واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین

ظاهر جذاب و رنگبندی متنوعی (قرمز، مشکی، زرد، آبی، سبز، سفید) که از سوی شرکت کویر برای این موتور ارائه میشود د

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ظاهر جذاب و رنگبندی متنوعی (قرمز، مشکی، زرد، آبی، سبز، سفید) که از سوی شرکت کویر برای این موتور ارائه میشود در کنار قیمت حدوداً یازده میلیون تومانی از دیگر دلایل محبوبیت این موتورسیکلت در بازار ایران است.

قلب تپنده 508 از پيشرانه4 سيلندر 16 سوپاپ 1.6 ليتري توربوشارژ پاشش مستقيم رايج گروه PSA داراي استاندارد آلايندگي يورو 5، به قدرت 163 اسب بخار در دور 6000 و گشتاور 240 نيوتون.متر در دور 1400 بهره مي گيرد که به کمک گيربکس الکترونيکي اتوماتيک 6 سرعت، اين نيرو به محور جلو منتقل مي شود.

اين خودرو با موتور ۱.۶ ليتري توربوشارژ توانمندي بسيار خوبي در پيمودن جاده داشت و هماهنگي گيربکس با موتور کاملا مشهور بود. جلو پنجره، رينگ و دي لايت هاي ۵۰۸ از جمله نقاط تمايز آن با ساير محصولات رقيب در اين سگمنت به شمار مي رود.

سيستم مولتي مديا با نمايشگر 7 اينچي لمسي، تهويه اتومات چهارگانه، طراحي جالب کيلومتر شمار که البته بيننده را کمي به ياد سبک طراحي کيلومتر شمار محصولات فورد مانند ماستنگ و سري F مي اندازد، دوربين دنده عقب، هشدار دهنده نقطه کور، ماساژور صندلي راننده و در کل طراحي جالب و متفاوت داشبورد اين خودرو از جمله امکاناتي ست که در ساير محصولات پژو در يک يکيج قابل مشاهده نيست.

از ابتداي مسير اولين نکته اي که توجه راننده را به خود جلب مي کرد، قدرت کنترل و پايداري ۵۰۸ بود.

ریپ زدن به این معنا میباشد که موتور سیکل لرزش غیر طبیعی پیدا میکند و روشن و خاموش میشود و نمیتوان وضع پیش آمده را کنترل کرد. خود پژوهايي ۵۰۸ را بهترين سدان خود در اين سگمنت قيمتي مي دانند.

مثلا ترمز دستي اين خودرو، در سمت چپ راننده و پشت فرمان تعبيه شده که گرچه به دليل وجود ترمز اتوماتيک در حالت پارک و راه افتادن در حالت درايو با فشردن پدال گاز، راننده خيلي به آن احتياج پيدا نمي کند.

در داخل اين سدان شما صداي بيروني را در صورت بسته بودن شيشه ها احساس نمي کنيد اما براي آنها که از شنيدن صداي موتور در همگام تعويض دنده لذت مي برند مي توانند با قراردادن در حالت اسپرت که در کنار دنده به صورت غيرمعمول براي آن دکمه اي خارج از سيستم دنده، تعبيه شده، از اين صدا در حالت رانندگي لذت ببرند و تعويض دنده را احساس کنند.

۵۰۸، پيچ هاي چالوس را فتح کرد پرچمدار سدان هاي پژو، هفته گذشته در اختيار خبرنگاران ايراني براي تست در جاده پرپيچ و خم چالوس قرار گرفت. و اگر شما یک ماشین جمع کننده داشته باشید یا مشکوک باشد که وسیله نقلیه شما ممکن است در آینده جمع شود، با داشتن شماره های اصلی، مطابق با موتور بین فن ها، دستگاه شما را با ارزش تر می کند.آیا می خواهید همه چیز یا فقط حداقل قطعات مورد نیاز برای تعمیر، کیت بازسازی موتور نشان دهنده ارزش قابل توجهی است.

اين درحالي است که مصرف سوخت متوسط آن برابر 6.9 ليتر در هر صد کيلومتر عنوان شده که از ميانگين حداکثر 9.8 و حداقل 5.2 ليتر در هر صد کيلومتر شهر و جاده حاصل مي شود.

آخرین مطالب