هدرز انجین آرتز ، بهترین کیفیت و راندمان ، انجین آرت 2021

نه متاسفانه، فقط عايق نسوزي هست که به صورت نواري هست که دور هدرز پيچيده ميشه و الياف به هم بافته تشکيل دهدنه

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

نه متاسفانه، فقط عايق نسوزي هست که به صورت نواري هست که دور هدرز پيچيده ميشه و الياف به هم بافته تشکيل دهدنه اين نوار جنسي شبيه به پشم شيشه دارند وقتي روشون دست کشيده ميشه. از این رو به هنگام عبور از دست اندازهای بزرگ نیاز به توجه و دقت بیشتری است تا به این خودرو کمیاب آسیبی وارد نشود. دنده 1 دور موتور تا چند میتونه بره ؟ سلام پژو پارس زانتیا موتور تولید میشه قیمتش چنده؟ تقویت موتور پژو و سمند و پژو پارس با هد. در اتومبیل های رانا ، پارس و 405 SLX و سمند موتور TU5 ، قطعه واسط به منظور سهولت نصب هدرز بـه خریداران ارائه مـیشود. استور تعویض فیلتر روغن و روغن خودروهای کیا و هیوندای با موتور 6 سیلندر آموزش تعویض فیلتر روغن اتومبیل های هیوندای و کیا 3500 هیوندای دستگاه فیلتر هوا - 94-فيلتر-هواي-خودرو-سوناتاکویر فیلتر، اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه های تمام اتوماتیک در صنعت دستگاه های فیلتر هوا در خدمت شماست فيلتر هواي خودرو سوناتا. بیشتر خودرو های امروزی که مجهز به آپشن هایی چون کروز کنترل و یا محدود کننده سرعت هستند از مکانیزم دریچه گاز الکترونیکی استفاده خواهد شد .

نهایتا این ماژول با روش هایی خروجی را به اطلاع شما میرساند که بستگی به شرکت سازنده دارد. حرارت بالا یکی از مضرترین علائمی می باشد که میتواند قطعات الکترونیکی را به خطر بیندازد که حتما باید از این مورد جلوگیری شود. وظیفه دیفیوزر این است که فشار هوایی که زیر خودرو وجود دارد و باعث میشود بخش عقبی خودرو به سمت بالا هدایت شود را خنثی کرده و تعادل خودرو را حفظ کند. دیفیوزر کارکردی مشابه با اسپویلر دارد و نقش آن در تنظیم تعادل خودرو در سرعتهای بالا مشخص میشود. نصب اسپویلر بهصورت غیر فابریک و دستی برای خودروهای تقویتشده ممکن است خطرساز باشد، زیرا که تعادل خودرو را در سرعتهای بالا تحت تأثیر قرار میدهد. دیفیوزر در زیر سپر عقب خودرو نصب میشود و نیرو رو به پایین یا دان فورس (Down Force) را افزایش میدهد تا بخش عقبی در سرعتهای بالا متعادل باقی بماند. معمولاً در خودروهای دو دیفرانسیل، دیفرانسیل عقب و قدیمی که موتور بهصورت طولی قرار میگیرد، فن رادیاتور بهصورت مکانیکی با تسمه به واترپمپ متصل است. در برخی خودروهای قدیمی فن رادیاتور مستقیماً به واترپمپ متصل است که با فشار واردکردن به پروانه میتوان متوجه میزان بازی پولی و محور واترپمپ شد.

همچنین تعویض و نصب هدرز بسیار آسان است و بدون دستکاری موتور و با کمترین ریسک و هزینه میتوان از توان خوبه بهره مند شد. در سال 1997 يك موتور 1/8 ليتري با 130 اسببخار بر روي كوپه نصب شد كه بر روي هيونداي الانترا استفاده شده بود. با 15 سال سابقه درخشان. اسپویلر ثابت را میتوان حتی در برخی خودروهای داخلی مانند پژو ۴۰۵ SLX نیز مشاهده کرد، اما اسپویلرهای متحرک که در خودروهایی نظیر McLaren P1 یا ZENVO TSR-S به چشم میخورد، به یک سنسور نیاز دارند تا با دریافت اطلاعات از آن، در زاویه مناسب تنظیم شوند. وظیفه کیت مکش این است که با افزایش جریان هوای داخل موتور باعث تقویت توان خروجی آن شود؛ به همین خاطر خودروهایی که کیت مکش روی آنها نصب شده است شتاب بهتری نسبت به خودروهای همرده خود دارند. این دو قطعه اگر چه شکل ظاهر و درون آنها بسیار ساده است ، ولی عملکردی پیچیده ، دقیق و حساب شده دارند و برای هر خودرو اختصاصا طراحی می شوند. این سنسور بسیار حساس به ضربه هست و در صورت برخورد های حتی معمولی ممکن است آسیب ببیند و دیگر دیتای درستی دراختیار نذارد.

به این محل از ابتدای اگزوز که وظیفه ی بهم رسوندن و یکی کردن لوله های اگزوز را بر عهده دارد هدرز میگویند. به زبان ساده، وظیفه هدرز این است که دود حاصل از فعالیت پیشرانه را با سرعت بیشتری تخلیه کند تا تنفس پیشرانه با سهولت بیشتری انجام شده و درنهایت قدرت و بهرهوری آن افزایش یابد؛ همچنین کاهش مصرف سوخت از دیگر نتایج استفاده از هدرز است. در موتورهایی که بهصورت احتراق داخلی فعالیت میکنند، دود ناشی از احتراق پیشرانه توسط قطعهای به نام منیفولد خارج میشود، اما برای اینکه سرعت و کیفیت خروج این دود افزایش یابد تیونرها به سراغ قطعهای به نام هدرز میروند. به گزارش ایسنا، منظور از روشهای مرسوم تقویت موتور کارهای داخلی موتور است. در بخش اول مقاله «آموزش زبان ماشین بازها» به برخی اصطلاحات رایج در این حوزه اشاره کردیم و همانطور که وعده داده بودیم، در این مقاله به معرفی برخی دیگر از اصطلاحات دنیای خودرو میپردازیم که قطعا دانستن معنای آنها برایتان جالب خواهد بود. دنیای ماشین بازها هم مانند هر دنیای دیگری موارد فنی و غیر فنی مخصوص به خود را دارد که تنها یک ماشینباز واقعی معنای آنها را بهخوبی میدانند. معمولا یک خروجی بین 0 الی 5 ولت دارد که برای نصب کردن به ای سی یو ( ECU ) خودرو کاربرد دارد و ممکن است ماژول نمایشگر ( گیج - Gauge ) نیز داشته باشد تا بدون نیاز به وصل کردن به ای سی یو بتوان بطور مستقل پارامتر های این سنسور ( نسبت سوخت به هوا - AFR ) را ملاحظه کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن