چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

از ژانویه 1974 تا ژانویه 1982 ، مرسدس بیش از 600 میلیون پوند صرف تحقیق و توسعه W201m کرد و پس از آن گفت که "آ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

از ژانویه 1974 تا ژانویه 1982 ، مرسدس بیش از 600 میلیون پوند صرف تحقیق و توسعه W201m کرد و پس از آن گفت که "آن بسیار مهندسی شده است".

پس از ارسال ، ما محصولات را برای شما یک بار هر دو روز پیگیری می کنیم ، تا زمانی که محصولات را دریافت کنید. زمانی که ما کشتی کالا را کمتر مقدار اعلام شده برای جلوگیری از مالیات در صورت وجود هر گونه نیاز, لطفا اجازه دهید ما می دانیم که محل سفارش.

2. اگر شما نمی دریافت کالا یا اگر هر گونه مشکل بالا می آید لطفا با ما تماس بگیرید اولا. A: بله ، ما می توانیم با نمونه های خود و یا نقشه های فنی تولید کنیم.

با تصور اینکه می توانید جریان جلو را با دستان خود خفه کنید ، باید اصول آزادسازی هماهنگ را به وضوح بفهمید و هدف از تنظیم ماشین انجام شده را تعیین کنید.

گاهی اوقات حتی با یک سیگنال یا چراغ جلو مشکل است که به رانندگان در نزدیکی خود نشان دهید. ممکن است مشکلی در سيستم احتراق وجود داشته باشد. اکثر وسایل نقلیه دارای دو سنسور اکسیژن ، کسانی که موتور های V6 و V8 مجهز به اگزوز دوگانه دارای چهار سنسور اکسیژن-یک بالادست و پایین دست از مبدل کاتالیزوری در هر بانک از موتور.

سنسور اکسیژن خودرو (۰۲۵۸۰۱۷۰۱۸) است که بر روی لوله اگزوز موتور خودرو (مرسدس بنز) نصب شده است. این دود ناشی از سوختن روغن است که ابتدایی ترین عواقب آن افزایش مصرف سوخت و کاهش قدرت است.

HEKO در شهر پرجمعیت Suzhou واقع شده است، یکی از برجسته ترین تولید کنندگان و تامین کنندگان تهویه تهویه در چین، یکی از برجسته ترین فن های سانتریفوژ منفرد دیفرانسیل عقب 681 میلیمتر (با 72 موتور) است. در نظر داشته باشید هر تغییری در سیستم اگزوز به صورت غیرحرفهای، ممکن است خودرو یا وسیله نقلیه شما را دچار مشکل کند.

استفاده گسترده از فولاد با مقاومت بالا در سبک وزن ، این امکان را برای شما فراهم کرد تا در برابر یک سانحه بتونی در برابر جابجایی با سرعت 35 مایل در ساعت (56 کیلومتر در ساعت) بدون آسیب دیدگی جدی مسافر یا تغییر شکل کابین مقاومت کند.

فن های سانتریفیوژ با توجه به نیاز مشتری و بر اساس حجم هوای که میبایست جابجا کند در ابعاد و انواع مختلفی طراحی و تولید می شود . 6. سیستم انتقال قدرت : سیستم انتقال قدرت در اگزاست فن های سانتریفیوژ به دوصورت اتصال مستقیم و اتصال فولی تسمه می باشد.

سیستم های تهویه خروجی نسبتا ساده و ارزان برای نصب هستند. البته نمی توان این رقم بالا را پیروزی بزرگی برای 190 حساب کرد زیرا دست کم دو سوم این رقم را بمب افکن های شیرجه روی ایلیوشین 2 تشکیل میدهد که یک هواپیمای تک موتوره ساده بود که سرعت ان به سختی به 350 کیلومتر بر ساعت می رسید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن