عرضه قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی و اگزوز-مرکز ماشین آلات سنگین ایران

فن پشت بامی آکسیال بیشتر برای مکان هایی با نیاز به فشار هوای پایین و هوای نیمه پاکیزه استفاده می شود. مراحل و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

فن پشت بامی آکسیال بیشتر برای مکان هایی با نیاز به فشار هوای پایین و هوای نیمه پاکیزه استفاده می شود. مراحل و روش های اجرایی به این شرح بوده است که پس از شناسایی نمونه با استفاده از آنالیز های XRD و جذب اتمی مرحله انحلال آغاز گردید.

از سوی دیگر اگر دود سفید خروجی بعد از چند دقیقه کار کردن موتور محو نشده و با حجم بالا تولید شود می تواند نشان دهنده مشکل اساسی در موتور شما باشد. ترکیبات هیدروژنی که در سوخت وجود دارند با اکسیژن آب تولید میکنند ولی دلیل اینکه فقط اول استارت و بیشتر وقتی هوا سردتر هست این اتفاق میافته این هست که آب در مسیر خروج از اگزوز به دلیل سرد بودن اگزوز Condense میشه و شما قطرات رو میبینی بعد که موتور گرم تر شد و احتراق بهتر صورت گرفت و اگزوز هم داغ شد دیگه به صورت بخار آب خارج میشه و دیده نمیشه ولی باز هم در زمستون اگر هوا خیلی سرد باشه به صورت بخار هم ممکنه دیده بشه.

همینطور سر سیلندر خودرو درصورتی که دچار شکستگی یا ترک شده باشد سبب ورود آب به سر سیلندر خودرو می شود که آن عامل هم باعث خروج آب از اگزوز می شود که باید سر سیلندر خودرو توسط مکانیک حتماً بررسی شده و تعویض و در صورت امکان تعمیر شود.

اگر شما هر کدام از این مشکلات را دارید برای رفع و تعمیر آن به یک متخصص نیاز دارید چرا که این مشکات کمی جدی تر هستند و تا زمانی که وخیم تر نشده اند باید مورد بررسی قرار گیرند.

خروج آب از اگزوز اگر در فصل زمستان اتفاق بیفتد، میتواند مسئله ای عادی باشد که برای تمامی خودرو ها در فصل زمستان رخ می دهد.

علت دیگری که میتواند سبب خروج آب از اگزوز خودرو شود، ایجاد مشکل در واشر سر سیلندر، سر سیلندر و محفظه احتراق خودروست که حتماً باید به آن رسیدگی شود. زمانی که گرما از اگزوز سرد خودرو عبور می کند به علت رطوبتی که در هوا وجود دارد و همچنین رطوبتی که وارد اگزوز خودرو شده، عمل میعان (تبدیل گاز به مایع) اتفاق می افتد و سبب خروج آب از اگزوز خودرو می گردد ولی بعد از گذشت چند دقیقه این عمل میعان متوقف شده و دیگر آبی از اگزوز خودرو خارج نمی شود.

سبک است ، ظاهر زیبایی دارد و خیلی گرم نیست. در صورت جدی نگرفتن این موضوع هم امکان دارد به یک باره خرج شما را چندین برابر کند و خرابی این قطعه به ظاهر ساده مشکلات بزرگی را برای خودروی شما بوجود بیاورد و از عملکرد آن بکاهد.

1. گرفتگی منافذ اسفنجی و عدم خروج دود از سیلندر که باعث فشار زیادی به این قطعه می شود. در این مرحله دو طرف قطعه جهت اتصال به اگزوز یا سایر قطعات مربوطه فلنج شده ( لبه دار شده ) و در نهایت قطعه ساخته شده به مرحله کنترل کیفیت و انبار می رود .

این گونه اگزاست فن های سقفی عموما هوای آلوده را به صورت موضعی از محیط خارج می نمایند . تا العان کیلومترش 540 تا رفته موقعی ماشینو روشن میکنم بعد از 4 دقیقه از اگزوز آب به صورت قطره ای چکه میکنه و موقعی گاز میدم یکمی بیشتر آب از اگزوز میزنه بیرون.

کاهش شتاب خودرو از دیگر تاثیرات منفی برداشتن یا حذف کاتالیزور از روی اگزوز است. اگر شما به یکی از این مشکلات در خودروی خود مشکوک شدید، چک کردن خودرو توسط یک مکانیک حرفه ای بسیار مهم و ضروری است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن