ماشین فیلتر اگزوز

باشد. وایرها را میتوان با مولتیمتر چک کرد و مقاومت آنها را بررسی نمود. موتور در هر خودرو به عنوان قلب تپنده ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

باشد. وایرها را میتوان با مولتیمتر چک کرد و مقاومت آنها را بررسی نمود. موتور در هر خودرو به عنوان قلب تپنده است و باید دائما بررسی شود تا اگر صدای غیر عادی داشته باشد؛ که نشان دهنده ایرادی فنی است به سرعت رفع شود.

البته باید توجه داشت که اگر متمایل شدن به چپ یا راست هنگام گاز دادن بدون صدا باشد میتواند ایراد مربوط به بوشهای لاستیکی طبق باشد. یا میتواند مربوط به پاره شدن بست پلاستیکی اتصال اگزوز و بدنه باشد که با پاره شدن این بست، اگزوز به بدنه چسبیده و باعث لرزش میشود.

این صدا به طور حتم مربوط به لنت ترمز میباشد که بسته به این که چه مقدار از زمان تعویض لنت گذشته صدای بلندتری به گوش میرسد. که میتواند به دلیل خرابی اویل پمپ یا گرفتگی مجاری عبور روغن یا دیر عوض کردن روغن موتور و فیلتر روغن و یا استفاده از روغن با کیفیت پایین است.

نکته جالب اینکه پیچها و موانعی که درراه خروج دود (یا همان لوله اگزوز) وجود دارد کار را برای خروج گاز سخت میکند. ۳- سامانه تعلیق و فنربندی: در خودروهای جدید دستگاه فنربندی در هر دقیقه بیش از ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ بار نوسان میکند تا اتاق و شاسی، سرنشینان را در معرض ضربههای ناشی از ناهمواریهای جاده قرار ندهد.

که اصلا اين نوع موتور رو تاييد نميکنم چون هم هزينه نگه داريد بالاست و اکثريت اين سمند ها در وهله اول خريد به هزار کيلومتر نرسيده ايراد پيدا ميکنن و فقط با تعويض کامل موتور شايد برطرف ميشن اما تعويض موتور يه ماشين صفر به نظرتون چه معني ميده،وقتي وارد يه نمايندگي ايران خودرو ميشين تمامه ماشين ها صفر هستن و کلن ايراد دارن مثلن خودرويه رانا که ماله يکي از دوستان بود سنسور اکسيژن خراب شده بود در کيلومتر ۳۵هزارتا که مراجعه کرديم به نمايندگي قطعه مورد نظر موجود نبود بعد از دو ماه تماس گرفتن که قطعه موجود هستش،بويه خيانت ميدن اتومبيل هايه ايران خودرو اينو بگم سايپا هم همينطوره پرايد صفر گرفتم مدل ۹۳،۱۲ ،،از اولي داخل بدنه اب نفوذ ميکرد موم کشي اصن نشده بود سه بار سينه داشبور باز شد تا موم کشي بشه، در کيلومتر ۱۳هزار کاسه نمد گيربکس واسکازين داده بود به صفحه کلاچم که باعث تعويض شد که اصن سايپا قبول نکرد نزديک به مبلغ سيصد هزار هزينه کردم بعد از ۹ ماه با ضرره سه ميليون فروختم،الانم يه پژو مدل ۹۴ دارم ادم با صدايه گيربکسش حالم ميکنه چنان زوزه اي ميکشه که ادم خودش کيف ميکنه به قوله ايران خودرو زوزه راهکار ندارد، اينست عزت ملي ما.ممنون 49-سلام؛ بنده در سال 1392 يکدستگاه سمند ايي اف سون تک سوز صفرکيلومتر خريدم.

هزینه فیلرگیری سوپاپ انژکتوری خودرو بستگی به نوع خودرو شما دارد. در این شرایط معیوب شدن قسمتی از خودرو که معمولا با صدا و رفتار غیر عادی همراه است بسیار راحتتر و سریعتر قابل تشخیص است. اما اگر با شنیدن این صدا خودرو به چپ یا راست منحرف نمیشود به احتمال زیاد دسته موتور باید تعویض شود.

اگر بنزین همانند بخار با شعلهای داغ و مقدار زیادی اکسیرژن سوزانده شود، محصولات حاصل از احتراق دیاکسید کربن تقریباً خالص و آب خواهد بود. اگر خودروی شما به موتور توربو یا سوپرشارژردار مجهز است، حتماً سطح بوست آن را در تنظیمات کارخانه نگه دارید تا فشار داخل محفظه احتراق همیشه در حالت مناسب قرار داشته باشد.

در سال 1968 تنظیمات آلاینده ها در سطح کشور امریکا به اجرا گذاشته شد. باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود چون میتواند سبب خسارت بیشتری شود. باید این قطعه تعویض شود. این منجید اگزوز در برابر هر گونه ضربه مقاوم بوده و عمری طولانی دارد.

لیست کامل قیمتها را در صفحه لیست هزینه تعمیرات مشاهده کنید. در لوله مکش نشتی است. سیستم اگزوز گرفته است. آیتالله شبستری: ماشین وارداتی برای ایرانیها مناسب نیست! 29 ـ دو ترکه سواری با موتور سیکلت یا دوچرخه . همه موتور های لیفتراک، لودر ها، غلطک و بیل مکانیکی بر روی موتور دیزل می باشد.

آخرین مطالب