مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

وانت پراید البته در دو نسخه ۱۵۱ و ۱۵۱ پلاس در بازار موجود است و قیمت ۱۰۱ برای نسخه ساده و ۱۱۲ برای نسخه پلاس

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

وانت پراید البته در دو نسخه ۱۵۱ و ۱۵۱ پلاس در بازار موجود است و قیمت ۱۰۱ برای نسخه ساده و ۱۱۲ برای نسخه پلاس آن اعلام میشود. نورتابهاي عقب يدكهاي مستقل ممكن است در دو طرف آن يا در دو طرف بار نصب شود.

وقتی از لاستیک یا رینگ آسیب دیده به طور مداوم استفاده می شود ، لاستیک ممکن است در حال موتورسواری، بترکد.

حال در رابطه با خاصیت محلول شستشوی کاتالیزور باید بگوییم که این محلول با خاصیت فوق العاده و پیشرفته­ای که دارد، نه تنها کاتالیست خودرو را از هرگونه آلودگی پاک می­ سازد، بلکه به دلیل ویژگی هایی که دارد، هیچ گونه آسیبی هم به قطعات وارد نمی­ کند و با خیالی آسوده می ­توانید از آن استفاده کنید.

4. از لوله اگزوز بخار میاد بیرون. اون بخار اب که از اگزوز خارج میشه ماله واکنشیه که بین اکسیژن و سوخت انجام میشه.چون تو فرایند سوختن بنزین اب هم تولید میشه و به واسطه گرمای حاصل از احتراق به بخار تبدیل میشه و خوب تو هوای سرد این موضوع بیشتر تو چشم میزنه.

این کار با کنترل فشار این گازها انجام میشود که خود منجر به ذخیرهی بیشتر قدرت موتور و بالاتر رفتن توان خروجی خودرو میشود.

بیشتر قطعات یافت میشه و تو گمرگ "تهران" و "رسالت" براحتی یافت میشه ولی مدل های اون ها با هم فرق داره ! من يه مدته كه بد جوري رفتم تو نخ هوندا ويو و طرح هاش اما چون خود هوندا ويو اصل گرونه تصميم گرفتم برم سراغ طرح ويو.

مصرف سوختش نسبت به ویو اصل بالاتره ! شما هیچ وقت نمی تونید کیفیت و سواری که ویو میده رو با طرح ویو تجربه کنید ! موتورسواری در این شرایط می تواند باعث شود دست ها ، پاها و لب موتورسوار بی حس شود که خیلی خوشایند به نظر نمی رسد.

صدا خفه کن باید طوری طراحی شود که گازهای خروجی موتور در آن به آهستگی انبساط یافته و به اندازه کافی از انرژی حرارتی آن کاسته شود.

به همين خاطر چند صفحه از اين تاپيكو خوندم كه ببينم بهترين مدل طرح ويو چيه اما چيزي دستگيرم نشد. این بدان معنا است که محفظه احتراق با گاز پر میشود اما احتراق صورت نمیگیرد و کاربراتور یا انژکتور سوخت عملکرد الکتریکی صحیح ندارد و نمیتواند احتراق صورت دهد، در نتیجه نیروی لازم را برای حرکت پیستونها ایجاد نمیکند که این عمل در نهایت منجر به حبس شدن سوخت و بینتیجه ماندن فرآیند حرکت خواهد شد.

ساختمان و ابعاد سرسیلندر کاملاً تابع نوع سیلندر است و در روی سیلندر قرار گرفته و بین آنها واشر مخصوص نسوز به نام واشر سرسیلندر قرار دارد؛ که از خارج شدن کمپرس و قاطی شدن آب و روغن جلوگیری می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن