چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

اگر پیشرانه دوباره ریپ زد یا دچار لرزش شد، باید دلکو را بازهم کمی بچرخانیم و سپس پیچ نگهدارنده را محکم میکنیم

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگر پیشرانه دوباره ریپ زد یا دچار لرزش شد، باید دلکو را بازهم کمی بچرخانیم و سپس پیچ نگهدارنده را محکم میکنیم.

پس از تحویل نقشه مهندس لزومی هم اقدام به اندازه گیری نقطه نمود و اندازه های بدست آمده را با اندازه های من مقایسه نمود که اختلافی بین آنها وجود داشت سپس آقای مهندس دوباره قطعه ای به من داد تا آن را اندازه گیری نمایم .

چراغهای مهشکن نیز در محدوده مشکی سپر، در حالی که توسط جایگاه قرمز رنگ احاطه شدهاند، راهگشای شما در شرایط آب و هوایی بارانی و مه گرفته خواهند بود.

از این زاویه رنگ متمایز (قرمز) سقف، آینههای جانبی و جایگاه مه شکنها، هماهنگی بصری تاثیرگذاری را به وجود آورده اند. در محدوده پایینی دربها، قطعه بزرگ پلاستیکی سیاه رنگ به چشم میخورد که مجموعهای از برآمدگی های مربع فرم درون آن پخش شدهاند.

یک اسپویلر نسبتاً کوچک نیز در بالای شیشه عقب جاسازی شده که چراغ ترمز را نیز در دل خود جای داده است. اما به هر حال این سبک از طراحی نیز می تواند طرفداران خاص خود را داشته باشد.

ایران خودرو در مجموعه اش دو کارخانه اگزوزسازی دارد و به طور طبیعی تأمین خطوط ایران خودرو نیز با آنان است، اما در این رابطه نیز بنا بر شعار امسال، جهش تولید، با افزایش میزان تولید در کنار تولید کنندگان خود مجموعه ایران خودرو به عنوان تأمین کننده دوم شروع به کار خواهیم کرد.

در مجموع طراحی سیتروئن c۳ همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، تا حد زیادی خاص و متمایز جلوه میکند و بسته به سلیقه شما میتواند زیبا و یا زشت تلقی گردد.اما به هر روی، با افزایش تردد این خودرو در جاده های کشورمان احتمالا به تدریج از جنبههای نامأنوس طراحی ظاهری C3 کاسته شده و زیبایی های آن بیش از پیش جلوه گر شود.

قسمت عمده سپر عقب را پلاستیک مشکی رنگ با فرمی سینوسی فرا گرفته که از قضا فاقد هرگونه علائم هشدار دهنده نظیر چراغ ترمز و یا چراغ شب نما است.

سایز شیشه عقب کوچک به نظر میرسد و میتواند دید را مختل سازد. شکل و شمایل طراحی رینگهای ۱۶ اینچی سیتروئن C3 نیز همانند فرم کلی خودرو، خاص و البته زیبا بهنظر میرسد. خطوط حجمدهنده خاصی از این زاویه دیده نمیشود و طراحان C3 استفاده از فرم غیر ورزشکاری و غیر عضلانی را ارجح دانستهاند.

نمای عقب سیتروئن به تبعیت از انتهای جلویی خودرو، دارای چراغ های نسبتا بزرگ به فرم چهارگوش است که با گرافیک داخلی به همین سبک و سیاق و استفاده از مربع های متحدالمرکز همراه شده است. در نسخه استاندارد اکس6 مدل 2020 از موتور 6 سیلندر 3 لیتری توربو با 335 اسب بخار و گشتاور 330 پوندفوت استفاده شده که این خودرو طی 5.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن