2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

برای همین است که می بینید اکثرا از اگزوز ها آب می آید هرچند تنها دلیلی تولید مایعات , کاتالیست نیست . فروش اگ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

برای همین است که می بینید اکثرا از اگزوز ها آب می آید هرچند تنها دلیلی تولید مایعات , کاتالیست نیست . فروش اگزوز موتورسیکلت این مرکز برای راحتی شما از طریق سفارش اینترنتی و از طریق ثبت سفارش در سایت امکان پذیر است.

کاتالیزور ها بعد از خرابی معمولا دیگر قابل استفاده نیستند. از سوی دیگر راندمان جت فن آکسیال در بدترین حالت معمولا فراتر از 70% می باشد حال آنکه راندمان فن های سانتریفیوژ معمولا در حدود 50% است.

توان واقعی در اگزاست فن تهویه سانتریفیوژ به علت ساختار پروانه آن ، از توان محاسبه شده برای اگزاست فن بیشتر است . این نوع کاتالیست ها در خودروهای سواری کاربرد دارند و برای کاهش آلاینده های منوکسیدکربن و هیدروکربن­های نسوخته و اکسیدهای نیتروژن بکار می رود و نکته بسیار مهم این است، زمانی این کاتالیست ها بالاترین راندمان را دارند که نسبت وزنی هوا به سوخت در حدود 14.6 تا 14.8 باشد.

این نوع تعریف هرچند نشان دهنده کار اگزوز است، اما با پیشرفت تکنولوژی کاراییهای اگزوز توسعه یافته و وظایف جانبی بیشتری را نیز عهده دار است. تعویض دریچه بازچرخانی گاز اگزوز خودرو (EGR) و تمیز کردن تمام اتصالات آن ممکن است هزینه داشته باشد اما برای اطمینان از این که خودرو برای مدت طولانی سواری بدهد ضروری است، این سرویس ۱.۹۵ درصد از تعمیرات سال ۲۰۱۴ را تشکیل میدهد.

اگر فکر می کنید منبع اگزوز دود خروجی را کم می کند اشتباه می کنید زیرا وظیفه منبع تنها شکست موج صداست اما در اینجا برای کم کردن آلایندگی دود های خروجی وسیله دیگری تعبیه شده است . اِگزوز قطعهای مهم و کاربردی در خودرو و سایر وسایل نقلیهٔ موتوردار است که دود تولیدشده از بازتاب شیمیایی را که در سیلندر تولید میشود به بیرون از وسیله نقلیه انتقال میدهد.

منبع اگزوز در این خودرو باعث کاهش صدای موتور شده و در صورت خرابی و یا نبود این قطعه، صدایی بسیار آزاردهنده از اگزوز خارج می شود. تا به حال دیده اید که بعضی از خودرو ها صدای بسیار زیادی از اگزوزشان بیرون می آید و شما را کلافه می کند ؟

همانطور که تا الان متوجه اهنمیت منبع در شکستن طول موج دود شده اید متوجه هستید که دیواره ها نقش بسیار مهمی در شکست صدا دارند ما عده ای را دیده اید که دوست دارند صدای زیادی مانند ماشین های مسابقه ای از خودرویشان خارج شود .

اگزوزها وظیفه انتقال دود حاصل از واکنشهای شیمیایی درون سیلندرها را به خارج از سیستم پیشرانه اتومبیل و هدایت آن به محیط را دارند. 64 ـ شانه راه: بخشي از بدنه راه است كه در دو طرف خطهاي عبور رفت و برگشت قرار داشته و براي توقف اضطراري وسايل نقليه بهكار ميرود.

شایان ذکر است که در موتور خطی منیفولد در کناره موتور قرار میگیرد و در موتور V شکل به هر یک از سر سیلندرها یک منیفولد دود نصب می شود.

اره برقی تولید کنندگان شامل یک جرقه گیر on هر مدل برای جلوگیری از فرار محصولات جانبی احتراق از اتاق احتراق در هنگام کار اره و شروع آتش سوزی. موتورسیکلت های برقی برای راندن در ترافیک و سایر مناطق شهری راحت تر هستند.

آخرین مطالب