چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

سفت شدن بیش از حد شیلنگهای رادیاتور هنگام گرم بودن موتور، کم کردن مداوم آب رادیاتور، بد کار کردن موتور هنگام

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

سفت شدن بیش از حد شیلنگهای رادیاتور هنگام گرم بودن موتور، کم کردن مداوم آب رادیاتور، بد کار کردن موتور هنگام استارت اول صبح و شنیدن صدایی مانند باز کردن در نوشابه هنگام باز کردن در رادیاتورعلائم مشکل سر سیلندر و نشان از وجود کمپرس موتور در داخل سیستم خنک کننده دارد.

برای بررسی ، فیلتری را بین ساق سوپاپ و انگشتی فرو ببرید ، اگر با این کار ، صدا کاهش یافت ، علت « خلاصی بیش از اندازه بوده است بنابراین باید خلاصی را تنظیم کنید .

سیستم های زیادی وجود دارد که خودرو را تشکیل می دهند ، برخی از آنها برای انجام یک کار بزرگتر و گاهی پیچیده تر با دیگران کار می کنند و برخی دیگر به صورت جداگانه برای انجام یک کار فردی کار می کنند.

اما هنوز هم توصیف ساخت یک شمعر از یک نوع خاص و شکل، این به عنوان مثال برای تولید هر گونه لوله های دیگر و شاهزاده ها، به دلیل اصل تولید تقریبا یکسان است، به استثنای برخی از نارسایی ها (لوله قطر، اندازه و نقاط اتصال).

اینجاست که انرژی شیمیایی به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. این قطعات و اجزاء به صورت گروهی برای انجام کارهای مختلف خودرو مونتاژ می شوند و سیستم های گوناگونی را در خودرو ایجاد می کنند. سیستم الکتریکی ولتاژ لازم را برای عملکرد بسیاری از اجزای الکتریکی خودرو مانند سیستم روشنایی خودرو فراهم می کند.

سیستم ترمزها درون این موتور از نوع دیسکی بوده کـه این بـه نوبه خود بسیـار ارزشمند مـیباشد چرا کـه در ترمز های دیسکی ترمز های مکرر صورت گرفته کـه باعث افزایش دما درون سطح لنت و دیسک مـیگردد، بر خلاف ترمز های کاسه ای با سرعت بسیـار بالایی خنک گشته و باعث عمل متوقف سازی درون موتور شده و حتی نسبت بـه ترمز های کاسه ای عمل توقف سازی را با سرعت تقریبی 2 برابر انجام مـیگیرد.

افزایش حجم پرشده سیلندر؛ اگر بتوان هوا و سوخت بیشتری را در یک سیلندر که اندازه ی معلومی دارد گنجاند، در نتیجه می توان قدرت بیشتری از سیلندر استخراح نمود.

این فروشگاه اینترنتی، یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین محصولات یدکی خودرو را دارا می باشد. سیستم تعلیق و فرمان سیستمی برای کنترل ایمنی خودرو است. منبع اصلی تغذیه سیستم الکتریکی باتری است. موتور منبع اصلی قدرت خودرو است.

سیستم اگزوز شامل مجموعه ای از لوله ها است که گازهای سوخته شده در خودرو را به لوله انتهای خودرو هدایت می کند.

سیستم اگزوز دودهای سوخته شده را از خودرو خارج می کند. که در آن هرگونه گازهای سمی که از موتور خارج می شوند قبل از خروج از سیستم اگزوز به گازهای غیر سمی تبدیل می شوند. سیستم شارژ متشکل از یک شارژر بزرگ باتری به نام دینام است که توسط موتور با استفاده از تسمه محرک تغذیه می شود.

آخرین مطالب