اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

این کمپانی یکی از معدود خودروسازانی است که باک ادبلو را در اکثر محصولات دیزلی خود نصب میکند. اگزوز این موتورس

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این کمپانی یکی از معدود خودروسازانی است که باک ادبلو را در اکثر محصولات دیزلی خود نصب میکند. اگزوز این موتورسیکلت برخلاف اکثر موتورسیکلتها که اگزوزشان در کنار چرخ عقب قرار میگیرد، از لابهلای فریم عبور کرده و بهموازات زیر زین از پشت بدنه بیرون آمده تا نمایی جذاب برای آن به وجود آورد.

امیدوارم قبل از شروع به کار ، تجهیزات ایمنی خود را بپوشید.نحوه برش لوله اگزوز بسیار مهم است زیرا تعیین می کند که آیا لوله در انتها سر جای خود قرار می گیرد یا نه.قبل از برش ، باید نقاطی را که قرار است برش دهید اندازه گیری و علامت گذاری کنید.

برای کارکرد صحیح و موثر سیستم SCR خودروی شما، باید اطمینان حاصل کنید که فقط ادبلوی خالص و استاندارد در مخزن ادبلو بریزید. یکی از بزرگترین مشکلات اگزوز دوگانه خم نشدن لولههای آن بخاطر نوع مخزن بود، به همین خاطر مهندسان ماشین سازی نمیتوانستند از اگزوزهای دوگانه در اتومبیلهای کوچک استفاده کنند .

آلایندگی های تولیدشده توسط موتور خودرو در آن سال ها مشتقات نیتروژن ( نیتروژن مونوکسید و ….. سیستم های اگزوز برای عملکرد صحیح یک وسیله نقلیه بسیار مهم است.

با اعمال تحریم های بین المللی علیه کشورمان، سیتروئن نیز مجبور شد ناخواسته بازار پرمنفعت ایران را ترک گفته و شاهد اشغال جایگاه خود توسط برندهای گمنام چینی باشد. بوی زیادی از ادبلو استشمام نخواهید کرد، حلالیت بسیار بالایی را درون آب داراست و در دمای -۱۱ درجه سانتیگراد منجمد خواهد شد.

البته به منظور تخمینی حدودی باید گفت به ازای هر ۱۰۰۰ کیلومتر رانندگی، حدود ۱ لیتر ادبلو مصرف خواهد شد.

چه زمانی باید ادبلو را پر کرد؟ همچنین اگر شما یک بطری ادبلو بخرید باید از همهی آن استفاده کنید زیرا باقی مانده آن در آینده قابلاستفاده نخواهد بود. این اتومبیل زیبا ۶۰ هزار پوند (حدود ۸۵ هزار دلار) قیمت دارد و از بهار ۲۰۲۲ در اروپا و از اواخر سال آینده در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

دی اکسید کربن یا CO2: دی اکسید کربن یک گاز گلخانهای است که تصور میشود یکی از مهمترین عوامل موثر در تغییرات آب و هوایی باشد.

همه اشتباهات طراحی منجر به آتش سوزی نمی شوند، اما برخی از آنها بروز آتش سوزی را محتمل تر میکنند. در واقع سیستم کنترل بر اساس شرایط کارکرد موتور میزان مناسب از محلول ادبلو را داخل لوله اگزوز قبل از کاتالیست پاشیده و طی این عملیات ادبلو در اثر برخورد با گازهای داغ خروجی حاصل از عملیات احتراق به آمونیاک و دی اکسید کربن تجزیه میشود.

میزان ادبلوی باقی مانده در مخزن به فاکتورهای زیادی همچون ابعاد باک ادبلو، سبک رانندگی و مصرف سوخت خودرو بستگی دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن