چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

این محصول ، کیت اگزوز اسپرت خودرو هم از جمله قطعات تقویت کننده موتور در دسته قطعات اسپرت و کیت اگزوز می باشد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این محصول ، کیت اگزوز اسپرت خودرو هم از جمله قطعات تقویت کننده موتور در دسته قطعات اسپرت و کیت اگزوز می باشد و جزء قطعات تیونینگ و پرطرفدار میباشد که ما به شما معرفی میکنیم. ② Lخوبداخل کردن: Black Matte Black و Shinny خیابانی 2 به 1 کل سیستم اگزوز را می کشند که ارزش چند دلار اضافی را دارد.

به عنوان مثال گوگرد موجب مسمومیت پایدار در کاتالیست می گردد، بدین صورت که با واکنش با سطح فعال کاتالیست، مانع ایجاد واکنش تصفیه شده و کاتالیست را از کار می اندازد.

پیش از آن، از سالهای ۱۳۵۲ الی ۱۳۵۶ شمسی، اپل رکورد به نام شورولت ایران در این مجموعه تولید میشد. اندازه لاستیک: ۷۸×۱۴ FR - این اتومبیل را حتماً باید با لاستیک رادیال تهیه کنید زیرا رانندگی کردن با لاستیک رادیال بهمراتب راحتتر است.

آیا تاکنون با نشتی دیگری در اتومبیل خود مواجه شدهاید که دراین پست به آن اشاره نکردهباشیم؟ رادیوی این اتومبیل (شورولت نووا مونتاژ ایران) ساخت کمپانی جنرال موتورز و مربوط به شورولت نیست بلکه از آلمان تهیه شده است درنتیجه در جای خود قرار نمیگیرد و مجبور شدهاند که سوراخهای جدیدی در روی داشبورد به وجود آورند و روی این سوراخها را با پوشش کائوچویی بپوشاندند.

شورولت نووا مونتاژ ایران با بهایی بین ۷۵ الی ۹۵ هزار تومان در ابتدای تولید فروخته میشد. جالب اینجاست که این معضلات در سالهای دور هم دیده میشد، حتی در خودروهای آمریکایی مونتاژ کشورمان و از آن جمله شورولت نووا.

نویسنده این متن فردی به نام مهندس انوشا شیفته از مجله دانشمند بود که به نظر با صرف دقت و حوصلهای زیاد، نخستین نمونههای تولیدی شورولت نووا در کشورمان را از جنبههای گوناگون فنی و کیفی مربوط بررسی قرار داد و عیوب مونتاژی آنها را هم کشف و افشاء نمود.

از این رو شما می بایست برای انتخاب دقیق یک دیزل ژنراتور موارد کلیدی را در ذهن بسپارید. این ذرات معلق می توانند باری قسمتهای چرخان خنک کننده مشکلاتی را بوجود آورده یا منافذ رادیاتور را بگیرند.

چرخ لنگر یا چرخ طیار (به انگلیسی: flywheel) یک وسیلهٔ مکانیکی گردان سنگین است که برای ذخیرهسازی انرژی دورانی به کار میرود. ۶ سیلندر خطی به حجم ۴۰۹۳ سانتیمتر مکعب به قدرت ۱۱۰ اسب بخار در ۳۸۰۰ دور در دقیقه و ضریب کمپرس ۸.۲۵ بر یک که بهوسیله یک کاربراتور «راچستر» تغذیه میشود.

صندلی راننده فقط در یک جهت حرکت میکند درصورتیکه صندلی سمت راست (شاگرد) در دو جهت تغییر وضعیت میدهد. جوش آوردن موتور خودرو به دلیل کم شدن آب رادیاتور رخ میدهد.

صندلی عقب خیلی ناراحت است و فاصله زانو تا صندلی جلو خیلی کم و ناراحتکننده است. وسط صندلی عقب خیلی سفت است، پیاده و سوار شدن در قسمت عقب مشکل است زیرا درهای عقبی دارای زبانه بار نگهدارنده نیستند.

آخرین مطالب