ماشین فیلتر اگزوز

یکی از ضعفهای استفاده از دلکو این بود که توزیع جریان الکتریکی بین شمعها به میزان یکسان و در زمان مشخص صورت نم

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

یکی از ضعفهای استفاده از دلکو این بود که توزیع جریان الکتریکی بین شمعها به میزان یکسان و در زمان مشخص صورت نمیگرفت و دلکو به سرعت از تنظیم خارج میشد.

منجیدها یا با استفاده از پیچ و یا با کمک قلاب و خار در جای خود قرار میگیرند پس همانطور که ابتدا آنها را از جای خود خارج کردید، نمونه جدید را در جای خود قرار دهید. شرکت تولید قطعات خودرو و پلیمر دنا فعالیت خود از سال ۱۳۶۳ با تولید محصولات لاستیکی و لاستیک فلزی آغاز نمود.

لاستیک منجید دارای دو سوراخ می باشد یکی در قسمت بالایی جهت وصل شدن به بدنه خودرو و دیگری در قسمت پایینی جهت قلاب کردن اگزوز است.

ممکن است اگزوز شل شود و هنگام عبور از دست اندازها گیر کند. شما هنوز شاهد عبور جریان هوا از خروجیهای بزرگتر هستید اما تجربه آرامتری را در سرعتهای بزرگراهی به دست میآورید. ماده 99 ـ كنترل و تنظيم عبور و مرور ممكن است به وسيله چراغها يا خطكشي يا تابلوها، نوشتهها و ترسيمها، يا مأموران راهنمايي و رانندگي و پليس راه و يا به هر وسيله ديگري كه بر حسب مورد لازم باشد، بهعمل آيد.

رادیاتور، شیلنگهای آن و تمامی اتصالات ممکن است بر اثر گذشت زمان دچار زنگ زدگی و خوردگی شوند. اگر فکر میکنید ممکن است نشت روغنهیدورلیک داشته باشید، اولین جایی که باید به آن نگاه کنید، مخزن است. این خودرو نیز همانند سایر خودرو های دیکر از مجموعه زیادی قطعات مختلف تشکیل شده است که ما در این بخش می خواهیم به معرفی یکی ازر آن بپردازیم پس اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که می خواهید راجع به این قطعه اطلاعات بیشتری کسب کنید ما را در ادامه این بخش همراهی نمایید.

زمانی که بست اگزوز خراب شده باشد، صداهای تقه و ضربه از زیر خودرو شنیده می شود. یکی از لوازم یدکی پژو 405 منجید اگزوز این خودرو می باشد که نام دیگر آن بست می باشد.

لوله داخلی به همین ترتیب ساخته می شود ، فقط در قطر کوچکتر ، و بسیاری از سوراخ های کوچک از قبل در ورق فولاد حفر می شود. مبدل های جهانی در قطر لوله های قابل اجرا هستند. کنترل دمپر اتوماتیک است ، اما مدل های دستی نیز وجود دارد.

به نحوی که رضایت و اطمینان مشتریان عزیز را جلب نماید.این شرکت با بهره گیری از افراد متخصص در زمینه تولید قطعات جلوبندی خودرو و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه قادر بوده است که قطعاتی با خصوصیات مکانیکی متناسب با کاربردشان در خودرو تولید نماید.

بنابراین می بایست از جنس مرغوبی از آن ها استفاده کرد که مدت زمان بیشتری بتوانید از آن ها بهره ببرید. گازهای مضر کربن منوکسید (CO)، هیدروکربن ها (HC) و اکسید های نیتروژن (NOx) ایجاد شده در اثر احتراق را تبدیل می کند و آنها را به آب و گازهای مضر دیاکسید کربن (CO2) و نیتروژن (N2) تبدیل می کند.

کاتالیست براي كاهش همزمان سه نوع گاز سمي و آلاينده هوا شامل: مونوكسيدكربن (CO) هيدروكربن هاي حاصل از احتراق ناقص (HC)، و اكسيد نيتروژن (NOX)، و تبديل آنها به گازهاي غيرسمي بخار آب (H2O) ، نيتروژن (N2 ) و دي اكسيد كربن (CO2)، مورداستفاده قرار مي گيرند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن