عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

سنگ زنی شده با ماشین های , سنگ زنی توپ برای سنگ , , دریچه اگزوز دیزل و ماشین آلات سنگ زنی. این امواج به دیوا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

سنگ زنی شده با ماشین های , سنگ زنی توپ برای سنگ , , دریچه اگزوز دیزل و ماشین آلات سنگ زنی.

این امواج به دیواره منبع اگزوز دیزل ژنراتور برخورد می کنند و به وسیله سوراخی که درون بدنه اصلی قرار دارد به بدنه اصلی منبع اگزوز دیزل ژنراتور وارد می شوند.

اگر این انرژی بهوسیله یک توربین که در مقابل گازهای خروجی موتور قرار میگیرد تأمین گردد، به آن توربوسوپرشارژر یا بهاختصار توربو شارژر یا همان توربو اطلاق میگردد. این تایرهای با عاج عمیق به تمام چالشهایی که بر سر راه سبز میشوند به آرامی واکنش داده و پشت سر میگذراندشان.

این نوآوری عمده ای در آن زمان بود چرا که قابلیت های موتورسیکلت های موتوکراس به لحاظ توان و سیستم تعلیق بسیار رشد کرده بود و سیستم های ترمز قدیمی دیگر جوابگو نبود.

در آن زمان هوندا در بسیاری از موتورسیکلتهای سال 84 خود انجین V-4s نصب کرده بود و سوزوکی و یاماها هم درصدد بودند که تا سال 85 این نوع از انجینها را در محصولات خود به کار بگیرند.

در 1985، کاواساکی تلاش کرد تا با عرضه گونه خاص خودش از امکان Power Valve برای انجینهای 2-زمانه، این ضعف را جبران کند. Uni-Trak کاواساکی که در سال 1980 معرفی شد نخستین طراحی مونوشوک برخوردار از یک سیستم پیوندی بود که راه را برای سیستمهای تعلیقی سوپرکراسی شناختهشده امروزی باز کرد.

اریب کردن موتورسیکلت در پیچها راحتتر بود و چنان توان بالایی داشت که موتورسیکلتهای بزرگ هوا-خنک آن روز را از خود خجل میکرد. پیش از آن، موتورسیکلتهای موتوکراس نتیجه اعمال جرح و تعدیلهای بر مدلهای از پیش موجود خیابانی بود اما KX250 از همان ابتدا کاملا با هدف برنده شدن در مسابقات موتوکراس طراحی شده بود.

در اواخر دهه هفتاد، کلاس مینی بسیار پررونق بود و KX80 برای حضور کاواساکی در این عرصه جای پای ارزشمندی فراهم کرد.

اما کاواساکی تسلیم وسوسه استفاده از این انجینها نشد و در عوض انجین چهار سیلندر خطی (in-line four) را معرفی کرد که در عین حال که متعارف بود، خاص و شوقبرانگیز هم بود و کاملا میتوانست با جدیدترین V-4s های زمان خود هماوردی کند.

کاواساکی نخستین تولیدکننده عمده موتورسیکلت بود که از ترمز دیسکی برای محصولات موتوکراس خود، مشخصا KX125 و استفاده کرد. در این سال کاواساکی برای نخستین بار با عرضه مدل تماما جدید KX80 وارد کلاس مینی موتوکراس شد.

آخرین مطالب