این سیستم با فشردن دکمه Auto Hold فعال شده و بعد از آنکه پا را از روی پدال گاز برمیدارید، خودرو بدون فشردن پدال ترمز، میایستد با متوقف شدن خودرو دیگر به نیازی به نگه داشتن پدال ترمز وجود ندارد و خودرو ثابت می ماند تا زمانی که شما مجدد پدال گاز را فشار دهید که با این کار ترمزها به آرامی آزاد شده و خودرو شروع به حرکت میکند.اساس کار اتوهلد بر پایه تشخیص شیب استوار است.
یک عارضه جانبی غیرقابل اجتناب از این کاهش نویز ، محدود کردن جریان گاز اگزوز است که باعث ایجاد فشار عقب می شود و این می تواند راندمان موتور را کاهش دهد. این سیستم به کمک شما میآید تا از طریق چند سنسور، شیب را تشخیص داده و وقتی که شما پدال ترمز را رها میکنید خودرو (بر خلاف خودروهایی که به این سیستم مجهز نیستند) به عقب یا جلو نمیرود و سر جای خود میایستد.تا زمانی که شما اقدام به فشار دادن پدال گاز نکنید خودرو تکان نمیخورد، اما با فشار دادن پدال گاز خودرو بدون حرکت به عقب یا جلو ، شروع به حرکت میکند.
قطعات کربنی ساختار عجیبی دارند و به نظر میآید متعلق به میز آشپزخانه هستند (منهارت آنها را شبیه به سنگ مرمر یا گرانیت صیقلی میداند).
برخلاف سیستم دید در شب به کار رفته در سیستم های نظامی، سیستم بی ام و تصاویر را بر مبنای گرمای اجسام ایجاد میکند و تصویری شبیه نگاتیو فیلم عکاسی به وجود میآورد.
سیستم دید در شب از نور مادون قرمز استفاده شده که علاوه بر نامرئیبودن میتواند موانع متحرک را از روی گرمای بدنشان تشخیص دهد.
این هشدار ممکن است بر روی مانیتور جلو راننده یا چراغ نصب شده در گوشه آینههای جانبی نمایش داده شود.
البته بیشترین انگیزه برای بازیافت فات گروه پلاتین از ضایعات کاتالیست های خودرو وجود دارد، زیرا این منابع علاوه بر این که حاوی پلاتین، پالادیوم و رودیوم هستند، با سرعت قابل توجهی در حال رشد هستند. تاریخ صنعت خودرو نشان میدهد که اولین استفاده از سامانههای نایت ویژن (دید در شب) در این صنعت، توسط شرکت جنرال موتورز انجام شد.
این سیستم که با توجه به طول موجش در 3 بازه نزدیک مادون قرمز (NIR)، مادون قرمز متوسط (MIR) و دور از مادون قرمز (FIR) طبقهبندی میشود .سیستم فعال یا همان NIR با پخش کردن نور مادون قرمز، مشابه سیستم های نظامی، شب را برای شما روشن میکند.
این گارانتی نه تنها سیستم های QuickSilver را تبدیل به یک راه کار اقتصادی می کند بلکه در برخی موارد حتی قیمت سیستم های QuickSilver ازنظر عمرنسبت سیستم های استاندارد تولیدی ارزانتر نیز می باشد.
با توجه به هاچبک بودن بدنه این خودرو، اگرچه نباید انتظارات زیادی از فضاهای سر، پا و شانهها در ردیف عقب خودرو داشت، اما حجم این فضا در مقایسه با هاچبک های قدیمی گروه پژو سیتروئن نظیر پژو ۲۰۶ در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد.
مقالات مشابه
- ساخت انواع هدرز تمام استیل
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت
- راهنمای خرید هدرز + قیمت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت
- آموزش نصب دوربین مدار بسته با رعایت اصول فنی
- مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود
- اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک
- عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز
- اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک