برنامه صدای اگزوز ماشین ها

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در کل معتقدیم به حوزه خصوصی باید کمک کرد تا با رعایت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در کل معتقدیم به حوزه خصوصی باید کمک کرد تا با رعایت الزامات زیست محیطی اقداماتش را پیش ببرد گفت: از سازمان بازرسی کل کشور که در دو سه پرونده از جمله پرونده اتوبان شوشتری ورود پیدا کرده، تشکر میکنم.

مرسدس AMG A 45 S و CLA 45 S مدل ۲۰۲۰ که چندی پیش معرفی شدند، دو مدلی هستند که به خاطر رعایت قوانین جدید، صدای اگزوز آنها خفیف تر و ساکت تر می شود.

محصولات مرسدس AMG جزو مدل هایی هستند که تحت تاثیر قوانین جدید اتحادیه اروپا قرار می گیرند. برای اینکه خریداران مدل های فوق از غرش این موتور بی بهره نمانند، مهندسین AMG به تکنولوژی انتقال صدا متوسل شده اند. اما اگر می خواهید دوباره از سخت افزار موجود استفاده کنید، یا سخت افزار جایگزینی را خریداری کنید، خوب است.

2)لوله های بلند جان ها را نجات می دهند. خیلی خیلی بلند!! بسیار خوشحال با لوله های جدید و قطعا توصیه می شود.

سیستم های صوتی که صدای اگزوز و موتور را در داخل کابین شبیه سازی می کنند، چیز جدیدی نبوده و نمی توان آنها را یک راهکار ایده آل دانست؛ با این حال بودن آنها بهتر از نبودنشان است. این دستی است که شما در حال نصب.

اما در صورتی که چکه کردن آب از لوله اگزوز در هوای گرم اتفاق بیافتد دو علت می تواند داشته باشد اول اینکه واشر سرسیلندر خراب شده باشد که با تعویض واشر سر سیلندر این عیب رفع می شود دوم اینکه سر سیلندر ترک خورده یا تاب برداشته باشد که در این صورت سرسیلندر به تراشکاری احتیاج دارد توجه داشته باشید در صورت سوختن واشر سر سیلندر و یا ترک خوردن سیلندر اشکال دیگری نیز در ماشین مشاهده خواهد شد و آن گرم شدن بیش از حد موتور و ایجاد حباب در آب رادیاتور می باشد.

این وسیله، با جرقه زدن، مخلوط هوا و سوخت را مشتعل میکند و با ایجاد احتراق، انجین عمل میکند و موتور بکار می افتد. در شرایط هوای اضافی (Lean) تولید اکسیدهای نیتروژن به عنوان یک آلاینده افزایش یافته و در برخی موارد اکسیژن اضافی منجر به عملکرد ضعیف و نهایتاً آسیب به موتور خودرو می­ شود.

عوامل متعددی می تواند باعث لرزش فرمان خودرو در هنگام رانندگی شود. رنگ رینگ خودرو در صورتی که درست انتخاب شود می تواند زیبایی بسیار زیادی به جلوه ظاهری خودروی شما ببخشد.

در صورتی که سنسور اکسیژن کثیف شده یا به هر شکلی معیوب گشته باشد، معمولا صدای پت پت اگزوز خودرو به ویژه حین درجا کار کردن را خواهیم شنید. خودرو سوپر اسپرت لامبورگینی هوراکان LP610-4، بیشتر شبیه یک جت خصوصی به نظر میرسد و در برابر رقبایش، یک حریف سرسخت به شمار میرود.

از ایرادات فنی آن میتوان به عدم بهره گیری از شیفتر دنده پشت فرمان و غیبت کروزکنترل در فهرست آپشنهای استاندارد اشاره کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن