گازهای خروجی از خودرو، که در اثر احتراق مواد شیمیایی بوجود می آید، باید از موتور خودرو خارج شود. ئی کلاس فیس لیفت با این چراغ های پیوسته، عاشقان و منتقدان فراوانی دارد و بر خلاف ب ام و سری پنج،با طرحی نسبتا جنجالی به بازار آمده است.حتی طرفداران دو آتشه مرسدس بنز هم با اطمینان نمی توانند در مورد تاثیر گذاری مثبت یا منفی این طرح تازه نظر دهند اما آنچه واضح است این است که در طول 20 سال گذشته چراغ های چهار گانه جلو به نوعی شخصیت و کاراکتر برای مرسدس بنز E CLASS مبدیل شده بودند و حالا در پی بهم پیوستن چراغ ها این شخصیت خاص و منحصر به فرد فراموش شده است،البته طراحان مرسدس بنز در ساخته های جدید خود سعی دارند که با استفاده از نوارهای LED، شکل و شمایل انعطاف پذیری را به چراغ های جلو ببخشند و این روش در مورد E CLASS فیس لیفت شده نیز در راستای ایجاد طرحی چهار گانه در فضای درونی چراغ های بزرگ جلو به کار گرفته شده،اما در نهایت چندان موفقیت آمیز از آب در نیامده است.برای مثال وقتی چراغ های روز هر دو خودرو روشن باشند،برتری بیشتر از آن ب ام و خواهد شد که جلوه ای دلربا و در عین حال ساده و گویا دارد.با این حال لازم است تاکید کنیم که طراحی کلی مرسدس بنز بسیار خوب و تاثیر گذار است و به راحتی می تواند از نظر زیبایی در برابر ب ام و قد علم کند.چرا که ب ام و از چهره ای جذاب اما تکراری برخوردار است.در واقع باید گفت که هر دو خودرو از نظر اصول علم طراحی صنعتی در مقایسه با نسل های گذشته خود دچار افت شده اند و هیچ یک نمی توانند در نگاه اول به اندازه مدل های قبلی ماندگار و زیبا جلوه کنند،اما با این وجود هم نسبت به بسیاری رقبا در بازار برتری دارند و به خصوص با تجهیز به قطعات تکمیلی (کیت بدنه AMG و M) خوش سیما و خواستنی جلوه می کنند.انتخاب بین این دو خودرو واقعا سلیقه ای است و حتی مالکین هم نمی توانستند دلیلی بر برتری خودرو خود ارائه دهند.بنابراین از تعیین برنده در زمینه طراحی و زیبایی خود داری می کنیم و این مسئله را به شما وا میگذاریم.تفاوت ظاهری مدل های اسپرت (AMG و M پکیج) نسبت به نمونه های ساده به سپرهای جلو و عقب دوباره طراحی شده، رینگ های متفاوت، منبع اگزوز متفاوت و فرمان های اسپرت مربوط می شود و تمامی این موارد در هر دو خودرو مورد آزمایش وجود دارند،البته که هیچ شکی در زیبایی و جذابیت بیشتر مدل های مجهز به پکیج اسپرت نسبت به نمونه های ساده وجود ندارد،اما اگر کمی به تفاوت قیمت شگفت آور ناشی از افزوده شدن این قطعات فکر کنید،ممکن است که عطا این زیبایی بیشتر را به لقایش ببخشید و به سراغ همان مدل های ساده ولی ارزان تر بروید.به خصوص که برخی افراد،قطعات ظاهری اسپرت و حجیم مربوط به کیت بدنه را نمی پسندند و برای مثال از نوار کرومی قرار گرفته بر روی سپر عقب مرسدس در قسمت فوقانی خروجی های اگزوز دل خوشی ندارند.هر دو خودرو در واقع پا به سن گذاشته اند و تاریخ عرضه آن ها به عنوان یک مدل تازه به سال های 2009 و 2010 مربوط می شود.از این رو عجیب نیست که هر دو نیز اخیرا مورد ارتقاء چهره و فیس لیفت قرار گرفته اند.یکپارچه شدن چراغ های جلو مرسدس بنز در واقع مهمترین نمود همین فیس لیفت بزرگ است و برای ب ام و هم تغییراتی از جمله تغییر چیدمان اجزای داخلی چراغ های جلو و برخی دیگر ریزه کاری ها انجام شده اند و البته در فضای داخلی هم مجموعه پشت آمپر آنالوگی و ساده نمونه های قبل از فیس لیفت با نمونه تمام دیجیتالی جایگزین شده است.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ماشین فیلتر اگزوز
- قیمت هدرز پژو 405
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟
- از اگزوز ماشین آب میاد نشانه چیست
- دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟
- هدرز چیست و چه نقشی در افزایش قدرت موتور دارد؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین
- خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین