این مسئله نکته مثبتی است که سراتوی سایپا سازگارتر از نسخههای وارداتی در خیابانها حرکت میکنند. متاسفانه نسخههای سایپا از سیستم کنترل کشش و پایداری (ESP) بیبهره هستند و این یکی از نقاط ضعف این سراتو محسوب میشود.
در اصل سیستم تعلیق و لاستیک خودرو برمنبای Poor Road Version طراحی شده است که سازگاری بیشتری با جادههای ایران دارد. بنابراین حتماً توجه داشته باشید که هیچ وقت ترموستات را از روی موتور باز نکرده و در صورت نیاز به تعویض حتماً از ترموستاتهای استاندارد داخل بستهبندیهای ایساکو استفاده کنید.
با توجه به حساس بودن و اهمیت این قطعه در عملکرد موتورخودرو، استفاده از قطـعه استاندارد دارای هولوگرام و مراجعه به نمایندگیهای مجاز در سراسر کشور توصیه میشود. زیرا نسخه 1600 وارداتی این خودرو هم وجود دارند که با گیربکس اتوماتیک عرضه شدهاند و قیمتی مناسب دارند.
انتشار گازهای خروجی ترکیبی از گازها و ذرات مختلف است که هنگام کار موتور از وسیله نقلیه ساطع میشود. همچنین، اگر قصد خرید خودرویی دست دوم را دارید به این نشانهها توجه کنید تا بعداً بهدلیل هزینهای که باید برای تعمیر خودرو بپردازید از خرید خود پشیمان نشوید.
اگر به لاستیکهای سراتوهای وارداتی نگاه کنید، متوجه میشوید که اکثر این ماشینها به خاطر فشار بیش از حد، لاستیکهایشان سیم زده است. معمولاً این مورد را میتواند با نگاه به روغن موجود روی گیج و همچنین در موتور تشخیص بدهید.
تعداد شمعها در هر موتورسیکلت بسته به تعداد سیلندرهای داخلی موتور متفاوت است و هرچه موتورسیکلت شما بزرگتر باشد به احتمال زیاد به دلیل تعداد بالای سیلندرهای به کار رفته در موتور تعداد شمعها نیز بالاتر بوده و با سایر موتورها متفاوت است.
این ماشین به دلیل داشتن گیربکس دندهای زیاد مورد استقبال قرار نگرفته است. گذشت تا اینکه سراتو سایپا در دو مدل دندهای 1600 سیسی و اتوماتیک 2000 سیسی ثبت نام و شد و به دست مشتریان رسید. همچنین دیگر خبری از رینگ 17 اینچی نیست و رینگ 16 اینچی آلومینیومی برای نسخه اتوماتیک و 15 اینچی فولادی برای نسخه دندهای جایگزین شده است.
این لایه معمولا از جنس اکسید آلومينیوم، دی اکسید تیتانیوم، دی اکسید سیلیکون یا ترکیبی از سیلیکا و آلومينا انتخاب مي شود. این صدا در دور آرام و وقتی جرقه آوانس است واضح تر شنیده می شود علل آن عبارتند از فرسودگی یا لقی گژنپین ، ساییدگی بوش گژنپین یا کمبود روغن .
سایپا، سراتوهای تولیدی خود را به روش مونتاژ یا CKD عرضه میکند و اصلیترین قسمت ماشینها مطمئنا جزو قطعات مونتاژی حساب میشود. سالها بود که حرف آمدن سراتو روی خط تولید سایپا، زده میشد. یکی از راهها استفاده از ترمز موتورهایی است که دارای مکانیزم رهاسازی کمپرس موتور هستند.
ترمزهای عقب از دیسکی که ما تا به امروز روی وارداتیهای سراتو دیده بودیم، به کاسهای تغییر کرده است. از زمان سفارش تا پرداخت و انتخاب یک محصول مورد نیاز تنها دقایقی طول می کشد. حساسیت در نوع نگهداری انواع لوازم ماشین اگزوز , منبع اگزوز , سر اگزوز , کاتالیزور باعث شده انبارداری و نگهداری این محصول حائز اهمیت بوده تا وضعیت فیزیکی آن در دراز مدت تغییر نکند.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- تجهیز به هدرزهای تماما ماهر از کارخانه هستند
- آشنایی با سیستم اگزوز خودرو - کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین
- دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد
- 6 بهترین تمرینها برای جامپینگ بادی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی