2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

در حالت خروج هوا میزان هوایی که توسط اگزوز فن از محیط خارج می شود باید توسط یک دستگاه تهویه مطبوع تأمین گردد.

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در حالت خروج هوا میزان هوایی که توسط اگزوز فن از محیط خارج می شود باید توسط یک دستگاه تهویه مطبوع تأمین گردد.

فن ها در حالت کلی به دو دسته مکنده و دمنده گروه بندی می شوند. به دلیل داشتن فن کانوکشن حرارت به خوبی داخل فر پخش می شود و پخت غذا یکنواخت است. موتور ماشین خود ر بررسی کنید که از نظر سوخت و روغن مشکلی نداشته باشد چون اشکال در موتور باعث سر و صدای زیادی در ماشین می شود که در این صورت باید به تعمیرگاه صداگیری خودرو مراجعه نمایید.

ما در این مقاله به شما کمک کردیم تا بتوانید بهترین فر آشپزخانه سینجر مناسب با سلیقه و نیاز خود را تهیه کنید. با سلام خدمت مخاطبين گرامی مگ کارز پستی بسیار کارآمد درباره ی علت صدای عجیب اگزوز چیست و روش از بین بردن صدای بلند اگزوز را فراهم کردیم امیدوارم بخونید و استفاده کنید و بفرستید برای دوستاتون که اونام ممطالعه کنن و همچنین خواهشمندم با نظرات و پيشنهادات خودتون مارو ياری کنید.

بهترین فر توکار گاز و برق سینجر را به همراه امکانات آن به شما معرفی کردیم. مدلهایی را که این ویژگی ها را دارند معرفی کردیم. واتر پمپ باید آب را به کمک پروانه ای که دارد، بچرخاند.

بخار آب یکی از تولیدات احتراق موتور است که همیشه در دود اگزوز وجود دارد اما مقدار آن اگر بالا رود باعث سفید شدن رنگ دود میشود.

اگر برای دکوراسیون آشپزخانه خود دنبال فر سفید می گردید زیبایی این مدل می تواند توجه شما را جلب کند. اگر بخواهیم مقایسهای نسبت به وضعیت قیمت این خودرو در ۶ ماه قبل یعنی آذر داشته باشیم میتوان گفت نرخ آن از ۶۷ میلیون تومان به این قیمت رسیده است.

گارد خودرو یکی از آپشنهایی است که اغلب روی خودروهای شاسی بلند نصب میگردد. اما عمر مفید کاتالیست خودروهای بنزینی در حدود 4 سال یا 80 هزار کیلومتر تخمین زده شده است که پس از این مدت به مرور زمان از کارایی آن کاسته خواهد شد.

بهترین فر آشپزخانه، فر گاز و برق است یا فر برقی؟ فر برقی سینجر مدل SLS1 دارای جوجه گردان، 9 برنامه پخت، صفحه نمایش لمسی می باشد.

کاتالیزور قطعه ای است به منظور کاهش آلایندگی هوا، که بین موتور خودرو و اگزوز بسته می شود و بهترین نسبت سوخت به هوا را تنظیم می کند و جلوی خروج سریع گازهای سمی را نیز می گیرد. چند مورد از ویژگی های خوب این محصول را توضیح دادیم.

2020-11-10 سیستم های اگزوز می توانند صدای خروجی از خودرو را افزایش و یا کاهش دهند. به خصوص زمانی که در جاده های ناهموار رانندگی کنید و یا در حرکت اولیه و هنگام شتاب گیری اولیه هستید.

آخرین مطالب