چگونه هدرز نصب کنیم؟

طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در هنگام

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز از روش خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن اتفاق میافتد. در روز آزمایش این سیستم را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم و برن آوت آن علاوه بر فرو بردن منطقه در دود غلیظ سفید رنگ، موجب زخمی شدن پوسته آسفالت نیز شد. تعویض مجموعه سرسیلندر نیاز به تغییر کامل سیستم سوخترسانی (انژکتور و برنامه و یا تغییر کاربراتور) جهت تامین سوخت اضافی داشته و نیازمند مچکردن پورتهاست. البته با 12 میلیون تومان میتوان از سیستم ویل وود استفاده کرد که شامل دیسک سوراخدار و 6 پیستونه کامل است و باعث تقویت سیستم ترمز خواهد شد.

رنگ این خودرو در حدود 10 میلیون تومان هزینه برداشت و خط کشی بدنه (که اولین بار خود شخص ینگ کو برای نوا خود انجام داد بود) برای اولین بار در کشور روی این نوا صورت پذیرفت. این شرکت تنها تولید کننده شمع در دنیا با جوش پلاسما است و در ساخت آن از تکنولوژی هوافضا استفاده شده است که 5 میلیون وات تولیدی دارد. با توجه به اینکه شرکت های بسیار متعددی در حال حاضر هدرزز تولید می کنند و نمی توان سوابق تمامی آنها را برشمرد،در اینجا صرفا به آشنایی با چند شرکت تولید کننده با سابقه و شناخته شده در این زمینه می پردازیم. برای این اتومبیل یک دست رینگ و لاستیک کامل مسابقه ای نیز وارد شد که اسلیک بود و بدلیل اینکه روز تست از آسفالت شهری استفاده کرده بودیم، صلاح بر این بود که از لاستیک نرم روی پیست استفاده شود تا باعث خرابی آن شود.

بر سر راه آن یک شیر برقی ویژه نصب شده شد که در صورت لزوم با بستن آن شیر برقی، مقدار فشار لازم به طور کامل به سمت کاربراتور هدایت میگردد تا در مسابقات از آن استفاده شود. شما ببند داداش اگه افت توان گرفتی بعد بگو میگیریم دوتا فابریک قبل هدرز دقیقا مثل هم راه برن بعدش بازممثل هممیرن؟ وقتی لانچ را میزنید و ترمز را رها میکنید، روغن ترمز پشت چرخ عقب بر میگردد اما روغن چرغ جلو فشار را حفظ میکند و قفل می ماند و شما میتوانید درجا تیک آف کنید. وقتی شما پای خود را تا انتها روی پدال راست فشار میدهید، موتور 359 لیتر هوا و سوخت را به درون خود می بلعد. بنابراین از یک هدرز بلند استفاده شد که 8 لوله منیفولد دود دارد و تقریباً در قسمت زیر پای راننده به هم جوش خورده و در ادامه به سمت مرحله بعد میرفت. یک مغز متفکر خودرو است که کنترل و هدایت سنسورهای مختلف خودرو مانند سنسور اکسیژن، دورشمار، سرعت و … سنسور اکسیژن چند قیمت مگه؟ در بالای در موتور از اسکوپ استفاده شد تا در حین حرکت به صورت طبیعی از فشار هوای ایجاد شده استفاده کرده و مقدار اکسیژن بیشتری به محفظه احتراق تزریق گردد.

برای خنک کاری مخلوط هوا و سوخت از یک واسطه کاربراتور آلومینیمی استفاده شد که کاربراتور را از منیفولد یک پله بالاتر قرار میداد و باعث بالا آمدن بیشتر اسکوپ از موتور نیز میشد. موتور نوع n a tu jp حجم سی سی تعداد سیلندر نسبت تراکم بر یک کورس قطر داخلی سیلندر. هدرز پراید یورو 4 فولادی یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که میتوان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به دلیل طراحی بهتری که برای آن در نظر گرفتهشده، کاهش مصرف سوخت و بهبود قدرت خروجی موتور را در پی خواهد داشت. را برعهده دارد. با نصب این قطعه می ­توانید بالاترین میزان پاشش سوخت، زمان­بندی شمعها، میزان ورودی هوا و … سیستم تعلیق خودرو در عقب کاملاً سفارشی است و از اتصال یکپارچهای سود میبرد که حرکات جانبی را تا میزان قابل توجهی کنترل و محدود خواهد کرد. مانند استفاده از رینگ و پیستون ریو و افزایش حجم موتور بـه 1500 سی سی ، همچنین استفاده از لوله های مـیانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینـه تر نسبت بـه اگزوز پراید) و در نـهایت استفاده از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز حتما برای نصب روی پراید کمـی تغییر یـابد) و …

آخرین مطالب