اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

با طراحی جدید، در باک و زین به جای استفاده از کلیدهای معمول، اکنون به صورت الکترونیک و با سوییچ های روی فرمان

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

با طراحی جدید، در باک و زین به جای استفاده از کلیدهای معمول، اکنون به صورت الکترونیک و با سوییچ های روی فرمان باز می شوند. این سیگنالها از طریق بلند گوی داخل اتاق پخش می شود تا ، از طریق اندازه گیری سیگنال خطای میکروفن ها ،نویز به حداقل برسد .

در این سیستم از دو ورودی استفاده می شود : یک میکروفون که صدای لوله اگزوز را اندازه گیری می کند و یک حسگر دور موتور، این سیستم سیگنال در فاز مقابل صحیح را محاسبه و آن را از طریق بلندگوی مخصوصی پخش می کند.

جک J5 از طراحی به روز و قابل قبولی برخوردار است . به آج روی آن ها توجه کنید و آزادانه آنها را بچرخانید (در حالی که موتور سیکلت خاموش است) و ببینید آیا اصلاً لرزشی مشاهده می کنید یا خیر.

لنت ها مقصر اصلی هستند و با هر بار ترمزگیری یکی از روتور ها آسیب می بیند. بعضی از سازندگان از نوع سادتر این دسته موتور استفاده می کنند که بین دو وضعیت نرم و سفت تغییر می کند .

امروزه خودروهایی با کیفیت و کارایی بسیار عالی طراحی می شوند که دارای سنسورهای منحصر به فرد بوده و این امر کارایی آنها را بهبود بخشیده است. این سیستم به یک مجموعه بلندگو با کیفیت بالا نیازمند است .

این تعلیق که به ادعای کمپانی سبکتر شده است از ساختاری مستقل تبعیت میکند و در محور جلو مک فرسون با ساختار اتصالی دوگانه و توپی های اشتراکی و در عقب از نمونه 5 اتصالی است که به کمک فنرهای مارپیچ، ضربه گیرهای جاذب، و میله تعادلساز (22 میلیمتری در جلو و 19 میلیمتری در عقب) مجهز شده است.

با استفاده از منبع اگزوز فعال، جریان گاز خارج شده از مبدل کاتالیزوری مستقیما از سیستم عبور می کند و بیرون می رود.

استفاده کنید. در این سایت کتابخانه ای از صداهای مختلف تحت دسته بندی های صدای زیر کاپوت ، صداهای زیر ماشین ، صدای خارج ماشین وجود دارد که بخش عظیمی از مشکلات اولیه در تشخیص علل را مرتفع می کند.

یکی از امکاناتی که در سراتو حذف شده است و واقعا جای سوال دارد، سنسور پارک دنده عقب است. با این حال محققان محاسبه میکنند که ۹۰ درصد از انتشار کربن دی اکسید از این طریق قابل بازیافت است.

با استفاده از این سیستم مصرف سوخت، به طور میانگین، به اندازه 5 درصد کاهش می یابد. این سیستم در واقع نوعی دسته موتور هیدرولیکی است که یک سیستم کنترل الکترونیکی ، در پاسخ به ارتعاشات موتور ، آن را کنترل می کند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن