واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین

کاتالیست ها علاوه بر سرعت، برگزینش پذیری واکنش هم تأثیر می گذارند بدون آنکه در وضعیت ترمودینامیکی اثری داشته

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

کاتالیست ها علاوه بر سرعت، برگزینش پذیری واکنش هم تأثیر می گذارند بدون آنکه در وضعیت ترمودینامیکی اثری داشته باشند. بعد از آنکه با کارکرد موتور خودروها در گذشته ، آشنا شدیم شاید اکنون بتوانیم درک بهتری از ایسیو پیدا کنیم.

از همین رو اگر برای این قطعه مشکلی بوجود بیاید، چراغ چک بر روی پنل رو به روی راننده روشن میشود. انشاالله دوستان این حقیر رو بخاطر این کج سلیقگی ها می بخشند ! موتور نه تنها زیبا واسپرتی نیست بلکه این حقیر رو یاد صدای اگزوز وانت های مزدای 1600 میندازه !

صدای اسپرتیه یا مثل اینکه اگزوزش دستکاری شده باشه واسه صدای بیشتر. از مدیریت محترم سوال دارم آیا امکان تعویض فنرها با نوع قویتر و یا شیوه دیگری برای بالا بردن ارتفاع خودرو در حد چند سانتی متر وجود دارد ؟

ت ـ خودداري از بردن مسافر براي وسايل نقليه عمومي و همچنين نرساندن مسافر به مقصد ممنوع است، مگر اينكه براساس ضوابط مربوط خارج از خدمت (سرويس) باشند. اسپرت خودرو از جنس فلزی و فولادی و یا چدنی طراحی شده است که باعث بالا رفتن عملکرد و بهبود قدرت خروجی میشود وهمچنین می توان گفت باعث کاهش مصرف سوخت هم میشود.

توضیح: یکی از مهمترین موارد در انتخاب موتور ژنراتور نوع سوخت آن است که می بایست مد نظر قرار داد. این اگزوزها معمولاً از آهن و مقداری کربن ساخته میشوند.

لطفا راهنمایی فرمایید تا مشکل مالکین این خودرو حل شود .اجرتان با خدای متعال . 3. پمپاژ شدن سوخت اضافه به موتور که با بررسی پمپ سوخت قابل حل میباشد. چرخش عادی موتور در اثر احتراق مخلوط سوخت و هوادر محفظه احتراق است که حرارت زیادی تولید میکند.

بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند. دختر جوان آمریکایی در هنگام بازدید از یک جشواره موسیقی در حالی که در شرایط غیرعادی به سر میبرد، در اقدامی باورنکردنی سر خود را در لوله اگزوز یک خودرو بزرگ فرو برد.

دود سفید نشانه وجود نوعی بخار آب است و در عین حال میتواند نشان دهنده نشت مایع خنک کننده به داخل سیلندر باشد.اهمیت دادن به این نوع رنگ باید زمانی باشد که بعد از مدتی که خودرو شروع به کار کرده و گرم شده هست هنوز هم این نوع دود سفید رنگ به قوت خود باقی باشد.

کاهش محسوس کشش و توان موتور، مشاهدهی بخار یا مایعی شیریرنگ (یا تیرهتر) روی در روغنموتور، مشاهدهی مایع شیریرنگ روی گیج روغن و تغییر رنگ یا ایجاد حباب در مایع رادیاتور از نشانههای واشر سرسیلندر آسیبدیده هستند. از پایین بودن کف خودرو بویژه اگزوز آن که در اغلب سرعت گیرها به زمین اصابت می کند کلافه شده ام .

در صورت عملکرد ضعیف سیستم ترمز یا همان پایین رفتن بیش از حد پدال ترمز، احتمال نشتی روغن در مدار سیستم وجود داردکه در این صورت میبایست حتما به نمایندگیهای مجاز در سراسر کشور مراجعه شود. یکی از قطعات تقویت کننده موتور میباشد که و جزء تیونینگ ها هست که بخشی از اگزوز خودرو به حساب می آید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن