2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

اگر امکان قرار دادن جت فن ها در راستای تیرها نباشد (عمود بر راستای تیرها نصب شوند) تاثیر آن ها کمتر خواهد شد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگر امکان قرار دادن جت فن ها در راستای تیرها نباشد (عمود بر راستای تیرها نصب شوند) تاثیر آن ها کمتر خواهد شد و احتمالا به تعداد بیشتری فن نیاز خواهیم داشت.

نسبت ضد یخ در هوای سرد یک به یک است،واگر زیاد سرد نباشد نسبت60%آب و40% ضد یخ. آن ها نسبت به موتورهای بنزینی مزایای بسیاری دارند که در ادامه به پنج مورد از آن ها اشاره می کنیم. اکثر اتومبیلهای اطراف ما و تمامی موتورهایی که با سوخت بنزین و یا گاز مایع کار میکنند همگی جزو موتورهای اشتعال جرقهای هستند.

و اگر در حین خاموش شدن موتور بر اثر گاز دادن موتور عکس العمل خفیفی نشان دهد حاکی از اختلال در سیستم سوخت رسانی می باشد. این عامل باعث تغیرمداوم حوزه مغناطیسی شده که در نتیجه ولتاژی در سیم پیچی سنسورهای ایجاد شده که فرکانس هر کدام به عنوان مرجع دقیقی از سرعت چرخ به کار می رود تر کیب بندیهای مختلفی از پینها جهت نصب در شرایط مختلف توپیها چرخ مود استفاده قرار میگیردکی از طراحیهای مختلف نوع chiselمیباشد که به صورت عمود بر چرخ دندانه دار (رینگ)قرار میگیرد و پرکار بردترین نوع ان میباشد.

کارکرد این نوع گیربکسها به زبان ساده به موقعیت دو پولی مخروطی یکی بر روی محور محرک و دیگری بر روی محور متحرک بستگی دارد که یک تسمه ارتباط میان دو پولی را برقرار میکند. واحدکنترل الکترونیک(ECU)از سیگنالهای ارسالی(فرکانس چرخ)ازسنسورهای چرخ بعنوان مبنای تشخیص سرعت دورانی چرخ استفاده میکند.

این سنسور از جنس استیل بوده و پایه های نگهدارنده آن جوشکاری شده اند نوک این سنسور از پلاستیک پوشانده و یک عایق محافظ ان را از پوسته محفظت میکند . 16 - عدم رضایت سمت های تعیین شده از طرف راهنمایی .

بغل یاتاقان : برای جلوگیری از حرکت طولی میل لنگ بکار می رودکه یک طرف آن نرم وطرف دیگر آن سخت می باشد و طرف نرم آنکه دارای شیارهای برای روغن کاری بهتراست بسمت میل لنگ و طرف دیگر بطرف یاتاقان می باشد .

عموما سه ماده سمی از اگزوز خودروها خارج میشوند که شامل اکسیدهای نیتروژن، مونواکسید کربن و هیدروکربنها هستند. 1- اگر دود آبی همیشه از اگزوز خارج شود روغن سوزی مربوط به رینگهاست. چنانچه موتوری پس از چند بار ریپ زدن خاموش شود احتمالا عیب از سیستم سوخت رسانی می باشد.

5- سوپاپی که ترسیده در هنگام تراکم مقداری سوخت فرار می کند وباعث بالا رفتن مصرف سوخت ودر نتیجه قدرت تولیدی کمتر است . لوله های اگزوز آلومینیومی وزن کمتری از فولادها دارند، از بین رفتن حرارت متوسط دارند و از جمله مزایای عالی آن ها باید به این نکته توجه داشت که این ها لوله هایی هستند که در بسیاری از مواقع قابل تعمیر هستند.

بهتر است cc10 ضد یخ و cc10آب را با هم مخلوط و در فریز به مدت 24ساعت قراردهید اگر یخ نرند استفاده کنید وگرنه قابل استفاده نیست. ضد یخ : اگر اتومبیل ضد یخ داردمقداری از آن را با سرنگ کشیده داخل یک ظرف به مدت 24ساعت داخل فریزر قرار دهید اگر یخ بزند باید آن را خالی کنید.ولی اگر بصورت ژله شده باشد خوب است ولی یک لیتر از آن را خالی کنید ویک لیتر ضد یخ خالص به آن اضافه کنید ولی اگر موقع آزمایش یخ زده باشد یک گالن ضد یخ یعنی از چهار لیتر 25 درصد لیتر کمتر است البته قبل از ریختن ضد یخ باید ترموستات و لوله های بخاری بسته و آزمایش شود ورادیاتور پوسیدگی نداشته باشد وهمچنینپولکهای بغل سیلندر.

لاتون: قطعه است فلزی که میان دو سطح یاتاقان قرار میگیرد. این ورودی است. در نیمه لوله ، که در صدا خفه کن قرار دارد ، باید تعداد زیادی سوراخ را با مته برقی ایجاد کنید.

آخرین مطالب