چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

مگر اینکه کسی برای تجدید خاطرات یا کلکسیون این خودرو را در پارکینگ منزلش نگهداری کند. برخی از افراد به دلیل ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

مگر اینکه کسی برای تجدید خاطرات یا کلکسیون این خودرو را در پارکینگ منزلش نگهداری کند. برخی از افراد به دلیل اینکه اطلاعات کافی در مورد اهمیت کاتالیست خودرو ندارند به راحتی آن را از خودرو جدا میکنند اما این کار موجب ایجاد مشکلات بسیار زیادی در خودرو میشود زیرا این کار باعث میشود تا موتور تحت فشار زیادی قرار بگیرد .

اگر دود موتور به دلیل خرابی حلقه های پیستون باشد، مقدار زیادی دود از انتهای لوله های خروجی آن خارج می شود.

سیستم لغزنده برجک بوسیله تعداد زیادی کابل و فشار برق قوی امکان چرخش 360 برجک را فراهم می کند. امروز ما موفق به طراحی و ساخت برجک در یکی از خودروهای زرهی شدیم و از تعمیرات وارد دانش فنی حوزه ساخت شده ایم و ان شاء الله به مرحله ای می رسیم که دانش ساخت را بومی کنیم.

اگر دود سفید رنگ نسبتا غلیظ به حالت غیر عادی از اگزوز خودروی شما در حین روشن بودن موتور خارج میشود، این مورد نشانه نفوذ آب به درون محفظه سیلندر و سوختن مایع خنک کننده همراه با مخلوط بنزین و هواست که از خرابی و سوختن واشر سرسیلندر ناشی میشود.

البته این خصوصیت خودروهای میتسوبیشی است و همین هندلینگ دلچسب و خوب را در مدلهای دیگر این کمپانی از جمله ASX دیده بودیم. مقاله زیر جزئیات بیشتری در مورد پنل کنترل ژنراتور ارائه می دهد.

این کارها در روز اول برای ما نشدنی بود اما به لطف خدا و زحمت دوستان محقق شده و امروز در مرحله ای هستیم که نه تنها اورهال بلکه می توانیم تجهیزات زرهی را مدرنیزه کنیم. ما قبل از دانش فنی اورهال کار را شروع کرده و امروز با عبور از این مرحله وارد حوزه مدرنیزه و ساخت شده ایم و توانسته ایم بسیاری از قطعات مورد نیاز را بسازیم و این روند ادامه دارد.

یک صنعت وقتی می خواهد وارد اورهال شود نیاز به مستندات دارد. تانک هم باید متناسب با رزم امروز مدرن شود لذا باید تجیهزات را طوری ارتقا دهیم تا علیه تهدیدات وارد عملیات شود.

190 E Elektro is a Electric اگر مطالعاتی مانند این مرسدس با انتشار صفر مرسدس 190E آغاز شود ، اتومبیل های الکتریکی خیلی زودتر وارد بازار اصلی می شوند.

راننده در بخش بسیار کوچکی باید کار سختی را انجام دهد و این افراد معمولا آسیب های جدی می بینند. اما مهمترین بخش توسط یک تیم 113 نفره از متخصصان موسسه صورت گرفت که تدوین دانش فنی بازسازی تانک تی 72 را در حوزه های مختلف انجام داده و اقدام به بومی سازی این مستندات کردند.

اما به جهت مشکلاتی که در زمان جنگ داشتیم دسترسی به این اطلاعات به سادگی برای ما مقدور نبود و این اسناد به روش های مختلفی از جمله غنائم زمان جنگ به دست ما رسیده است. شبیه سازی تک بعدی احتراق جهت پیش بینی بار حرارتی و دمای گازهای خروجی از اگزوز موتور انجام شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن