ماشین فیلتر اگزوز

زمانی که شمع ها عمرشان تمام شده باشد، به وقت احتراق خوب عمل نکرده و حجم زیادی گاز که عموما از احتراق ناقص در

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

زمانی که شمع ها عمرشان تمام شده باشد، به وقت احتراق خوب عمل نکرده و حجم زیادی گاز که عموما از احتراق ناقص در سیلندر ایجاد شده به سمت اگروز راهی می شود. صدا خفه کن هایی که گازهای خروجی را از طریق محفظه های میرایی صدا مجبور به عبور می کنند و یا گازها را محدود می کنند، صدای تولید شده را کاهش می دهند (محدودیت، امواج صوتی را مجبور به پرش در برابر یکدیگر و کاهش خروجی شنیداری می کند).

به ویژه این صدا زمانی که در دندههای سنگین هستیم، با وضوح بیشتری به گوش میرسد. اما به شکلی دیگر زمانی که حجم زیاد بنزین وارد موتور شده و منیفولد هوا به درستی از تزریق هوا بر نیاید، بنزین به خاطر حجم زیاد ممکن است در فضایی غیر از محفظه انفجار هم منفجر شود.

پس از باز کردن بستِ صدا خفه کن و خارج کردن آن، در قسمت اتصال صدا خفه کن و لوله های اگزوز، مجدداً از اسپری روان کننده استفاده کرده و چند دقیقه ای زمان بدهید تا اسپری به طور کامل در بین آنها نفوذ کند.

عامل اصلی صدای انفجار در اگزوز خودرو قطعا ورود بی حساب بنزین به موتور است. در جایی ، حداقل در عکس های علاقه مندان به خودروهای آمریکایی ، احتمالاً اتومبیل هایی را دیده اید که انتهای لوله های اگزوز آنها از زیر سپر عقب تقریباً به پشت بام بالا آمده است.

از دیگر امکانات ایمنی پژو پارس TU5 می توان به ترمز ABS و EBD اشاره کرد. پيچ دسته موتور پژو 405 10,500 پيچ رام پژو 405 8,000 پيچ سرسيلندر پژو 405 (پلمپ )…

وقتی می گویند ماشینی خفه کرده یعنی به دلیل ورود حجم زیاد بنزین و عملکرد ضعیف سیستم احتراق خودرو موتور فلوت کرده است. وظیفه سیبک فرمان، علاوه بر متصل کردن چرخها به سیستم تعلیق، واسطه چرخیدن چرخها هم میشود و وظیفه سیبک سیستم تعلیق، فراهم آوردن امکان حرکت نرم خودرو در هنگام عبور از سطوح ناهموار است.

بسته اکوستیک و اسپری های ضعیف کننده صدا که برای استفاده در سیستم اگزوز طراحی شده اند، می توانند لرزش های منتقل شده را کاهش داده و صدای کلی سیستم اگزوز را تغییر دهند.

فیلتر مکانیکی برای ماشین سنگ زنی. سیستم آسیاب ذغال سنگ و موادedunano. صدای وسایل نقلیه در درجه اول از موتور و سیستم اگزوز نصب شده تأثیر می گیرد.

ولی این احتمال انقدر کم است که میتوان گفت چنین انفجاری (خصوصا در خودروهای مدرن) غیرممکن است. به طور کلی باید گفت که منشا اکثر این صداها ورود حجم زیادی از بنزین به محفظه موتور و احتراق با سرعتی است که با فشردن بیموقع پدال گاز در زمان سرد بودن موتور، ایجاد میشود.

ولی منبع بیرونی، در انتهای این سیستم و به لوله رزوناتور یا خودِ نگهدارندهای که کارخانه تعبیه کرده متصل میشود. موتورهای احتراق داخلی در ضمن فرایند عملکردی خود، حجم زیادی گاز تولید می کنند و از آنجایی که این گازها باید از خودرو خارج شوند سیستمی طراحی شده است که ظاهراً ساده بنطر می رسد ولی کار بسیار مهمی انجام می دهد.

آخرین مطالب