منبع اگزوز کوماتسو - قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات اگزوز ماشین های راه سازی

بیشینه قدرت زونتس آر ۲۵۰ را ۲۶ اسب بخار اعلام کرده اند که در دور ۸۰۰۰ rpm آزاد می شود. حداکثر گشتاور این موتو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

بیشینه قدرت زونتس آر ۲۵۰ را ۲۶ اسب بخار اعلام کرده اند که در دور ۸۰۰۰ rpm آزاد می شود. حداکثر گشتاور این موتورسیکلت هم ۲۳ نیوتن متر است که از دور ۶۵۰۰ rpm به بعد قابل استفاده است. سایز دیسک ترمزهای جلو و عقب زونتس هم به ترتیب، ۳۰۰ و ۲۲۰ میلی متر است.

برای سیستم تعلیق زونتس آر ۲۵۰ در محور جلو از کمک تلسکوپی و در محور عقب، از سیستم تک کمک استفاده کرده اند. همچنین این موتورسیکلت از دورسنج موتور نیز برخوردار است.

زونتس آر ۲۵۰ به یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی مجهز شده که از کلاچ دستی هم برخوردار است. البته برخلاف سیویک که توسط جوینت ونچر دانگفنگ هوندا در ووهان تولید میشود، اینتگرا از طریق جوینت ونچر هوندا گوانگچی در گوانگژو به تولید خواهد رسید.

البته نتیجه این رقابت از قبل هم معلوم بود ولی باز وقتی یک 8 سیلندر آمریکایی در مقابل 4 سیلندر توربوی آلمانی در کنار هم قرار میگیرند، مشاهده شاخ و شانه کشیدن این دو در کنار هم دیدنی خواهد بود.

همین طور یکی از دلایلی که باعث این صدا می شود کیفیت پایین یا معیوب شدن وایر خودرو نیز محسوب خواهد بود. به همین علت یکی از نشانه های پارگی و یا سوراخ شدن اگزوز، همین تغییر صدای خودرو است که بسیار شایع نیز هست.

اگر کمی دقت کنید می بینید هنگام گاز دادن خودرو در پشت چراغ قرمز کمی خودرو به سمت عقب می رود به عبارتی خودرو خلاص می شود. مبدل کاتالیزوری تنها میزان کربن مونواکسیدی را که هنگام حرکت از اگزوز خودروها وارد هوای خیابان می شود کاهش می دهد و به بهبود کیفیت هوای آن خیابان و محل کمک می کند.

این پیشرانه با برخورداری از نسبت تراکم ۱۰:۴:۱ و ۲ میل سوپاپ، از یک شمع نیز بهره می برد. پیشرانه به کاررفته در زونتس آر ۲۵۰ یک واحد تک سیلندر ۴ سوپاپ ۴ زمانه است که دقیقاً ۲۴۹ سی سی حجم دارد.

سیستم سوخت رسانی پیشرانه زونتس از نوع انژکتوری است. در انتها پیرامون مصرف سوخت این موتورسیکلت هم بدانید که زونتس آر ۲۵۰ در هر ۱۰۰ کیلومتر چیزی در حدود ۳٫۲ لیتر بنزین می سوزاند.

شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 9.8 لیتر، در بزرگراه 7.1 لیتر و در حالت ترکیبی 8.4 لیتر است. ماده کاتالیزگر: اصلیترین ماده کاتالیست از فلزهای گران قیمتی همچون پالادیوم، رادیوم، پلاتین، طلا، کادمیوم یا ترکیبی از آنها تشکیل شده است.

این رینگ ها را از آلیاژ آلومینیوم می سازند. حتا در صندلی ها هم قطعاتی با این جنس به چشم می خورند. واکنشهای اکسایش و کاهشی که در بالا ذکر شد بدون حضور کاتالیزور، با سرعت پایینی انجام میشوند. پيمانكاران و تامين كنندگان شركت بايد چگونگي تكوين محصول با كيفيت و چگونگي اخذ تاييديه ها را درك و اجرا نماييد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن