دلایل اصلی پت پت اگزوز ماشین

این قطعه با عبور دادن گازهای آلاینده محیط زیست از لایه­های محفظه مشبک و لانه زنبوری مبدل­های کاتالیست کانورتو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این قطعه با عبور دادن گازهای آلاینده محیط زیست از لایه­های محفظه مشبک و لانه زنبوری مبدل­های کاتالیست کانورتور با افزایش سطح تماس و تسریع در واکنش­های شیمیایی، گازهای سمی و آلاینده اصلی محیط زیست مانند هیدروکربن­های نسوخته و منواکسیدکربن را به دی­اکسیدکربن و آب (که مواد سازگار و مورد نیاز محیط زیست است) تبدیل می­کند.

اگر به طور واقعبینانه بخواهیم در مورد دنده پشت فرمان سراتو نظر بدهیم، واقعا آپشنی است که جز ظاهر کاربرد خاصی ندارد و در سرعت تعویض دنده هیچ تاثیر مثبتی نمیگذارد.

فرمان ماشین هم هیدرولیکی در نظر گرفته شده است. چگونه موتور ماشین را با افزایش تعداد اگزوزها تقویت کنیم؟ چوب لباسی اگزوز از سیستم اگزوز پشتیبانی می کند و از تماس با قطعات دیگر جلوگیری می کند. دودهای خروجی از اگزوز معمولاً به رنگ مشکی، آبی یا سفید است.

وقتی یک سراتو سایپایی را کنار یک مدل وارداتی قرار میدهید، کاملا متوجه برتری رنگ نسخه وارداتی میشوید. قاب کرومی سر اگزوز هم در مدل سایپایی حذف شده است. به طوری که کیفیت رنگ سراتو سایپایی حداکثر به یک تندر90 میرسد و شاید در حد یک پراید باشد.

ولی در مدل اتوماتیک سنسور نور نیز وجود دارد. در برخی نسخههای سراتو، مانیتور با پخش DVD و دوربین عقب وجود دارد که شرکت سایپا به صورت آپشن، نسخه غیرفابریک مانیتور را تحت گارانتی خود برای مشتریان نصب میکند.

صندلیها هم به سادهترین شکل، با روکش پارچهای در سایپا آذین تولید میشوند. پشت آمپر تولیدیهای سایپا با نورپردازی یخی عرضه میشوند. روشن کردن خودرو با سوییچ انجام میشود و مدل استارتردار از جانب سایپا تولید نمیشود. اصلیترین تفاوت کیفی در سراتو سایپا و نسخه وارداتی، در رنگ ماشینهاست.

روی صندلیها گرمکن نصب نشده است که در مدل وارداتی، اکثرا وجود دارد. البته در تمام مدلهای وارداتی هم این تزیین وجود ندارد و بیشتر در مدل 2000 سیسی وارداتی، میتوانید دنبال سر اگزوز کرومی بگردید. در صورتی که در نسخه وارداتی، مدلهایی با ایربگ جانبی جلو و پردهای کامل هم وجود دارد.

موادی که در این نوع از اگزوز استفاده میشود به شدت علاقهمند به ترکیب با گازهای مضر موجود در دود خودرو مانند CO و CO٢ هستند. کیفیت سراتو سایپا چقدر با سراتو کره ای فرق دارد؟ در سراتو سایپا تنها دو کیسه هوا وجود دارد.

البته روش دیگری برای انتقال صدا به داخل کابین وجود دارد که پورشه بیشتر از آن استفاده می کند. دومین بحثی که در این خودرو وجود دارد، بویی است که در داخل ماشین استشمام میشود و به پراید شباهت دارد.

وقتی ماشین را استارت میزنید، صدای موتور زیاد در داخل بهگوش نمیرسد. مبدل کاتالیستی می تواند تا حدود 90 درصد از گازهای سمی و آلاینده خروجی از موتور را بی اثر و تصفیه کند. 6-قطعه اگزوز را در جای خود قرار داده و فشار داده تا در جای خود محکم شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن