عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

به محل رفتيم، نرسيده به كاميونها، يك دستگاه تويوتا كه ماشين من بود و لوازم سيم بكسل و ابزار كار در آن قرار دا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

به محل رفتيم، نرسيده به كاميونها، يك دستگاه تويوتا كه ماشين من بود و لوازم سيم بكسل و ابزار كار در آن قرار داشت را جلو برديم و ماشين ديگر را با فاصله زيادتري دور نگه داشتيم كه اگر اتفاقي افتاد يا ماشين تركش خورد، يك ماشين سالم داشته باشيم.

ابراهيمي دويد و خودش را به ما رساند، بچهها مجروح شدند، من از ماشين پايين پريده بودم، دويدم كه ماشين را به مجروحين برسانم، ولي متاسفانه لاستيك ماشين تركش خورده بود.

برگشتيم و قرار شد،شهيد نوري به عنوان مسئول بيسيم، من و چند نيروي تامين، فردا صبح بولدوزر را جهت بردن آماده كنيم.

فردا صبح تعدادي نيروي تامين و بيسيم و يك اكيپ مكانيك با مقداري شلنگهاي روغن مربوط به سيستم حركت گيربكس و ديگر قسمتها را از دستگاههاي ديگر باز كرديم و به محل برديم. شهيري و نوري همچنان بدون ترس اصرار به درآوردن آن ميكردند، بالاخره جك تويوتا را آورديم، با زدن جك مقداري از جاي خود آزاد شد و آن را با گفتن الله اكبر خارج كردند.

اتصالات بدنه کانوپی باید با پیچ و مهره به یکدیگر متصل شوند تا در زمان انجام تعمیرات اساسی بتوان قطعات بدنه را از هم جدا نمود.همچنین شاسی و بدنه مرغوب باید طوری ساخته شود که ارتعاشات اضافی دستگاه در زمان روشن بودن در آن از بین رفته و بدنه دستگاه در هنگام کار دارای لرزش های بیش از اندازه نباشد، همچنین قلاب های مناسب برای بالابر و جرثقیل باید به طرز صحیحی در بالای کانوپی تعبیه گردند که اولا تحمل وزن دستگاه با مخزن پر از سوخت را به خوبی داشته باشند و ثانیا در زمان بلند کردن دستگاه تعادل وزنی دستگاه به درستی حفظ گردد.

2. فشرده سازی: در این زمان ، شیر ورودی و دریچه اگزوز در همان زمان بسته ، پیستون به سمت بالا حرکت می کند ، و مخلوط فشرده شده است. مولد های گازسوز صدای کمتری نسبت به مولدهای دیزلی تولید می کنند .

لول اگزوز های تک خروجی رایج ترین لوله های اگزوز می باشند که در بیشتر اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار ساده هستند ولی لوله های دو خروجی و دوگانه مختلف در اتومبیل هایی با حجم موتور بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

جعبه ابزار درون سمت چپ درون عقب نصب شده کـه دارای بدنـه پلاستیکی بوده تقریبا محکم و دارای آچار های اولیـه ای چون آچار شمع، پیچ گوشتی، آچار 17-14، دسته زور کـه دارای کفیت بالایی هست ، بـه همراه یک کیف پلاستیکی با کیفیت بسیـار پایین مـیباشد.

عملکرد سازمان هنگامی به بیشترین میزان خود خواهد رسید که مبتنی بر مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن آن همراه با فرهنگ یادگیری، نوآوری و بهبود مداوم باشد. همچنین یکی دیگر از مواردی که در ارتباط با شمعها باعث کاهش راندمان و شتاب موتور سیکلت میشود، پلاتینهای شمع میباشد.

با استفاده از کلید 2 می توان خروجی اطلاعات لوله را برای مختصات X,Y,Z نقشه و یا سیستم لوله اندازه گیری شده انتخاب کرد برای لوله نمونه پارمترهای ارتباطی باید قبل از این انتخاب وارد شده باشند. در این صورت آلودگی به عنوان سدی در برابر ورود هوا عمل کرده و مانع از ورود هوا به محفظه احتراق شده که باید در این صورت فیلتر هوا تعویض گردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن