چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

پاسخ:با سلام و تشکر دوستان گزارش دادن که تا قبل از نشت واشر رادیاتور داخل کابین صدایی شنیده نمی شده. این کیت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

پاسخ:با سلام و تشکر دوستان گزارش دادن که تا قبل از نشت واشر رادیاتور داخل کابین صدایی شنیده نمی شده. این کیت بعد از انبار وسط اگزوز نصب شده و دارای دریچه برقی است.

اگزوز و اتصالات اگزوز را بررسی نمایید که فاقد هر گونه شکستگی، روزنه یا گرفتگی باشد. ماده 206 ـ ريختن شيشه، بطري، ميخ، سيم، حلبي، مايعات لزج و چرب، نخالههاي ساختماني و زباله، مصالح ساختماني، شستشوي وسايل نقليه، ايجاد موانع و به طور كلي هر عملي كه باعث سد راه و ايجاد خطر و انحراف وسايل نقليه از مسير حركت باشد بر روي راهها، شانه جادهها و حريم قانوني آنها ممنوع است.

و بعدش ممکنه نیاز به هواگیری داشته باشید. درضمن 206 دو تا پیچ هواگیری داره. 6 ـ افراد مبتلا به كوررنگي شديد، ديپلوپيا (دو بيني) و فورياي عمودي براي گواهينامههاي رانندگي پايه الف (گروه 3)، پايه ب (گروه 2) پايه پ (گروه 1 و 2)، پايه ت (گروه 1 و 2) و مجوزهاي صادره در ماده (33) آييننامه.

سنسور مپ: مپ سنسور یا فشار هوای ورودی ( منیفولد ) با تغییر شرایط محیطی موتور و فشار اتمسفر شرایط کارکرد موتور نیز تغییر می کند و زمانی که فشار هوا تغییر می کند یک ولتاژ آنالوگ متناسب و یا فشار هوای منیفولد تهیه کرده و به ECU می فرستد.

اینکه شما هر هفته یا دو هفته اضافه می کنید حتی در خوزستان کاملا غیر عادی هست. شما هر دو رو کنترل کن.

متوجه مشکل شدم ماشین داره آب میریزه نمیدونم چه لوله ای یا جنتی هست ولی از زیر داره آب میده باید ببرم رو گود متاسفانه امروز تعطیل بود و تعمیرکار نبود.یکی دو تا سوال کلی داشتم آیا این نوع موتور برای همه انقد طبع ش گرمِ توی شهر روی ۱۰۰ درجه س ؟

پاسخ:خوشحالم که مشکل رفع شد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران دلکو، لازم است بدانید یک کاتالیست به تنهایی نمی­تواند در حل مشکل آلایندگی خروجی از خودروها راهگشا باشد. پس هنگامی که موتور کاملا سرد شده اقدام به بازکردن درب رادیاتور کنید.

اگر رادیاتور مسدود شود آب نمی تواند راحت گردش کند و خنک شدن موتور مختل می شود. نکات زیادی در مورد چگونگی بلند شدن صدای غرش موتور وجود دارد.

گفتنی است به واسطه طرح کاهش آلایندگی هوا، آزمایش سلامت و کارکرد مناسب مبدل کاتالیست از سال 1391 در معاینه فنی یک مورد اجباری محسوب میشود. واکنشگر های کاتالیستی سه راهه، قطعه ای سرامیکی و یا فلزی با مقاومت حرارتی بالا می باشد که در مسير گازهاي خروجي اگزوز قرار مي گيرد و باعث تبدیل سه گاز سمي و آلوده كننده شامل منواکسیدکربن ، هیدروکربن های حاصل از احتراق ناقص و اکسید نیتروژن به گازهای غیرسمی بخار آب، نیتروژن و دی اکسید کربن می گردد.

کانال اگزوز فن محوری با توجه به پارامتر های مختلف انتخاب شده است. کاتالیزور MVM 530 در تعداد مختلف قابل عرضه می باشد. برخلاف تصور بسیاری از افراد، سیستم اگزوز خودرو یا موتورسیکلت ساختار ثابتی ندارد و در عوض با فاصله مشخصی از بدنه معلق است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن