دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟

تمام سیستم های ما از فولاد ضد زنگ یا فولاد آلومینیوم برای دوام طولانی مدت استفاده می کنند. به این منظور در طر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تمام سیستم های ما از فولاد ضد زنگ یا فولاد آلومینیوم برای دوام طولانی مدت استفاده می کنند. به این منظور در طراحی اگزوز، سعی میکنند از هدرزها یا لولههایی با انتهای گشاد و آزاد استفاده کنند. اگر اتومبیلتان با سنسورهای O2 کار کند، حتی ممکن است چراغهای هشداردهنده را در سیستم HUD مشاهده کنید.

این کار عملکرد موتور را بهصورت فوقالعادهای ارتقا میدهد. رنگ اصلی و تبلیغاتی بنللی ۲۴۹s سبز فسفری است که زیبایی خاصی به این موتور میدهد. طلق سفید و بی رنگ بخواین این مدل خیر ولی مدل ال ایکس پیدا میشه..

اگر دود اگزوز خودروتان رنگ های دیگری غیر از حالت عادی دارد باید بدانید که فورا باید نسبت به تعمیر خودرو اقدام نمایید. این خودرو جمع و جور اما شجاع و دوست داشتنی فیات حالا تبدیل به عقربی خطرناک شده است.

به هر حال بالای 95 درصد این جنس پیدا نمیشه ولی اگر تاکید به تهیه اش دارید شنبه 9 صبح تماس بگیرید قول نمیدیم ولی سعی میکنیم براتون پیدا کنیم. در ادامه 10 نوازنده این فهرست را به شما معرفی میکنیم که هر یک در دنیا و صنعت خودرو، سرشان به تنشان میارزد.

در این بین 208 اسب سرکش قدرت و 260 نیوتن متر تورک بهنظر کافی میرسد. ویژگی این خودرو آن است که به شما اجازه میدهد تا در شتابگیریهای انفجاری کوتاه تورک آن به 280 نیوتن متر برسد.

زماني كه قصد تعويض منبع فابريك خودرو با نمونه اسپرت را داريد از حدود 100 هزار تومان ميتوانيد هزينه بفرماييد تا مرز 1.500.000 تومان.

این خودرو تجربه رانندگی اعتیادآوری را به وجود میآورد و حتی صدای اگزوز آن برای شما کاراکتر و شخصیت درست میکند و با این صدا عصبانی شدن همسایهها از شما تضمین شده است. خروج دود آبی از اگزوز خودرو نشان دهنده ی سوختن روغن در موتور می باشد.

سوپاپ ها و متعلقات آن و مجاری آب و روغن در سرسیلندر قرار دارند و مانیفولدها یا پنجه اگزوز دود و بنزین در کنار سرسیلندر به وسیله واشر نسوز پنجه ای شکل بسته می شوند.

برای آن دسته از مشتریانی که خواهان صدای بلند اگزوز هستند، جنرال موتورز خدمات پس از فروش ارائه می دهد. در سالهای نخست دهه ۱۹۹۰، شرکت پژو فرانسه برای جایگزینی خودروی محبوب خود ۲۰۵ خودروی کوچک و نیرومندی را به نام پژو ۲۰۶ به بازار معرفی کرد تا بتواند بازار فروش مدلهای ارزان تر را به دست آورد و بعد از آن تولید ۲۰۷ نیز در سال ۲۰۰۶ آغاز شد.

است و یکی از عوامل مهم تولید و انتشار آن در محیط، وسایل نقلیه با سوخت فسیلی به خصوص خودروهای با قوای محرکه دیزل هستند. قیمت ست کامل با 15 اسب بخار افزایش توان حدود 2.600 خواهد بود و در اسفند ماه قابل سفارش و خرید هست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن