واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین

اما با توجه به اینکه عایق های صوتی متعددی در بازار موجود است، استفاده از هر نوع عایقی برای استفادهدر باکس مای

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اما با توجه به اینکه عایق های صوتی متعددی در بازار موجود است، استفاده از هر نوع عایقی برای استفادهدر باکس ماینر مناسب نیست.

اما واشر و فلنج برای مدت طولانی نگه خواهد داشت. در صورت امکان بجای استفاده از نیروی مکانیکی موتور، از موتورهای الکتریکی برای چرخاندن فن و پروانه استفاده می کنند.

البته این صداها در صورت بروز مشکل در خود لوله اگزوز نیز به نحوی به گوش می رسند. در صورت یافتن این مشکل ، قسمت های آسیب دیده باید تعویض شوند.

در صورت بی نظمی ، اتصال جوش به سرعت می تواند تجزیه شود. اولین سوال در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور میزان توان الکتریکی آن است.

هنگام حرکت ، می تواند از پایه جدا شود یا شکسته شود. ما یه سمند ef7 دوگانه سوز داریم که حالا نمیدونیم ما خوش شانسیم یا کیفیت ماشین خوبه. گردن پرکننده را می توان با استفاده از واشر لاستیکی به مخزن سوخت جوش داده یا پیچ کرد.

زیر این پوشش یک واشر لاستیکی قرار دارد که اغلب یک پیوند ضعیف است. بوی بد داخل خودرو می تواند در اثر نقض تمامیت شلنگ های لاستیکی اتصال پمپ سوخت ایجاد شود. یک نقطه ضعف دیگر سیستم سوخت وجود دارد - کاور ، که پمپ سوخت را در یک ماژول درون مخزن نگه می دارد.

به عبارت دیگر 7.4.4 ها هار ترینِ تیپ5 ها هستند! بعد از مدتی مشخص ، به سادگی فرو می ریزد. هوای گرمی که با استفاده از یک فن اگزوز کشیده شده است، سپس از طریق یک سیستم مجرا مانند دودکش کشیده شده و به سمت خارج از محیط فرستاده می شود.

انواع بوههایی که در خودرو با انها روبرو میشویم و راههای جلوگیری - به … فروش انواع دیزل ژنراتور دست دوم ( کارکرده ) با بهترین قیمت در شرکت راد دیزل لطفا جهت اطلاع از برند و قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گزینه رفع دوم قابل اطمینان تر در نظر گرفته می شود. عدم وجود این قسمت می تواند منجر به بو شدن بنزین در کابین شود. احتمال نشتي در انژكتور ها وجود دارد. در صورت وجود نقص ، باید از بین بروند.

پس از تکمیل فرایند دریافت گواهی نمایندگی انحصاری گروه پیا صنعت در هر استان، شما می توانید به صورت تخصصی، عمده فروش و تک فروشی به عرضه و فروش اگزوز در اصفهان بپردازید.

آخرین مطالب