چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

منبع اگزوز اسپرت خودرو از جمله پرطرفدارترین لوازم تیونینگ خودرو است که جزو مهمترین اولویت ها برای اکثر ماشین

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

منبع اگزوز اسپرت خودرو از جمله پرطرفدارترین لوازم تیونینگ خودرو است که جزو مهمترین اولویت ها برای اکثر ماشین بازها می باشد، منبع های اسپرت در مدل ها و برندهای مختلفی در بازار موجود است که در فروشگاه ما سعی شده مجموعه ای از معتبرترین برندهای منبع اگزوز موجود شود از جمله این برند منبع اگزوز اسپرت دوحالته ABS می باشد که از جمله منبع های دوحالته برای استفاده در معابر شهری و جاده می باشد.

همین طور برخی از افراد اقدام به ایجاد چند سوراخ در انتهای لایه خارجی اگزوز موتور کرده و با این کار سعی در خروج هوای بیشتری از آن را دارند.

اکنون که به انتهای سال نزدیک می شویم ، بازار خرید و فروش خودرو هم دارد بر خلاف سردی هوا ، رو به گرمی می رود…

دودهای حاصل از موتور خودرو یکی از مهمترین مسائل در ایجاد آلودگی هوا است. اگر چه عملکرد اساسی کاتالیزور است که به پاک کردن گاز اگزوز ، آن را نیز دارای عملکرد از بین بردن رزونانس و انتقال آن به کابین خلبان.

فیلتر دارای یک کاسه رسوب عمیق می باشد. در سیستم هزارتوی صدا خفه کن ، سرانجام گازهای خروجی انرژی خود را از دست داده و از بین می روند.

اگر زمان استارت زدن از اگزوز خودروی کمی دود سیاه بیرون آمد و بعدازمدتی با گرم شدن خودرو از بین رفت، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

اگر بعد از تعویض فیلتر هوا باز هم از اگزوز دود سیاه خارج میشد، در این صورتدلیل آن به هم ریختگی نسبت هوا به بنزین در موتور است.

در این وضعیت نسبت بنزین به هوا بیشتر شده (حالت Rich) و دود سیاه از اگزوز خارج می شود. وظیفه فیلتر هوا جلوگیری از ورود ذرات ریز به درون موتور است.

وظیفه انژکتور ها این است که در هر بار فرآیند احتراق، مقدار مشخصی از بنزین را در منیفولد ورودی اسپری می کنند. 03 ابزارهایی که در شرکت و طی زمان های مشخص کالیبره می شوند مانند کولیس ها و میکرومترها، مسترها و فیکسچرها که توسط ابزارهایی مانند راپورترها و رینگیجها کالیبره می شود.

خودروسازی، نیروی محرک صنعت لاستیک است؛ چون حدود 75 درصد از تولید لاستیک جهان برای ساخت تایر وسایل نقلیه استفاده می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن