آشنایی با سیستم اگزوز خودرو - کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

ولی برای موتوری با این سرعت و شتاب، رانندگان توقع ترمزی با دو دیسک را در چرخ جلو را دارند که متأسفانه مگلی فق

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ولی برای موتوری با این سرعت و شتاب، رانندگان توقع ترمزی با دو دیسک را در چرخ جلو را دارند که متأسفانه مگلی فقط از یک دیسک ۲۴۵ میلیمتری به همراه سیلندر ترمز دو پیستونی، بهره میبرد.

برای یافتن شاتونی که صدا می کند، باید آزمون بالانس سیلندر را انجام دهید و وایرها را یکی یکی قطع کنید.

صدای شاتون : معمولاً صدای کوبش یا تق تق سبک است، این صدا بیشتر هنگامی احساس می شود که موتور نه در حال شتاب گرفتن است و نه در حال کاهش سرعت. با این کیف دیگر نگران افتادن و شکستن بطری های نوشابه خود نخواهید بود.

• سوراخ های بزرگتر، با یک اپوکسی و پچ های بزرگتر وصله زده می شوند. انفجار : هنگام بالا رفتن از سربالایی، بعضی از صداهای انفجار را می توان عادی تلقی کرد اما اگر انفجار بیش از اندازه رخ دهد به موتور صدمه می زند.

بعضی از صداها در موتور زیاد مهم نیستند ولی بعضی صداها نشانه مشکلات جدی اند که باید فوری به آنها توجه کرد تا موتور به طور جدی صدمه نبیند. ترمز های موتورسیکلت پیشرفته تر و بهتر شد و دیسک های آن از 310 میلی متری به 320 میلی متری افزایش پیدا کرد.

برای شناخت بهتر این ویزگی های عملیاتی باید تفاوت های اساسی بین نوع و شرایط ورودی و خروجی، شکل و شرایط کویل فن به موتور محرک و غیره باید به خوبی شناخته شود.

XSR155 دارای یک قاب Deltabox (شاسی مثلثی شکل) است که شبیه هم خانواده های خود می ماند. اگر مشخص شود کدام قطعات یا وسایل در ایجاد صدا نقش دارند و صدا در چه وضعیتی ایجاد می شود، آسان تر می توان علت ایجاد صدا را یافت.

صدای وسایل نقلیه در درجه اول از موتور و سیستم اگزوز نصب شده تأثیر می گیرد. صدای سوپاپ و تایپیت : صدا تلق تلق منظمی است که در دوره های پایین موتور شنیده می شود و ممکن است در دوره های بالاتر به گوش نرسد.

شرکت خودروسازی هیوندای در سال 2007 میلادی برای حفظ جایگاه خود در بازار جهانی و همچنین عرض اندام برای رقبای مطرح اروپایی، اقدام به معرفی کانسپت جنسیس در نمایشگاه خودرو نیویورک کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

قیمت منبع وسط اگزوز پراید نیز با توجه به جنس و برند شرکت تولید کننده آن میتواند در بازه های ۲۴۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان متفاوت باشد. نوک میله یا گوشی را جابه جا کنید تا بفهمید صدا در کجا بلندتر است، با این وسیله به آسانی می توانید منبع ایجاد صدا یا علت آن را دریابید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن