اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟

در بیان خیلی ساده ، وظیفه اصلی مبدل کاتالیست اگزوز کاهش دمای گازهای خروجی بسیار گرم و مضر که مدام در حال واکن

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در بیان خیلی ساده ، وظیفه اصلی مبدل کاتالیست اگزوز کاهش دمای گازهای خروجی بسیار گرم و مضر که مدام در حال واکنش و تبدیل شدن به گاز های خطرناک تر می باشند به گاز های کم خطرتری چون دی اکسید کربن و بخار آب می باشد.کاتالیست ها (Catalyst)تا بیش از 95٪ گازهای سمی و خطرناک را خنثی میکند بهگونهای که هیدروکربنهایی که به سبب احتراق ناقص از موتور خارج میشوند را به آب و دی اکسید کربن تبدیل میکند.علاوه بر این، اکسید ازت را به گاز ازت تبدیل میکند بنابراین کاتالیست در کاهش آلودگی هوا بسیار مؤثر است.طول عمر مفید کاتالیست متفاوت و از ۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ کیلومتر است.مبدلهای کاتالیزوری که بر روی خودروهای تولیدی در ایران نصب میشود تا میزان آلایندگی آنها را کاهش دهد پس از ۸۰۰۰۰ کیلومتر پر شده و عملاً کارایی خود را از دست میدهد و میزان آلایندگی خودرو تا پنج برابر افزایش مییابد.

اگزوز فن صنعتی و خانگی تنها هوای نامطبوع و آلوده را خارج می کند ، اما اختلاف فشار ایجاد شده موجب می شود از سمت دیگر مثل در و پنجره هوای تمیز وارد شود. شماره 7 چرخ دنده سمت راست: صفحه روکش را برداشته و مقدار کمی چربی سنگین را روی قطار چرخ دنده نگه دارید.

نگران نباشید. ما در سایت نقشینه دسته بندی مدل های فر توکار را به گونه ای قرار داده ایم که به راحتی بتوانید مدل مورد نیاز خود را انتخاب کنید. 5. مرحله آخر اگزوز جدید را در جای خود قرار دهید و واشر و بست جدید یا قدیمی آن را در جای خود محکم کنید.

1. صدا خفه کن لوله: این نوع از صدا خفه کن به طور کلی یک مقاومت یا امپدانس صدا خفه کن کامپوزیت ، که عمدتا در موتور سیکلت با جابجایی متوسط و بزرگ استفاده می شود.

فروش اگزوز فن با برترین کیفیت توسط گروه مهندسین آتشکده با امکان ارسال سراسری انجام می شود. در اگزوز فن ها ایجاد اختلاف فشار موجب می شود تا از سمتی دیوار هوای تازه وارد محیط شود.

اگزوز فن با برترین کیفیت توسط گروه مهندسین آتشکده با امکان ارسال سراسری انجام می شود. شیراز فن مرکز تخصصی سیستم های تهویه مکنده و دمنده خانگی و صنعتی و سیستم های گرمایشی صنعتی .

کارلا فای تاکر که در سال 1959 در هوستون تگزاس متولد شد ، از همان ابتدا زندگی خانگی پر دردسری داشت.

حال اگر این آتش از اگزوز سوپر ماشین معروف، لامبورگینی آونتادور، خارج شود، چشم هر بینندهای را به خود خیره میکند.

ديگر خطري براي روشن كردن موتور وجود نداشت، اگر با آن شكل موتور را روشن ميكرديم، امكان انفجار وجود داشت و ممكن بود، موتور را منهدم كند.

اگزوز فن صنعتی با برترین کیفیت مناسب برای محیط های صنعتی به دلیل وجود آلاینده ها ، هوای کثیف ، مواد مضر شیمیایی و غیره را از ما خریداری کنید.

آخرین مطالب