اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟

میل لنگ بسیار سبک و مقاوم و از جنس فورجد استیل ساخته شده است و در نهایت این موتور سواری بسیار عالی را به راکب

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

میل لنگ بسیار سبک و مقاوم و از جنس فورجد استیل ساخته شده است و در نهایت این موتور سواری بسیار عالی را به راکب خود می دهد. یکی از اقدامات ماشین بازان در راستای اسپرت کردن خودرو خود و لذت بردن از رانندگی ، نصب منبع اگزوز اسپرت میباشد که موجب ایجاد صدا در مسیر خروجی موتور میشود.

توجه داشته باشید وات شروع کار دستگاه و وات در حال اجرای دستگاه می توانند متفاوت از هم باشد که این موضوع بسیار حیاتی است.

این ذرات تو مبدل کاتالیک تبدیل به دی اکسید گوگرد شده و نشون دهنده مشکل تو سیستم انژکتوری هست. 8-بوی تخم مرغ فاسد: اگر این بو زمانی که موتور ماشین روشن هست به مشام رسید دلیل اون به خاطر بوی هیدروژن سولفید در اگزوز هست که عامل ایجاد هیدروژن سولفید ذرات کم گوگرد تو بنزین هست.

چون تو ساخت صفحه کلاچ از ترکیبی از کاغذ استفاده میکنن این بو به وجود می اید. امیرا روی نسخه جدیدی از شاسی آلومینیومی لوتوس توسعه یافته و از لحاظ اندازه با مدل اورا برابر است.

در نسخه دندهای سیستم تهویه به صورت دستی قرار دارد و در مدل اتوماتیک، به صورت تهویه خودکار نصب شده است. برای تست این سنسورها می بایست در آن واحد به سه نمودار پارامتریک آن در دیاگ توجه نماییم و دیاگ در این حالت توانایی نشان دادن هر سه نمودار را دارد.

اگر باک پر است، یعنی مشکل مهمتری در محفظه موتور وجود دارد که بررسینکردن آن به آسیبهای بیشتر و هزینههای بالاتری برای تعمیر موتور خودرو میانجامد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با مجموعه ما به صفحه ی درباره ما مراجعه کنید. این ماده برای مقاومت در برابر جمع آوری خاکستر یا سایر مواد قابل احتراق طراحی شده است. صداخفه کن اگزوز تولیدی شرکت رایا مولد قابل نصب بر روی انواه دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز برند کاترپیلار ، ولوو ، کامینز ، پرکینز ،mwm و غیره می باشد.

به آب و نیتروژن (N2) تجزیه میگردد که هر دو آنها بی ضرر بوده و از اگزوز خارج میشوند. اگر نشتی از سوپاپ ها باشه یا قالپاق های سوپاپ باشه تمام روغن وارد اگزوز شده و بلافاصله بخار میشه.

برگه ای از جیبش درآورد و گفت: این رمز ایمیل و کد و چیزهایی که لازم داشتی، وای به حالت اگه دست از پا خطا کنی! در ادامه به برخی از این عوامل که منجر به تخریب کاتالیست می شود اشاره می کنیم.

7-بوی کاغذ سوخته: اگر هنگامی که شما دنده ها رو عوض میکنید و در همه حال این بو وجود داره دلیلش میتونه از صفحه کلاچ ماشین باشه که در حال از بین رفتن هست و به اصطلاح در حال سوختن هست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن