زاویه Toe-in که کارخانه برای خودرو در نظر گرفته است (چرخهای جلو اندکی با زاویه نسبت به هم قرار میگیرند) و موازی کردن دقیق جهت چرخش آنها در مسیرهای مستقیم، باعث تقویت موتور ماشین خود شوید.

گفتنی است امکانات فوق در حالت آپشن و باتوجه به پکیج مورد نظر مشتری روی خودرو نصب خواهد شد. حمل بار اضافی و بیش از حد استاندارد، عامل مهمی در ضعیفشدن کمک فنرها است؛ به خصوص زمانی که خودرو در ناهمواریهای جاده قرار میگیرد.

این مورد تنها به کمک استفاده از کاتالیزور خودرو امکانپذیر بود. 4- در تست آلایندگی، خودرو شما نمره پایین دریافت می کند که نشان دهنده خرابی کاتالیزور است که نمی تواند گازهای آلابنده را کاهش دهد. نحوه عملکرد این قطعه بسیار ساده است، با فشار گازهای خروجی اگزوز و عبور جریان آن از توربو ساند صدایی مانند صدای خودروهای توربو ایجاد می شود.

روش رفع ایراد: تعویض قطعه و کنترل نهایی محل قرارگیری بلبرینگ پس از تعویض قطعات. نحوه رفع ایراد: تعویض قطعات معیوب.

روش رفع ایراد: تعویض فلایویل و در صورت وجود آثار درگیری غیریکنواخت (پلهای) بر روی دیسک و صفحه، تعویض کیت کامل انجام پذیرد. روش رفع ایراد: تعویض کیت کامل کلاچ و رفع منشاء روغن ریزی و یا گریس. 34. واحد کنترل کیفیت طبق روش اجرایی بازرسی و آزمون و دستورالعمل های کنترلی مواد ورودی نسبت به بازرسی مواد اقدام نموده در صورت تایید کالا، نظر خود را در فرم تطبیقی مشخص و آن را به واحد انبار عودت می دهد.

دستگاه شافت اتومات (فلر زنی): این دستگاه سر لوله را فلر زده (به صورت قیفی شکل در می آورد) کار این دستگاه بسیار مهم بوده و قسمت فلر خورده نقطه اتصال اگزوز نصب موتور و میانی و انتهایی می باشد.

1. پیچهای سرسیلندر پژو به خوبی نقاط اتصال رو سفت نمیکند. ضروری است که خنک کننده و سیستم تهویه، گرمای حاصل دیزل ژنراتور را به خارج هدایت نماید. رینگ پایینی رینگ روغنی است که روغن اضافی را از جداره سیلندر پاک و آن را به کارتر برمیگرداند.

دو رینگ بالا رینگهای تراکمیاند که سبب میشوند فشار ناشی از تراکم و احتراق در محفظه احتراق بماند و مانع کمپرس رد کردن شود.

آخرین مطالب