2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

داشتن مقاومت بالا در برابر دما و تغییرات آب و هوایی از جمله ویژگی این محصول می باشد. رنگ ظاهری این محصول مشکی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

داشتن مقاومت بالا در برابر دما و تغییرات آب و هوایی از جمله ویژگی این محصول می باشد. رنگ ظاهری این محصول مشکی راه راه می باشد.

تمام تجهیزات بصورت آماده در فروشگاه موجود و بلافاصله پس از فروش قابل ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. پس از مدرن سازی سیستم اگزوز ، لازم است عملکرد موتور را در حالت های مختلف آزمایش کرده و تنظیمات اضافی را در سیستم های تصفیه هوا و تامین سوخت انجام دهید.

به دلیل تحمل وزن سیستم اگزوز، مشاهده مقداری کشش در منجید پس از نصب طبیعی است. بالاترین و بیشتر میزان حرارت را می تواند تحمل کند.

از این رو تعداد رو به رشدی از مدیران شهری در این زیستگاه های بزرگِ بشری اقداماتی جدید و متفاوت جهت تسهیل تردد شهروندان از طریق دوچرخه سواری، پیاده روی و بهره گیری بیشتر از وسایل عمومی حمل و نقل را آغاز کرده اند.

آرم نوشته بی ام و بر روی آن و در لبه بیرونی حکاکی شده است. سلام من یه چندروزی یه سوال ذهنمو مشغول کرده بدجور اون اگزوز هایی که روی کاوازاکی100نصبه چراصدا زنبوری میده ؟ پیشکاتالیزور و مبدل کاتالیست را بعد از توربوشارژر نصب کنند.خوبیِ قراردادن پیشکاتالیزور در مسیر اگزوز قبل از توربوشارژر در این است که بهدلیل نزدیکتربودن به پیشرانه، پیشکاتالیزور زودتر گرم میشود و عملکرد خوبی از خود نشان میدهد.

این دستهبندی به گونهای است که از دسته ۱ تا ۴، به ترتیب از ضرورت مشاغل کاسته میشود. کاهش صدای دیزل ژنراتور با کانوپی دیزل ژنراتور تا سطح 70 db برای دیزل ژنراتور در سایزهای مختلف . سایلنسر منبع اگزوز دیزل ژنراتور جذب کننده صدا (Absorptive Silencers) : این سایلنسر از لحاظ ساختمان داخلی شامل فایبر گلاس یا عایق شیشه ای E است.

خنک کننده جهانی ممکن است نیاز به برش و ساخت برای نصب داشته باشد. به همین دلیل است که هیچ گونه دستورالعمل نصب ندارد. دارای دکمه هایی برای تنظیم جریان جوش و سرعت تغذیه سیم است.قادر به انجام این تنظیمات به شما این امکان را می دهد که دستگاه خود را در عملکرد خود تغییر دهید و با ضخامت های مختلف کار کنید.از قدرت می پرسید؟

با بیش از 100 صدای موتور سیکلت رایگان ، می توانید صدای تلفن های دلپذیر موتور همه مدل های محبوب را از هر نقطه توسط تلفن هوشمند خود گوش کنید.

از یک طرف می توانید به شروع موتور گوش دهید و از طرف دیگر می توانید صدا را در هنگام شتاب پخش کنید.

مسیر را تمیز کنید. سطح فشار هوا - دامنه موج، بلندی صدا را تعیین میکند. ۷-سایلنت باکس ۸-انواع فن کم صدا و حلزونی. صدا خفه کن اگزوز پرفورمنس بی ام و کربنی یکی از زیباترین و شیک ترین محصولات کمپانی بی ام و می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن