این فرآیند باعث کم شدن هزینه های بازسازی می شود زیرا اگر مجبور به تعویض این قطعات شویم، باید هزینه بیشتری پرداخت کنیم. توصیه ما به شما این است از با کیفیت ترین قطعات استفاده نمایید، زیرا وقتی یک بار از قطعه خوب و با کیفیت استفاده کنید، فقط همان یکبار را هزینه کرده اید ولی چنانچه از قطعات ارزان قیمت و درجه دو استفاده نمایید باعث می شود طی زمان کوتاهی دوباره برای تعویض قطعه اقدام نمایید و علاوه بر اینکه خود قطعه آسیب میبیند باعث آسیب رسیدن به قطعات جانبی آن نیز می شود.
بدلیل اینکه برخی قطعات در محیطی هستند که خورده می شوند لازم است با فرآیندهای آبکاری عمر دوباره به آنها بدهیم. اینکه چگونه باید از کاربراتور نگهداری کرد تا زود به زود از کار نیافتد یا نحوه تنظیم و تمیز کردن کاربراتور چگونه است و …
برخی دستگاه های زرهی که در اینجا حضور دارند ممکن خیلی آسیب دیده باشند و تنها بتوان از برخی قطعاتی آنها استفاده کرد که با توجه به قیمت بالا، این قطعات از روی آن دستگاه ها باز می شوند تا در دیگر دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرند.
از دیگر تجهیزاتی که به صورت استاندارد عرضه میشوند میتوان به سیستم تعلیق Magnetorhelogical (که متناسب با ناهمواری های سطح جاده تنظیم میشود)، صندلی های تمام برقی و مجهز به گرمکن، مسیریاب ماهواره ای و اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث اشاره کرد که در خودروهای مشابه عرضه نمیشوند.
چرخها بهعنوان آخرین عضو سیستم تعلیق خودرو وزن آن را تحمل کرده و ارتباط نهایی را بین خودرو و زمین برقرار میکنند و درنهایت باعث حرکت خودرو میشوند. برای همین، زیرساخت های لازم و نیروی انسانی متخصص و تجهیزات کافی برای آن زمان باید تعبیه شده باشد.
در مورد نفربرهای بی ام پی 1 باید گفت که این نفربرها در زمان جنگ خیلی مورد استفاده بودند اما بعد از آن از سازمان رزم خارج شدند. موسسه تصمیم گرفته است با نصب برجکی که جدیدا برای این نفربر طراحی کرده -که دارای دوربین دید در شب ترمال و استابلایزر و سیستم کنترل آتش و قفل روی هدف است- آن را بهینه کرده و دوباره به سازمان رزم برگرداند.
در بسیاری از کشورها در آوردن و حذف کاتالیزور و رانندگی بدون آن تخلف سنگینی محسوب می شود و خلاف قانون است. در سیستمهای اگزوز استاندارد تناسب معنادار و دقیقی میان منبع اگزوز، لولهی رابط و سر اگزوز وجود دارد و قطعاتی همچون کاتالیزور نیز در این مسیر قرار میگیرند و خارج شدن گازهای حاصل از سوختن بنزین به صورت صحیح و منطقی انجام میشود.
این نیز برای سپرهای گرما برای شکنجه و ایجاد سر و صدای تند و زننده رایج است.صرفنظر از بیماری های اگزوز، ما می توانیم با اجزای جایگزینی کیفیت OE کمک کنیم. در بخش اول تمامی قطعات دستگاه که قابل جدا شدن است باز شده و در بخش های مختلف به صورت سالنی و ایستگاهی، شستشو روی این قطعات انجام می شود.
جایی که تمامی قطعات را از روی تانک ها و نفربرها باز کرده، آنها را برای ورود به خط مونتاژ، آماده شستشو، صافکاری و نقاشی می کنند.
برایمان می گوید: دستگاه ها بعد از خروج از صف ورودی، وارد خط دمونتاژ و شستشو می شوند. از صف تعیین تکلیف دستگاه های زرهی خارج شده به سمت خط دمونتاژ تانک و نفربر می رویم.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین
- اولین نماینده هدرز انجین آرت - اگزوز خودرو مشهد
- واشر بغل اگزوز پراید ، فروشگاه اینترتی قطعات ماشین و لوازم یدکی یدکی فوری
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین علامت چیست؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- منبع اگزوز کوماتسو - قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات اگزوز ماشین های راه سازی
- واشر بغل اگزوز پراید ، فروشگاه اینترتی قطعات ماشین و لوازم یدکی یدکی فوری
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی