واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

داشتم هدرز و سایکن بخرم اما طبق. به درخواست مشتري کاتاف تا دور بالاتر امکان پذير مي باشد اما نکته قابل توجه ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

داشتم هدرز و سایکن بخرم اما طبق. به درخواست مشتري کاتاف تا دور بالاتر امکان پذير مي باشد اما نکته قابل توجه اين است که افزايش کاتاف بدون افزايش راندمان حجمي هيچ تاثيري در توان خروجي موتور ندارد. وقتی هوا رحت تر میتونه وارد سیلندر بشه فشار داخل منیفولد کمتر از حالت استاندارد میشه ، سنسور فشار هوای منیفولد موقعی که فشار داخل منیفولد کمتر از حد تعریف شدش بشه اینطوری برداشت میکنه که فشار اتمسفر کم شده (یا فیلتر هوا کثیفه) ، و جرم هوای ورودی به موتور کم شده بنا بر این مقدار سوخت تزریق شده کم میشه ، اینطوری توی موتور رقیق سوزی پیش میاد و مقدار اکسیژن موجود در دود اگزوز بیشتر از حد تعریف شده میشه. اینک می فرمایید ماکسیمم سرعت و مصرف سوخت تغیر نمی کنه می تونم علتش را بپرسم چرا ؟ ههمچنین با افزایش راندمان موتور مصرف سوخت نیز بطور میانگین ۰.۶ لیتر در صد کیلومتر کاهش یافته و موتور نرمتر کار کرده و عمر بیشتری میکند. افزایش حجم موتور ٫ استفاده از ميل سوپاپ ريسي و يا تغيير در ميل سوپاپ روشهايي هستند كه در افزايش قدرت موتور تاثير زيادي دارند. در تقویت موتور غیر اتمسفریک، با استفاده از سیستمهای پرخوران نظیر توربوشارژر و سوپرشارژر، خودرو را برای جنگ با ثانیههای کمتر و پیست آماده میکنیم!

هر چه بشود هوا را راحتتر وارد موتور کرد بهتر است؛ و در اگزوز هم همین داستان وجود دارد. برای همین نمی توان برای کوییک S قیمتی در بازار آزاد را مدنظر گرفت و از سویی متقاضیان این خودرو باید آگاه باشند که هرگونه خرید و فروش کوییک فیس لیفت به مدت سال از صدور سند، غیر قانونی است و در صورت بروز مشکل امکان رسیدگی قانونی برای آن وجود ندارد. پیشرانه BP بسته به سال ساخت مدلهای متنوعی دارد که توسط مالکان مجددا تقویت میشوند تا حتی بتوان قدرت 160 اسب بخار را روی پراید نیز تجربه کرد. نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت این قطعه اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخت Headers را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین دلیل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند. اقا ارف عزیز دقیقا ماشینتونو در چ زمینه هایی استفاده میکنید؟

نوارهای نسوز کاربرد های بالایی دارند که بسته به الیافی که در آن به کار برده شده در موارد مختلفی از آن استفاده می شود.در مواردی که به عایق بندی الکتریکی بالایی احتیاج باشد از این محصول استفاده می شود و در این زمینه کاربرد فراوانی دارد. مجموعه تخصصی لوکاپرو به عنوان بزرگترین واردکننده و عرضهکننده قطعات و لوازم جانبی تیونینگ انواع خودروهای وارداتی در یکی از جدیدترین اقدامات خود، این امکان را فراهم ساخته است که صاحبان اتومبیلهای لوکس وارداتی بتوانند از جدیدترین کیتهای اگزور معمولی و ریموتدار برای افزایش میزان خروجی هوای موتور و همچنین تغییر صدای اگزوز خودرو خودشان استفاده کنند. برای انتقال نیرو موتور به چرخ ها شاید از جعبه دنده ۵ سرعته دستی ۵F18 استفاده شود. گفته. دوستان نمیارزه این هزینه انجام بشه منبع اسپرتم اونقدر صداشو زیاد میکنه ماشین صدای هواپیما میده تو حالت فابریکش صدای موتور دیوانه میکنه چه برسه اگزوز برداشته بشه و دور موتور 4000 رو هم رد کنه ! من بزودی انجامش میدم البته خوب تحقیق میکنم که بفهمم بعدا رنگ فابریک رو خراب میکنه یا نه؟ یک هدرز بد نسبت به یک هدرز خوب میتواند تفاوت 10 الی 40 درصدی بر روی توان داشته باشد.

دید رو به جلو به طور کلی خوب است. فورد موستانگ اکوبوست راش مدل ۲۰۱۷ از آن دسته پونی کارهایی است که هرگز فراموش نمیشود بلکه با همان میزان محبوبیت از نسلی به نسل دیگر منتقل میشود. سیستم اگزوز این خودرو تشکیل شده از هدرز دست ساز و مابقی آن متعلق به شرکت نام آشنا و ایتالیایی سوپر اسپرینت می باشد که صدایی زیبا می دهد و در هنگام گاز دادن موجب وحشت در بین اتومبیل های داخل اتوبان می شود ! تقویت اتمسفریک پیشرانه بدون تغییر حجم در پراید، راههای متنوع کم دردسر و نسبتا کمهزینهای دارد که بسیاری از مالکان برای دستیابی به نتیجه بهتر میتوانند آن را اجرا کنند. اغلب سانروف های کشویی برقی هستند و مناسب اتومبیل هایی هستند که سقف های نسبتا کوچکی دارند. طراحی و اجرای پروژه های : نورپردازی داخلی ، محوطه و نما سقف کشسان و فیبرنوری. این قسمت بسیار مهم است و بهتر است توسط متخصص انجام شود تا مشکلی برای سیمکشی داخلی خودرو پیش نیاید.

آخرین مطالب