عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

ژنراتور های بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه میگردد. این

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ژنراتور های بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه میگردد. این باعث می شود تنظیم پارامترهای شما بدون زحمت انجام شود.قابل حمل است؟

همه چیز از یک روز نه چندان گرم تابستانی شروع شد،وقتی خبر رسید که یکی از دوستان قدیمی مرسدس سوار پس از بررسی و تحقیق فراوان، بر خلاف آرمان های اشتوتگارتی قدم برداشته و بنز E CLASS قدیمی خود را با یک ب ام و سری پنج 528i جایگزین کرده است.این اقدام انقلابی ما را بر آن داشت تا آزمایشی را بین E CLASS عجیب الخلقه جدید و سری پنج تکمیل شده با کیت M ترتیب دهیم تا دلایل پیوستن مرسدس سواران قدیمی به اردوی دشمن را کشف کنیم.آنچه در ادامه می بینید، حاصل رقابتی داغ و نزدیک در بعد از ظهری پاییزی است که با همکاری جمع کثیری از دوستان ماشین باز انجام پذیرفت و در ادامه به حضور دو ب ام و اضافه بر سازمان به جمع خودروهای موجود در این آزمایش فنی منجر شد.به همین دلیل است که در برخی تصاویر مرسدس E 200 را یکه و تنها در برابر سه ب ام و 528i می بینید،اما باید بگویم که رقابت اصلی بین خودروهای سپید رنگ بود و دو خودرو دیگر خارج از هماهنگی به جمع ما ملحق شدند.از نظر فنی منصفانه تر بود که در مقابل ب ام و 528i ،مدل E250 مرسدس بنز را قرار می دادیم که اخیرا به نمایشگاه های خودرو راه یافته است، اما علیرغم تلاش فراوان موفق به یافتن چنین بنزی برای آزمایش فنی نشدیم و ناچارا به رقابت ناعادلانه E200 اسپرت پکیج 2014 در برابر 528i ام پکیج 2014 رضایت دادیم.دو سدان لوکس و اسپرت که از نظر قیمتی نیز تقریبا به یکدگیر نزدیک هستند و در بازار فروش نبردی تمام عیار را تجربه می کنند.

ئی کلاس فیس لیفت با این چراغ های پیوسته، عاشقان و منتقدان فراوانی دارد و بر خلاف ب ام و سری پنج،با طرحی نسبتا جنجالی به بازار آمده است.حتی طرفداران دو آتشه مرسدس بنز هم با اطمینان نمی توانند در مورد تاثیر گذاری مثبت یا منفی این طرح تازه نظر دهند اما آنچه واضح است این است که در طول 20 سال گذشته چراغ های چهار گانه جلو به نوعی شخصیت و کاراکتر برای مرسدس بنز E CLASS مبدیل شده بودند و حالا در پی بهم پیوستن چراغ ها این شخصیت خاص و منحصر به فرد فراموش شده است،البته طراحان مرسدس بنز در ساخته های جدید خود سعی دارند که با استفاده از نوارهای LED، شکل و شمایل انعطاف پذیری را به چراغ های جلو ببخشند و این روش در مورد E CLASS فیس لیفت شده نیز در راستای ایجاد طرحی چهار گانه در فضای درونی چراغ های بزرگ جلو به کار گرفته شده،اما در نهایت چندان موفقیت آمیز از آب در نیامده است.برای مثال وقتی چراغ های روز هر دو خودرو روشن باشند،برتری بیشتر از آن ب ام و خواهد شد که جلوه ای دلربا و در عین حال ساده و گویا دارد.با این حال لازم است تاکید کنیم که طراحی کلی مرسدس بنز بسیار خوب و تاثیر گذار است و به راحتی می تواند از نظر زیبایی در برابر ب ام و قد علم کند.چرا که ب ام و از چهره ای جذاب اما تکراری برخوردار است.در واقع باید گفت که هر دو خودرو از نظر اصول علم طراحی صنعتی در مقایسه با نسل های گذشته خود دچار افت شده اند و هیچ یک نمی توانند در نگاه اول به اندازه مدل های قبلی ماندگار و زیبا جلوه کنند،اما با این وجود هم نسبت به بسیاری رقبا در بازار برتری دارند و به خصوص با تجهیز به قطعات تکمیلی (کیت بدنه AMG و M) خوش سیما و خواستنی جلوه می کنند.انتخاب بین این دو خودرو واقعا سلیقه ای است و حتی مالکین هم نمی توانستند دلیلی بر برتری خودرو خود ارائه دهند.بنابراین از تعیین برنده در زمینه طراحی و زیبایی خود داری می کنیم و این مسئله را به شما وا میگذاریم.تفاوت ظاهری مدل های اسپرت (AMG و M پکیج) نسبت به نمونه های ساده به سپرهای جلو و عقب دوباره طراحی شده، رینگ های متفاوت، منبع اگزوز متفاوت و فرمان های اسپرت مربوط می شود و تمامی این موارد در هر دو خودرو مورد آزمایش وجود دارند،البته که هیچ شکی در زیبایی و جذابیت بیشتر مدل های مجهز به پکیج اسپرت نسبت به نمونه های ساده وجود ندارد،اما اگر کمی به تفاوت قیمت شگفت آور ناشی از افزوده شدن این قطعات فکر کنید،ممکن است که عطا این زیبایی بیشتر را به لقایش ببخشید و به سراغ همان مدل های ساده ولی ارزان تر بروید.به خصوص که برخی افراد،قطعات ظاهری اسپرت و حجیم مربوط به کیت بدنه را نمی پسندند و برای مثال از نوار کرومی قرار گرفته بر روی سپر عقب مرسدس در قسمت فوقانی خروجی های اگزوز دل خوشی ندارند.هر دو خودرو در واقع پا به سن گذاشته اند و تاریخ عرضه آن ها به عنوان یک مدل تازه به سال های 2009 و 2010 مربوط می شود.از این رو عجیب نیست که هر دو نیز اخیرا مورد ارتقاء چهره و فیس لیفت قرار گرفته اند.یکپارچه شدن چراغ های جلو مرسدس بنز در واقع مهمترین نمود همین فیس لیفت بزرگ است و برای ب ام و هم تغییراتی از جمله تغییر چیدمان اجزای داخلی چراغ های جلو و برخی دیگر ریزه کاری ها انجام شده اند و البته در فضای داخلی هم مجموعه پشت آمپر آنالوگی و ساده نمونه های قبل از فیس لیفت با نمونه تمام دیجیتالی جایگزین شده است.

در نتیجه میزان گازهای خروجی و گرمای حاصل از احتراق نیز بیشتر می شود. وظیفه این قسمت کاهش سرعت گازهای خروجی و صدای آن می باشد.

در اولین نگاه همه چیز خوب به نظر می رسید و به خصوص نشان زیبای M POWER که در محل های متفاوتی نصب شده بود از کیفیت بالا و حداکثری فضای داخلی خبر می داد، اما با کمی توجه بیشتر به جزییات مشخص می شود که متاسفانه سطح فوقانی داشبورد این مدل هم از پلاستیک نسبتا خشک شکل گرفته است و عجیب تر آنکه مشابه چنین جنسی برای داشبورد بنز هم به کار گرفته شده است.در واقع فضای داخلی دو خودرو از نظر کیفیت برتری قابل توجهی به یکدیگر ندارند و هر دو از نظر جنس مواد پلاستیکی و یا کیفیت چرم صندلی ها در یک سطح قرار می گیرند، اما از منظر طراحی می توان اذعان کرد که طرح فرمان ب ام و اسپرت تر و هیجان انگیز تر از مرسدس است و حال و هوای کلی کابین بنز به خصوص با توجه به ساعت آنالوگ قرار گرفته در بخش مرکزی داشبورد و رنگ آمیزی کرومی برخی قطعات داخلی لوکس تر جلوه می کند.در زمینه فضای داخلی هر دو خودرو راحتی کافی برای چهار سرنشین را تامین می کنند و در صورت اضافه شدن نفر سوم بر روی صندلی عقب هم اوضاع نسبتا قابل قبول و مناسب خواهد بود،تنها با کمی اغماض می توان گفت که صندلی عقب ب ام و از زاویه بهتر و دربرگیرندگی بیشتری نسبت به بنز برخوردار است ولی بنز در عوض فضای بیشتری برای نشستن سه فرد را بر روی صندلی عقب ارائه می دهد و این نکته شاید برای برخی خریداران که اهل مسافرت های دسته جمعی هستند،حائز اهمیت باشد.علیرغم بهره مندی ب ام و از پکیج M باید گفت که ماجرای آپشن های این خودرو بازهم ادامه دارد و اگر خواستار کیفیت حداکثری فضای داخلی هستید، ناچار به خریداری مدلی های اصطلاحا Individual خواهید بود که در پی پرداخت بهای بیشتر به چرم طبیعی در جاجای کابین با رنگ بندی دلخواه مجهزند.برای مرسدس بنز نیز مشابه چنین آپشنی در صورت سفارش مجموعه های دیزاینو و یا EXCLUSIVE وجود دارد که به افزوده شدن روکش چرمی بر روی سطح فوقانی داشبورد منجر می شود،البته صندلی های مرسدس بنز مجهز به پکیج اسپرت، به صورت چرمی با دوخت زیبا و مزین به نشان AMG هستند و از نظر کیفیت کم و کاستی ندارند اما خب اگه علاقه مند به پرداخت رقم های بیشتر باشید، بازهم جا برای ارتقاء تودوزی داخلی وجود دارد.

خود برای خواندن انبوهی عدد و رقم آماده کنید.یک نفس عمیق بکشید و در ادامه متن با ما همراه باشید.سری پنج جدید با کد فنی F10 در دو مدل 528i و 520i به بازار کشورمان راه یافته که هر دو از یک پیشرانه چهار سیلندر توربو - با کد فنی N20- سود می برند که البته به لطف تنظیمات متفاوت،یارای تولید 245 اسب بخار (528i) و 184 اسب بخار (520i) را دارد.در مقابل نسل فعلی مرسدس E CLASS در سه گونه متفاوت در ایران حاضر است.تا پیش از اجرایی شدن قانون منع واردات خودرو خودروهای لوکس، این نسل در مدل های 2012 از سری شش سیلندر E350 به بازار معرفی شده بود که یارای تولید 302 اسب بخار قدرت را دارند ولی بعد از اجرایی شدن این قانون، با اندکی وقفه نوبت به واردات مدل های چهار سیلندر پایه (E200) رسید که البته در اثر این وقفه،بازار فروش به شکل کامل توسط ب ام و سری پنج تصرف شده بود.E200 رقیب ب ام و 520i است و دقیقا به همان اندازه (184 اسب بخار) قدرت دارد.این مدل تا همین چند ماه پیش تنها نمونه صفر کیلومتر قابل خریداری ئی کلاس در بازار داخلی بود و طبیعتا نمی توانست از نظر مشخصات فنی در برابر 528i که قدرت بالاتری دارد رقابت کند، اما چند وقتی است که نمونه های قدرتمند تر E250 با پیشرانه های چهار سیلندر 211 اسب بخاری نیز به بازار کشورمان راه یافته اند که رقیب نزدیک تری برای 528i هستند.ما برای تست موفق به یافتن نمونه E250 و قرار دادن آن در برابر 528i نشدیم و ناچارا به مصاف نمونه های اسپرت پکیج E200 و 528i بسنده کردیم.با این وجود خوب است بدانید که 528i از نظر عملکرد و شتاب،توانایی غلبه بر E250 را دارد و حتی می تواند به لطف بهره مندی از توربوچاجر در برابر نمونه های شش سیلندر E350 هم قد علم کند و با اختلافی نزدیک به 0.1 ثانیه سریعتر از آن به سرعت یکصد کیلومتر بر ساعت دست یابد.مشخصات فنی کامل این خودرو ها را طبق آزمایشات فنی نشریات آلمانی می توانید در جدول انتهای مطلب مشاهده فرمایید و تنها ذکر این نکته لازم است که برای هر دو خودرو امکان سفارش سیستم فنربندی فعال و تطبیق شونده (AIR MATIC برای مرسدس بنز و ADAPTIVE M SUSPENSION برای ب ام و) به عنون یک آپشن جالب وجود دارد و در صورت وجود این آپشن،عملکرد و واکنش های سیستم تعلیق از کاملا نرم تا کاملا خشک متغییر خواهد بود،میزان تاثیر گذاری این آپشن واقعا غیر قابل باور است،اما متاسفانه هیچ یک از خودروهای مورد آزمایش به چنین آپشنی مجهز نبودند و تجربیات نوشته شده در مورد سیستم فنربندی این خودروها به نمونه های ساده با تعلیق غیر فعال مربوط می شود.

کاربر گرامی ، با وارد نمودن آدرس ایمیل خود و عضویت در خبرنامه الکترونیک شانیلو می توانید سریع تر از دیگران از جدیدترین جشنواره های فروش و تخفیف های ویژه و آخرین اخبار و اطلاعات شانیلو باخبر شوید . فلوت کردن موتور به معنی آن است که مقدار زیادی (بیش از اندازه استاندارد)، بنزین وارد موتور خودرو شود.

خرید اینترنتی سر اگزوز خودرو بی تی اس مدل 710 و قیمت انواع سر اگزوز بی تی اس از فروشگاه آنلاین دیجیکالا. ۱۷ mars 2014 - در ادامه ۵ موتور بازی سازی برتر از نظر گیمفا را می خوانید.

در صورت خرابی کاتالیزور اول باید عیب مورد نظر را رفع کرده و سپس اقدام به تعویض کاتالیزور نمایید. بدین معنی که چنانچه بعد از دریافت کالا مکانیک و متخصص مورد نظر شما اصالت کالا را تأیید نکرد، می توانید منبع را بدون پرداخت هیچ هزینه ای مرجوع و یا تعویض نمایید.

پیش از شروع این مبحث نکاتی به نظر میرسد که با رعایت آنها میتوان خودرو و موتور آن را به شرایط کاری استاندارد نزدیک کرد و در بسیاری از موارد رسیدن به حالتهای استاندارد توانايی حل مشکل را داشته و احتمالاً باعث انصراف شما از ایجاد تغییرات در موتور و افزایش توان آن میگردد.

آخرین مطالب