اگزوز از ماشین سنگزنی

فناوری خاص به کار رفته در ساخت این دوشاخ عقب، یعنی فلزکاری یکپارچه، برگرفته از سبک منحصر به فرد شرکت Tayo («ش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

فناوری خاص به کار رفته در ساخت این دوشاخ عقب، یعنی فلزکاری یکپارچه، برگرفته از سبک منحصر به فرد شرکت Tayo («شرکت فناوری موتورسیکلت Guangdong Tayo») می باشد که با ترکیبی از مواد مناسب و فناوری ریختهگری، توانسته است انعطافپذیری آلیاژ آلومینیوم را به انعطافپذیری یک لوله فولادی نزدیک کند.

جنس و سایز انبار اگزوز در کاهش میزان صدای خروجی از اگزوز نقش اصلی را ایفا می کند. عنصر اصلی هر ماشینی ساختار آن میباشد ، تمامی اجزاء یک خودرو به بدنه متصل هستند و باید به گونه ای باشد که استحکام و مقاومت کامل را در برابر تحمل وزن و بار و حتی ضربه تصادف رانندگی داشته باشد و به راحتی به سرنشینان خود آسیب نزند ولی باید تا حد امکان برای بهینه سازی مصرف سوخت و عملکرد آن سبک باشد .

استفاده از قطعات اصلی و استاندارد مورد تایید شرکت خودروساز (همچون فیلتر هوا، شمع، فیلتر بنزین، فیلتر روغن) تنظیم به موقع موتور خودرو، تنظیم باد لاستیکها متناسب با دمای محیط از عوامل موثر برکاهش و مصرف سوخت هستند.

برنامه ریزی سیستم بصورتی خواهد بود که محیط پارکینگ به زون های مختلف تفکیک شود و سیستم به گونه ای عمل می کند که تنها یک زون آلوده به دود شده و سایر زون ها تمیز باقی بمانند . چنین آسیب و شکست های ساختاری داخلی می تواند منجر به محدودیت بیش از حد و از دست دادن قدرت شود.از آنجایی که سوراخ شدن با نشت و خروجی اگزوز، یک علت شایع خسارت خنثی است، ما پیشنهاد می دهیم که خنک کننده ساخته شده از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر خوردگی و فولاد آلومینیوم ساخته شده است.

براتپور: بامداد روزی که قرار بود عملیات را اجرا کنند، هرچه زنگ زدند جواب نداد. براتپور: همانطور که گفتم، وقتی خلبان پایش را روی پله هواپیما میگذارد یعنی خداحافظی با همهچیز! براتپور: در بال من بودند.

مرتب نگاه میکردم و میگفتم «خدای من! زمانی: امجدیان همدورهای دانشکده و دوست من بود. زمانی: دیفرمِ دیفرم! دیفرم کامل! زمانی: خدا (پوررضایی را) حفظشان کند! زمانی: یکبار در دزفول مأموریت بودیم. سنسور نور و باران هم طبیعی است که سایپا از آن در نسخه دندهای صرفنظر کرده باشد.

بعد از اینکه پیکرهایشان را آوردند، کلیوقت همینطور داشتم اینها را نگاه میکردم. اینها (طالبمهر و امجدیان) را بعد از اجکت، با ضدهوایی روی هوا زدند. چه روی دریا باشد چه روی خشکی، و چه تکهتکه شود، اینها برایش مساله نیست.

ایرانیا فقط عاشق صدا اگزوز هستن و به اصل مطلب دقت نمیکنن هرچند صداشم جالب نیست. به در منزلش هم رفتند و پیدایش نکردند.

به همانحرفی رسیدیم که اول جلسه عرض کردم و گفتم حرف آخر را اول بزنیم؛ خلبانی یعنی گرفتن جان در کف دست! در صورت عدم کفایت این کاهش صدا که در بیشتر موارد هم آشکار است باید فکر دیگری کرد.

۸-برای ایجاد صدای کمتر یا بیشتر میتوانید کارت را با توجه به زاِئده کنار آن تنظیم نمائید. نخست میزان روغن موتور خودرو را بررسی کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن